Linkje? Ik zie die 20% korting nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:31 schreef Donna het volgende:
20% korting op de Prismas bij Amazon. Alsof het zo moet zijn.
Heee Nick en Charliequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste tekening gekleurdNog heel veel te leren, maar het glitter effect vind ik echt heel leuk om te doen! Ik hou van glitter
![]()
Ik heb voor mijn dochter en ik kawaii kleurboeken besteld die vandaag binnen komen![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:
Ik zie niks?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:31 schreef Donna het volgende:
20% korting op de Prismas bij Amazon. Alsof het zo moet zijn.
Wat een werk die rechter blousequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste tekening gekleurdNog heel veel te leren, maar het glitter effect vind ik echt heel leuk om te doen! Ik hou van glitter
![]()
Ik heb voor mijn dochter en ik kawaii kleurboeken besteld die vandaag binnen komen![]()
[ afbeelding ]
Op Amazon.comquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:19 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Linkje? Ik zie die 20% korting niet
Nee CotS nee...je mag nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:58 schreef Donna het volgende:
https://www.amazon.com/Pr(...)+%2Caps%2C185&sr=8-3
Ik ben in staat om een maand brood te eten om het geld te hebbenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben in staat om een maand brood te eten om het geld te hebbenalleen dat is niet verstandig (wil ook nog naar de KreaDoe Lentefestival)
Jep, verwacht het welquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha
Er komt vast vaker een aanbieding.
Ik heb me er helemaal in verdiept.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep, verwacht het wel
Wil wel eerst van jou horen hoe fantastisch ze zijn
Oh! Dan heb ik meer aan mijn Polychromos. Die gebruik ik al (samen met de holbein) voor het mindere precieze werkquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb me er helemaal in verdiept.
Voor tekenen en detail zijn polychromos beter. Voor kleuren en oppervlaktes zijn prismas beter.
Polychromos kan je ook echt met veel lagen opbouwen. Primas zijn dus meer buttery waardoor dat na enkele lagen niet meer kan.
Dat is mijn conclusie uit alle filmpjes en blogs die ik bekeken heb.
Zie. Jij kan gewoon door sparen voor iets anders.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Dan heb ik meer aan mijn Polychromos. Die gebruik ik al (samen met de holbein) voor het mindere precieze werk
Voor details gebruik ik de irojiten
En de posca zijn mijn "buiten de deur" potloden
Maak je daar maar geen zorgen omquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Zie. Jij kan gewoon door sparen voor iets anders.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:58 schreef Donna het volgende:
https://www.amazon.com/Pr(...)+%2Caps%2C185&sr=8-3
Je kan beter gewoon een paar losse potloden eerst kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hmmmm, beter had ik geen linkje gevraagd
. Wel raar dat ik ze zelf niet kon vinden, ook op .com gekeken. What Has Been Seen Cannot Be Unseen..... Morgen ga ik eerst eens langs de Art Supply winkel hier in de stad, pastelpotloden kijken/proberen en beter papier.
Hopelijk kan ik deze aanbieding vergeten, want het is wel aantrekkelijk......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |