Je bent er echt heel erg goed in!quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:57 schreef Speedfight het volgende:
Two color challenge
[ link | afbeelding ]
En gewoon leuk
[ link | afbeelding ]
Wil alleen nog glasstrepen toevoegen met een gelpen bij de onderste.
Wil ook meer highlights met een acrylmarker toevoegen en schaduwen met donkere stiften maar dat komt nog wel. Zo ontspannend
Jawel! Maar wel te weinig als ik eerlijk ben. Maar mijn dochter doet met alcoholmarkers van die cozy boekjes en dan dan doet ze er even schaduwtjes bij enzo, ziet er super profi uit. Ik kan dat niet met die markers, de kleuren matchen niet bij me. Met potlood heb ik daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:05 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Donna, doe je nog wel eens wat met je Prisma's? Of doet je dochter dat nu?
Zaterdag begint mijn nieuwe pastelcursus, zin in. Heb sinds het einde van de cursus vorig jaar niets meer gedaan. Ik zit normaal op de zolder, daar is het nu zo koud en het is druk geweest de afgelopen weken. Wel erg jammer, zou er wel meer tijd aan willen besteden.
Gewoon kleuren met mijn polychromos kom ik ook niet echt aan toe.
Ten eerste gecondoleerdquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel! Maar wel te weinig als ik eerlijk ben. Maar mijn dochter doet met alcoholmarkers van die cozy boekjes en dan dan doet ze er even schaduwtjes bij enzo, ziet er super profi uit. Ik kan dat niet met die markers, de kleuren matchen niet bij me. Met potlood heb ik daar geen moeite mee.
Mijn CREa tante is afgelopen herfst overleden en met haar knutselde ik veel. We hebben al haar spullen gekregen met kerst. Dat wist ik al voordat ze overleed. Ze had me gevraagd of ik en m'n meiden haar spullen wilden hebben. Dus mijn dochters hebben nu een hele goede set kleurpotloden van Kalour en zelfs oudste merkt al echt verschil tussen deze kwaliteit en gewone kleurpotloden. We gebruiken de spullen van m'n tante echt heel veel!
Maar ik zou zelf wel echt meer moeten/willen kleuren eigenlijk. Heb ook nog Polychromos natuurlijk. Oeiii.
Veel plezier met je cursus, laat gerust eens wat zien!
Jammer... en herkenbaar, met dit weer kan ik mijn hobbykamer ook niet inquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:05 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Donna, doe je nog wel eens wat met je Prisma's? Of doet je dochter dat nu?
Zaterdag begint mijn nieuwe pastelcursus, zin in. Heb sinds het einde van de cursus vorig jaar niets meer gedaan. Ik zit normaal op de zolder, daar is het nu zo koud en het is druk geweest de afgelopen weken. Wel erg jammer, zou er wel meer tijd aan willen besteden.
Gewoon kleuren met mijn polychromos kom ik ook niet echt aan toe.
Dankjewel!quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ten eerste gecondoleerd
Wat zijn Kalour voor potloden? Hard/zacht/vettig/droog?
Er bestaat iig niet zoiets als teveel potloden, want als dat wel bestaat heb ik een probleem
Al heb ik mijn Tombow Irojiten wel weggegeven. Ze waren mij te hard en een vriendin probeerde en was verliefd, dus die mocht ze hebben. Stapelen en niet gebruiken terwijl een ander blij ermee is... dan doe ik het zo
Oke! Interessant. Zachte poltoden vind ik persoonlijk het fijnstequote:Op donderdag 8 januari 2026 22:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel!
Kalour is zacht. Prismacolor budget potlood zeg maar. Echt wel heel fijn, de prijs kwaliteit verhouding is heel goed.
Nee joh zou ik ook niet doen, das zonde van je geld. Ik heb zelf liever andere potloden, maar voor m'n dochter en qua prijs zijn ze dan wel top.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke! Interessant. Zachte poltoden vind ik persoonlijk het fijnsteIk ga de prijs niet opzoeken, want ik weet waar ik anders voor ga sparen
Even snel geteld en vergeet vast wat, maar volgens mij heb ik negen sets aan verschillende soorten potloden
Lang sparen en verwend worden door mijn moeder
En ja, gebruik ze allemaal en allemaal veel
Nee daaromquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh zou ik ook niet doen, das zonde van je geld. Ik heb zelf liever andere potloden, maar voor m'n dochter en qua prijs zijn ze dan wel top.
Wel ietsje harder dan prismas. Die zijn wel echt heel zacht cq. heel snel op ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |