Een marathonsport Klaas. Een marathonsport.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom hebben die darters zoveel pauzes
jexus
donder is op met die pauzes
zie jij ze rennen danquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Een marathonsport Klaas. Een marathonsport.
Dat is voor enorme tokkies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Gutanoth is toch user die zijn hondje verkleedt?
Erg raar vind ik dat
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Wat ik nog wou vragen..gooien jullie met de voet vooruit zoals Anderson of gewoon dwars tegen de oche?
Beetje ertusseninquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Wat ik nog wou vragen..gooien jullie met de voet vooruit zoals Anderson of gewoon dwars tegen de oche?
dwarsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Kaas. Rauwe ham. Leverworst. Niet bij elkaar.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kaas. Rauwe ham. Leverworst. Niet bij elkaar.
Dikke tosti met ham en kaas. Of rauwe ham geitenkaas. Of kaas tonijn.
Boh boh
Dwarsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Ik ontken jouw bestaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kaas. Rauwe ham. Leverworst. Niet bij elkaar.
Dikke tosti met ham en kaas. Of rauwe ham geitenkaas. Of kaas tonijn.
Boh boh
Ik ook dwars. Voelt heel raar dat recht staan.quote:
TotAAAAle aids.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
New Kids on the Oched.
Jij nog een reactie op de linkshanders in dit fillumpje @:Mani89?
Ja ik probeer het wel eens maar kan dan totaal niet gooien. (nog minder dan normaal)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook dwars. Voelt heel raar dat recht staan.
Henk Grolgod.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vermoeiend figuur ja. Ga lekker in een judohal staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |