Have funquote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Abo gekregen van @:starhopper
Genot en bedankt
Goede reden om je account op anoniem te gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Genot en bedankt
Ik zal er over nadenken Scrummie met je vijfde accountquote:Op zondag 2 januari 2022 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reden om je account op anoniem te gooien.
Fakenews.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken Scrummie met je vijfde account
Salade, gebakken aardappeltjes en chipolataworstjes.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Mondje en kontje verkocht.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Genot en bedankt
Worteltjes en visquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni want gister niet gemaakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk.quote:
Uitsmijterquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstukpuntjes met champignonsquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik zag net een topicsreeks langskomen waar mensen een soort van live commentaar geven en eigenlijk gaan juichen als dit gedoe gaande isquote:
@maxi-mus hier wordt geroddeldquote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een topicsreeks langskomen waar mensen een soort van live commentaar geven en eigenlijk gaan juichen als dit gedoe gaande is
er zaten ook users uit dit topic bij
Joh, moet kunnen. Beetje juichen voor Antifa enzo. Lekker man.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een topicsreeks langskomen waar mensen een soort van live commentaar geven en eigenlijk gaan juichen als dit gedoe gaande is
er zaten ook users uit dit topic bij
de meest treurige trend is wel juichen om politiegeweldquote:Op zondag 2 januari 2022 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, moet kunnen. Beetje juichen voor Antifa enzo. Lekker man.
Eens.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de meest treurige trend is wel juichen om politiegeweld
het gaat nog wel even wat gekker worden ben ik bangquote:Op zondag 2 januari 2022 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Tijd voor een komeet. @:Maxi-mus
Ik ga daar maar niet meer teveel over nadenken.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het gaat nog wel even wat gekker worden ben ik bang
stukje klimaat lockdown straks
geen slecht ideequote:Op zondag 2 januari 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga daar maar niet meer teveel over nadenken.
Ik denk dat het dan niet zoveel uitmaakt wie daar zitquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk vallen de Russen binnenkort niet aan, Ollongren op DefensieGeforceerd gedoe, dat per se een vrouw op die post willen hebben.
Oh, waren er weer rellen?quote:
Is dit na het Trinity killer seizoen het beste wat je hebt gezien van Dexter?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E09
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik haat Dexter.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E09
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik heb het nog nooit gezien. Ik negeer de reviews van Renee ook altijd als het over Dexter gaat. Heb wel wat beters te doen dan die reviews te lezen.quote:
Dan steekt @GGMM zoveel tijd en energie in een gedegen review en dan geef jij hem een klap in het gezichtquote:Op maandag 3 januari 2022 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Ik negeer de reviews van Renee ook altijd als het over Dexter gaat. Heb wel wat beters te doen dan die reviews te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |