SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Lachwekkond.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
Ik kijk morgen wel op uitzendinguitgesteld. Weltrusten.
Doeiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
Rustig aan ouwe dibbes, dat is een makkie.quote:
Nouri wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
Soms zijn ze jaaarenlang onderwegquote:
Eens makker.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die mogen ook wel vol ja
Al vind ik tattoos matig
Wapzor is dagjesaidsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bohhh inzoom genot @:de_boswachter @:poepz0r
Leuke GIFquote:
De schrik van iedere ouder met een tienerdochterquote:
Doe mij maar een negensetterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop wel dat Smith wint. EN het hoeft van mij geen negensetter te worden
FLASHEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
quote:
Morgen weer frituren dus bij RTLquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
@:frozen-assassin zelfs Vinnie is alweer negatief getest!
Zal wel een negatief testje hebben ingeleverd lijkt mequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 2 weken quarantaine. Straks hebben we een semi met walkover
Binnen een week ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Dat is hij al een paar jaar inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Jij bent ouder dan ik dachtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
Na al die CORRED darters woensdag maar even de booster halen.
Ik pak hem morgenmiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen een week ja?
Er wordt gefraudeerd
jatoch? 2G 3G ditdatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag je na kerona gratis overal in? Efteling, vliegtuig, alles?
Het jaar 1990 is een mooi jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik dacht
Ik mag nog niet eens aan afspraak maken
Ik woon in Friesland, dat beantwoord geloof ik je vraag wel redelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens een schaap geneukt?
Long covid.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Ach, ik ken nog een aantal mensen die thuis gewoon een kroeg hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als zelfs darters moeiteloos ervan herstellen stelt dat Omicron ook NIETS voor.
KROEGEN OPEN MARK
94 is al aan de beurtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens een schaap geneukt?
Jij bent jonger dan ik dacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, dat beantwoord geloof ik je vraag wel redelijk.
Met mij?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan ik dacht.
Ik heb al een afspraak.
Het jaar van de übermenschquote:
Zal even een afspraak maken.quote:
95quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dacht dat je van 94 was
Komt wel erg dichtbij zo.
Nu al? Dacht dat ze nog steeds met de boomers bezig warenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
Lekker he Bob?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die worp van Smiss is zo heerlijk.
Lekker gezopen gisteravondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tering Bevins komt opeens niet opdagen vandaag
Nee volgens mij kan jaar 94 zich ook al aanmelden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu al? Dacht dat ze nog steeds met de boomers bezig waren
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, je bent bijna net zo oud als mijn auto.
Als het eenmaal loopt...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu al? Dacht dat ze nog steeds met de boomers bezig waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, je bent bijna net zo oud als mijn auto.
Ja, dat is correct. Maar het is meer-bijna als dat ik dacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Dat komt me bekend voor van eerder vandaag
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het eenmaal loopt...Het loopt vaak niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan jaar 94 zich ook al aanmelden.
Hannover is uit de problemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat Diemers Hannover redden? @:slobeend
En Bitcoin.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Dat die gokreclames maar gauw verbannen mogen worden
Wuppie is een lieve jongen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dit heb ik eerder vandaag al gelezen.
Deze 2 is wel erg matig voor een avondsessie ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef BB-King het volgende:
Ik mis de haarscherpe analyses van Scholten & Co.
Die ook, irritante reclames. Ik kijk nog liever jumbo kerstreclames met die bolle Brabanderquote:
Samen met je vriend?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net een pizza gegeten met bloemkoolbodem. Ter info.
Nog niet strafbaar maar er komen wel tribunalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net een pizza gegeten met bloemkoolbodem. Ter info.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ie Wuld Joet Tjempjun werd
Mwa, ik zou alleen Rop Cross wel willen verwennen.quote:
Is dit baitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat ViaPlay het in Maijer ziet zitten?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mwa, ik zou alleen Rop Cross wel willen verwennen.
Maijer schijnt het gratis te willen doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat ViaPlay het in Maijer ziet zitten?
HOE KAN DAT?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu dus pauzes na 1, 2, 4, 5 en 7 sets?dafuq
Dat kale hoofd insmeren met glijmiddel en dan floept ie zo naar binnen. Rop lijkt mij wel een baffer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hahaha Monk hahahahahahahahquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
New Kids on the Oched.
Jij nog een reactie op de linkshanders in dit fillumpje @:Mani89?
Kale klets genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet strafbaar maar er komen wel tribunalen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Een pizzabodem van bloemkolen is dan ook een misdaad tegen de mensheid. Wie dat bedacht heeft, voor het tribunaal ermee.
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu dus pauzes na 1, 2, 4, 5 en 7 sets?dafuq
Ik ben een beelddenkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kale hoofd insmeren met glijmiddel en dan floept ie zo naar binnen. Rop lijkt mij wel een baffer.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan niet zoveel Maijer verdragen hoor, vanavond.
Ik zet er gewoon een pruikje op en laat hem naaldhakjes aantrekken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kale hoofd insmeren met glijmiddel en dan floept ie zo naar binnen. Rop lijkt mij wel een baffer.
Kranten zijn echt zoo 1862quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan
Hot hot hot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoeft met een beetje geluk maar een dag te zijn in principequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef Szura het volgende:
Hopelijk sturen ze Maijer een keer op eeuwige reportage naar Dakar
Beetje zoals het hondje van @Gutanoth dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zet er gewoon een pruikje op en laat hem naaldhakjes aantrekken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
Morgen booster![]()
Met 7 vrienden binnen het half uur op dezelfde locatie. Kratje bier mee.
Echt zo'n this is England hoofd. Prima pens ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als zijn zoontje moet toekijken?
Daar had ik afgelopen zomer een proefabo op de zaterdagkrantquote:
Hij heeft 2 kuiltjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wilde 64 mensen dood maken, hetzelfde aantal vakjes op een schaakbord, ken ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aleksandr PitsjoesjkinGod. Google maar.
gr gr
Is alleen maar dik op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had ik afgelopen zomer een proefabo op de zaterdagkrant
Op zich wel oke maar dik man man man
Absorbeert wel goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In deze berenklem trap ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaap Amesz koningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aleksandr PitsjoesjkinGod. Google maar.
gr gr
Opgegroeid met een dambord.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die wilde 64 mensen dood maken, hetzelfde aantal vakjes op een schaakbord, ken ik al
Ik zou het op prijs stellen als ik niet meer in DRT getagd wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje zoals het hondje van @:gutanoth dus.
Dit zijn dus van die cryptische antwoorden waar geen man iets mee kanquote:
Dan zal Braddie ook wel een abonnement hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker op tijd slapen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef fetX het volgende:
Dit was een vluggertje.
Geen diep in de nacht.
Dikke pener: jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zijn dus van die cryptische antwoorden waar geen man iets mee kan
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Gaat de brand van de bibliotheek van Alexandrië nog een rol spelen?
"Lonaa houdt wel van dik" is gewoon te breed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zijn dus van die cryptische antwoorden waar geen man iets mee kan
@Gutanoth zei je? Genoteerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:12 schreef Tagliano het volgende:
@:gutanoth wenst niet meer in DRT gementioned te worden jongens
Gaarne hier rekening mee houden
Vooruitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Lonaa houdt wel van dik" is gewoon te breed.
Ja, ik hou wel van dik beleg op mijn brood. Nee ik hou niet van dikke boete van JIB.
Ja die kunnen zo veel willenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:12 schreef Tagliano het volgende:
@:scrummie wil dat trouwens ook niet
@:muskusboktor57 evenmin
Een marathonsport Klaas. Een marathonsport.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom hebben die darters zoveel pauzes
jexus
donder is op met die pauzes
zie jij ze rennen danquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Een marathonsport Klaas. Een marathonsport.
Dat is voor enorme tokkies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Gutanoth is toch user die zijn hondje verkleedt?
Erg raar vind ik dat
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Wat ik nog wou vragen..gooien jullie met de voet vooruit zoals Anderson of gewoon dwars tegen de oche?
Beetje ertusseninquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Wat ik nog wou vragen..gooien jullie met de voet vooruit zoals Anderson of gewoon dwars tegen de oche?
dwarsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Kaas. Rauwe ham. Leverworst. Niet bij elkaar.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kaas. Rauwe ham. Leverworst. Niet bij elkaar.
Dikke tosti met ham en kaas. Of rauwe ham geitenkaas. Of kaas tonijn.
Boh boh
Dwarsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Ik ontken jouw bestaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kaas. Rauwe ham. Leverworst. Niet bij elkaar.
Dikke tosti met ham en kaas. Of rauwe ham geitenkaas. Of kaas tonijn.
Boh boh
Ik ook dwars. Voelt heel raar dat recht staan.quote:
TotAAAAle aids.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
New Kids on the Oched.
Jij nog een reactie op de linkshanders in dit fillumpje @:Mani89?
Ja ik probeer het wel eens maar kan dan totaal niet gooien. (nog minder dan normaal)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook dwars. Voelt heel raar dat recht staan.
Henk Grolgod.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vermoeiend figuur ja. Ga lekker in een judohal staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |