Is dit baitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat ViaPlay het in Maijer ziet zitten?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mwa, ik zou alleen Rop Cross wel willen verwennen.
Maijer schijnt het gratis te willen doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat ViaPlay het in Maijer ziet zitten?
HOE KAN DAT?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu dus pauzes na 1, 2, 4, 5 en 7 sets?dafuq
Dat kale hoofd insmeren met glijmiddel en dan floept ie zo naar binnen. Rop lijkt mij wel een baffer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hahaha Monk hahahahahahahahquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
New Kids on the Oched.
Jij nog een reactie op de linkshanders in dit fillumpje @:Mani89?
Kale klets genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet strafbaar maar er komen wel tribunalen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Een pizzabodem van bloemkolen is dan ook een misdaad tegen de mensheid. Wie dat bedacht heeft, voor het tribunaal ermee.
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu dus pauzes na 1, 2, 4, 5 en 7 sets?dafuq
Ik ben een beelddenkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kale hoofd insmeren met glijmiddel en dan floept ie zo naar binnen. Rop lijkt mij wel een baffer.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan niet zoveel Maijer verdragen hoor, vanavond.
Ik zet er gewoon een pruikje op en laat hem naaldhakjes aantrekken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kale hoofd insmeren met glijmiddel en dan floept ie zo naar binnen. Rop lijkt mij wel een baffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |