Zal wel een negatief testje hebben ingeleverd lijkt mequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 2 weken quarantaine. Straks hebben we een semi met walkover
Binnen een week ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
@:frozen-assassin zelfs Vinnie is alweer negatief getest!
Dat is hij al een paar jaar inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Jij bent ouder dan ik dachtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
Na al die CORRED darters woensdag maar even de booster halen.
Ik pak hem morgenmiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
Na al die CORRED darters woensdag maar even de booster halen.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen een week ja?
Er wordt gefraudeerd
jatoch? 2G 3G ditdatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag je na kerona gratis overal in? Efteling, vliegtuig, alles?
Het jaar 1990 is een mooi jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik dacht
Ik mag nog niet eens aan afspraak maken
Ik woon in Friesland, dat beantwoord geloof ik je vraag wel redelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens een schaap geneukt?
Long covid.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Ach, ik ken nog een aantal mensen die thuis gewoon een kroeg hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als zelfs darters moeiteloos ervan herstellen stelt dat Omicron ook NIETS voor.
KROEGEN OPEN MARK
94 is al aan de beurtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens een schaap geneukt?
Jij bent jonger dan ik dacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, dat beantwoord geloof ik je vraag wel redelijk.
Met mij?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan ik dacht.
Ik heb al een afspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |