Die wilde 64 mensen dood maken, hetzelfde aantal vakjes op een schaakbord, ken ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aleksandr PitsjoesjkinGod. Google maar.
gr gr
Is alleen maar dik op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had ik afgelopen zomer een proefabo op de zaterdagkrant
Op zich wel oke maar dik man man man
Absorbeert wel goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In deze berenklem trap ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als zijn zoontje moet toekijken?
Jaap Amesz koningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aleksandr PitsjoesjkinGod. Google maar.
gr gr
Opgegroeid met een dambord.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die wilde 64 mensen dood maken, hetzelfde aantal vakjes op een schaakbord, ken ik al
Ik zou het op prijs stellen als ik niet meer in DRT getagd wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje zoals het hondje van @:gutanoth dus.
Dit zijn dus van die cryptische antwoorden waar geen man iets mee kanquote:
Dan zal Braddie ook wel een abonnement hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker op tijd slapen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef fetX het volgende:
Dit was een vluggertje.
Geen diep in de nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |