Sterkte met je ingreep. Ik duim voor een goede afloopquote:Op donderdag 18 september 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een pittige ingreep aan mijn middelvinger (rechts en ben rechtshandig) als ik na mijn herstel er nog steeds plezier in heb bestel ik wel gewoon een nieuwe set. Ik verwacht het haast wel want kan die vinger nu ook niet gebruiken met kleuren.
Maar wat ik al zei ze zijn tegenwoordig een stuk goedkoper dan toen ik ermee begon en heb al een bakje vol wat leeg is dus er gaan vast snel wel meer volgen.![]()
(Dus als ik de komende tijd sommige kleuren wat vaker gebruik dan weten jullie waarom.)
Thanksquote:Op donderdag 18 september 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte met je ingreep. Ik duim voor een goede afloop
En nieuw materiaal kopen is altijd leuk
(Hier druk aan het sparen)
En op zich is een nieuw kleurenpalet buiten je favoriet is ook een leuk experiment en dan gebruik je de minder populaire kleuren ook!
Ik weet niet je budget; maar Ohuhu zijn echt super fijn
Oké! November komt gelukkig steeds dichterbijquote:Op donderdag 18 september 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanksik verwacht in november gelukkig wel hersteld te zijn.
En klopt op zich is dat wel leuk alleen heel veel roze kleuren beginnen bijvoorbeeld op te raken en ook andere basis kleuren die gewoon fijn zijn om te hebben (rood, oranje en zwart bijv).
En ja ik heb nog wel soorten rood en oranje zoals je kan zien op de foto's maar de echte basis van die kleuren raken op.
Ohuhu zijn echt fantastisch! Je krijgt er geen spijt van, dat weet ik zekerquote:Op zondag 21 september 2025 13:56 schreef TolstoiFan het volgende:
Misschien zijn de Ohuhu straks met Black Friday ergens voor een mooi prijsje te kopen.
Ik ken ze verder niet, maar lees altijd wel dat het fijne markers zijn.
Op het moment ben ik vooral met Faber Castell Black Edition aan het kleuren. Soms in combinatie met Stabilo stiften. Ben met verschillende kleurplaten tegelijk bezig. En net begonnen aan een nieuwe vanwege een idee dat ik had bij een bepaalde kleurplaat om uit te proberen en geen zin had om met andere WIPs verder te gaan.
En vanaf volgende week begin ik aan een pastelworkshop van 4 weken. Zin in!
Mooi!quote:Op woensdag 24 september 2025 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nieuwe potloden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit simpele dingetje. Ik was een beetje zoekende met de kleuren, zeker ivm lamplicht. De potloden zijn iig fantastisch! Ze blenden lekker, goede hardheid. Zin om gotere projecten mee te starten. Alleen de compositie, highlights kloppen niet helemaal etc. Alleen ik was daar ook niet mee bezig. Het was puur kijken wat doen ze kleur-technisch
[ afbeelding ]
En deze "kleurplaat" getekend. Die kleur is wel in met polychromos. Geloof het of niet, maar er zitten nu al vele uren in dat ding )O-
[ afbeelding ]
Wow, wat gaaf, die potloden. Ben wel een beetje jaloersquote:Op woensdag 24 september 2025 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nieuwe potloden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit simpele dingetje. Ik was een beetje zoekende met de kleuren, zeker ivm lamplicht. De potloden zijn iig fantastisch! Ze blenden lekker, goede hardheid. Zin om gotere projecten mee te starten. Alleen de compositie, highlights kloppen niet helemaal etc. Alleen ik was daar ook niet mee bezig. Het was puur kijken wat doen ze kleur-technisch
[ afbeelding ]
En deze "kleurplaat" getekend. Die kleur is wel in met polychromos. Geloof het of niet, maar er zitten nu al vele uren in dat ding )O-
[ afbeelding ]
Ze zijn echt super duurquote:Op donderdag 25 september 2025 11:49 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wow, wat gaaf, die potloden. Ben wel een beetje jaloers
Waar lijken ze op? Ik heb ook wel eens overwogen om een paar losse potloden Luminance te kopen, maar ze zijn inderdaad wel heel erg duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |