Ach wat jammer toch...quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:24 schreef TolstoiFan het volgende:
Vandaag de hele dag pastelworkshop. De 1e serie van 4 lessen is 3 weken geleden afgerond, nu ben ik begonnen met een 2e serie van 4 lessen. Vorige week gemist, die mag ik vanmiddag inhalen en vanochtend ook nog een sessie.
Ik merk wel dat ik heel erg tegen mezelf aanloop, totale onzekerheid en doemgedachtes en de neiging de handdoek in de ring te gooien![]()
. Eenmaal daar doorheen en met hulp van de docent vind ik het toch wel weer erg leuk. Jammer dat ik thuis bij het oefenen geen docent heb, gister had ik thuis uit pure wanhoop en frustratie bijna al mijn pastelspullen weggegooid
.
Vind die onderste wel mooi Childquote:Op donderdag 13 november 2025 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb even gespeeld met kleurpotloden
Doel was niet mooi, doel was contrast en durven. 'k Ben te voorzichtig altijd, dus even gaan knallen
Dit was een uit de hand gelopen schets, was helemaal niet de bedoeling dag het een "klare" tekening werd
[ afbeelding ]
Deze is bijna klaar, heeft potentie
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 13 november 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die onderste wel mooi Child
Is ook niet erg, met oefenen kom je steeds verderquote:Op donderdag 13 november 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Die kon alleen maar lukken door die lelijke. Lekker geoefend daarmee.
Morgen verder
De kleurpotloden van posca. Dit was op de schilderclub en dan wil ik geen dure potloden mee.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:16 schreef TolstoiFan het volgende:
@:ChildoftheStars, leuk! Welke potloden heb je gebruikt?
En nog dank voor je lieve, bemoedigende woorden. Mijn grootste valkuil is mijn perfectionisme, mijn hele leven al. En in creativiteit heb je zo weinig aan perfectionisme, dat zit alleen maar in de weg.
Ik zit bij veel clubjes (twee haakclubjes en de schilderclub en natuurlijk de mensen van mijn vrijwilligerswerk en de workshops die ik volg in het buurtcentrum) en daar ben ik met mijn zevenendertig zo erg de jongste... zeker door de week overdag... bejaarde lui allemaalquote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik vind het pasteltekenen, als ik eenmaal bezig ben, echt superleuk, een geweldige nieuwe hobby.
En het groepje waar ik in zit, is ook erg leuk en gezellig. Ik ben als bijna 50-jarige de jongste, de docent is nog een paar jaar jonger dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2025 11:27 schreef TaMieke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stijltje zie je tegenwoordig veel. Echt super leuk en je hebt het ook heel erg mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stijltje? Qua kleurboeken bedoel je?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat stijltje zie je tegenwoordig veel. Echt super leuk en je hebt het ook heel erg mooi gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |