abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220291102
Iemand enig idee waar je in een fysieke winkel de Stabilo Carbothello pastelpotloden kunt testen?
Ik twijfel over de aanschaf van een nieuwe set tussen de Carbothello's of de pastelpotloden van Conté a Paris.
Die laatste heb ik kunnen testen omdat een medecursist ze had (hele fijne zachte pastelpotloden), maar de Carbothello's ben ik nog nergens tegengekomen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:46:21 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220294972
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:34 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand enig idee waar je in een fysieke winkel de Stabilo Carbothello pastelpotloden kunt testen?
Ik twijfel over de aanschaf van een nieuwe set tussen de Carbothello's of de pastelpotloden van Conté a Paris.
Die laatste heb ik kunnen testen omdat een medecursist ze had (hele fijne zachte pastelpotloden), maar de Carbothello's ben ik nog nergens tegengekomen.
Ik kan je er helaas niet mee helpen, maar er is vast iemand hier die het je kan zeggen.
Succes in ieder geval
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220295211
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:34 schreef TolstoiFan het volgende:
Van der Beek?
pi_220295315
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Van der Beek?
Nee, die hebben ze niet :N Ik ben al bij diverse art supplie stores geweest. Maar ik wil ze niet zo blind kopen, zeker nu ik die Conté a Paris wel geprobeerd heb.
pi_220295363
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:34 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Nee, die hebben ze niet :N Ik ben al bij diverse art supplie stores geweest. Maar ik wil ze niet zo blind kopen, zeker nu ik die Conté a Paris wel geprobeerd heb.
Ja... snap ik
Zelf heb ik ze wel, maar pitt pastel is fijner in mijn beleving
pi_220295365
Alleen daar heb je geen zak aan
pi_220300875
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... snap ik
Zelf heb ik ze wel, maar pitt pastel is fijner in mijn beleving
OK, waarom vind je de pitt pastels fijner? Die heb ik nl. ook en vind ik ook erg fijn.
Ik heb nog een tegoedbon, die wil ik besteden aan nog een extra set pastelpotloden. De Carbothello's zijn wat zachter dan de pitt pastels, toch?
pi_220317212

De kleuren zijn in het echt niet zo fel.
pi_220317509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[ link | afbeelding ]

De kleuren zijn in het echt niet zo fel.
Tof gedaan :)
pi_220317676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tof gedaan :)
Dankjewel O+ Ik ben je dankbaar dat je me over deze stijl hebt verteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')