De redactiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie is de mol denken jullie?
Die kans wordt nu wel groot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:34 schreef Salina het volgende:
Ik ben niet klaar voor een afscheid van Laetitia of Welmoed.
Nee. Duurt tot 21.40.quote:
Dan begint het volgende programma. Dus tot ca 21.39/40.quote:
wtf welk seizoen deed zij mee aan ER?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer voor SuzanneAl kwam ze in ER wel ver
Ik had bij haar inderdaad een Renee-vibe, en dat vond ik niet positief. Dus wel prima eerste afvaller.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
Nou dan kennen we die ook niet meer verwarren met Renee Fokker
Toen George Clooney al gestopt was dacht ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
wtf welk seizoen deed zij mee aan ER?
Dat seizoen dat boerin Bertie won, zat in de finale met Dio en Thomas Dekker. Suzanne greep net misquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan me Bertie en Dio nog wel herinneren maar Suzanne dus totaal niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat seizoen dat boerin Bertie won, zat in de finale met Dio en Thomas Dekker. Suzanne greep net mis
Nee, van geen kant in staat tot een pokerface.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Welmoed was zo zenuwachtig. Die kan de mol niet zijn.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
Fok-topic van tijdens die livestream in augustus is in dit topic terug te lezen: MOL / [WIDM] Algemeen & nieuwtjes - Waar seizoen 22 van start gaat!
Wat is dit nou weerquote:
Scheelt 1 letterquote:
Fixedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze hebben Ron uit de mollenballen gehaald
2016quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Niet De Biecht? Of waarom het dit topic zo?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:42 schreef Moira het volgende:
Deze serie heet blijkbaar "De Ontknoping"? Is dat nieuw dat ze de seizoenen een naam geven?
Zij en Anna Nooshin vielen als laatst af voor de finalequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan me Bertie en Dio nog wel herinneren maar Suzanne dus totaal niet meer
Jammer, ik vond Rop wel leukquote:
Tegelijkertijd is John meer te vergelijken met Ron Boszhard. Beiden willen ze overal maar al te graag op tv zonder dat ze daar eigenlijk genoeg talent voor hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds een John de Bevertje doe met Bing. Ik vergeet steeds z’n echte naam.
Haha nee Marlijn zei net ergens iets van "Dit seizoen.. of De Ontknoping, zoals deze serie heet".quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:43 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Niet De Biecht? Of waarom het dit topic zo?
Ron is slechts eenmalig vervangerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer, ik vond Rop wel leukHoe Ron het gaat doen ga ik later even bekijken, want ik verhuis nu naar ESF
En dan na één aflevering weer weg?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ron is slechts eenmalig vervanger
De Molquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf het lastig vinden om WIDM niet steeds te vergelijken met De Mol.
Voor nu prima sjow, zal volgende week wel het gezeur met bondjes beginnen.
Muziek uit de serie Succession.quote:
Ja, ik zag me al af te vragen of die boomstam lichter was omdat er van te voren al een teamindeling was voor de opdracht ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat met die boomstam viel me ook op.
Hij kan ook gewoon niet voorlezenquote:
Fixed.quote:
Lekkere thigh gap idd, hoewel het niet kan tippen aan die billen van Lamski destijds.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is die leatitia een lekker wijf
Ah, we hebben de nieuwe Lakshmi gevondenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lekkere thigh gap idd, hoewel het niet kan tippen aan die billen van Lamski destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |