SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestelsites:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oeps, zie dit nu pas.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je dat dan met speciale potloden of gewone kleurpotloden?
Geeft niet toch, niet iedereen heeft tijd om alle dagen langs te komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Laatste post;
[..]
Oeps, zie dit nu pas.
Ik heb Faber Castell potloden, maar kleur vooral met stiften (Tombows of Faber Castell). Heb ook Stabilos en Sakura, maar vind ik minder fijn.
Heb overigens ook Promarkers, maar die kunnen niet in de boeken van Johanna Basford.
Leuk! Welk kleurboek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog een nieuw boek gehad, maar vrij weinig gekleurd eigenlijk. Misschien straks in m’n verlof
Ik luister deze podcast (aanrader!quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ben ik een laatbloeier met kleuren betreft en ben ik nu nog de enige
Dank je voor de tip!quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik luister deze podcast (aanrader!) : Listen to Wie is Emmy? on Spotify.
En dan kriebelt het wel, maar nog niet weer begonnen
Hahaha ik ben ook aan het kleuren, ik heb al heel lang een kleurboek voor volwassenen, maar laatst bij de action metallic kleurpotloden gehaald voor een paar euro, supermooi!quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ben ik een laatbloeier met kleuren betreft en ben ik nu nog de enige
Dank ej wel voor de tip! En leuk dat je ook aan het kleuren bentquote:Op maandag 2 januari 2023 17:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahaha ik ben ook aan het kleuren, ik heb al heel lang een kleurboek voor volwassenen, maar laatst bij de action metallic kleurpotloden gehaald voor een paar euro, supermooi!
Raken stabilo's niet heel snel leeg? Die 88 gebruik ik alleen om te schrijvenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier wordt ook nog gekleurd. Niet zoveel als ik zou willen door gebrek aan tijd vanwege werk en gezin.
Ik kleur voornamelijk mandala's en bloemen.
Ik kleur met Stabilo stiften (68 + 88), Polychromos, en Faber Castell soft pastels.
Woooow die is vet!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)F-w.2.7.ProductImage
vond deze wel gaaf
ben zelf geen kleurder
Je hoeft mquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Woooow die is vet!![]()
![]()
Ik kleur zelf al een hele tijd niet meer, maar nu ik deze zie krijg ik er wel weer zin in. Ben alleen zo bang dat ik het dan bestel en er vervolgens te weinig mee doe. Ga er even over nadenken in ieder geval, wel echt heel tof!
Haha dat is echt zo typisch mij ook ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Woooow die is vet!![]()
![]()
Ik kleur zelf al een hele tijd niet meer, maar nu ik deze zie krijg ik er wel weer zin in. Ben alleen zo bang dat ik het dan bestel en er vervolgens te weinig mee doe. Ga er even over nadenken in ieder geval, wel echt heel tof!
Dat is waar, ik denk ook wel dat ik hem ga bestellen. Nog even wachten tot mijn retour van bol.com is verwerkt en ik weer saldo heb hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hoeft m
Niet in 1x vol te kleuren toch
Nee! Voor kleurboek gebruik ik Bruynzeel en voor tekenen gebruik ik Polychromos en Irojiten en Holbein en de Black edition ook van Faber Castellquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:17 schreef Flor_Cayena het volgende:
Ik was een nieuwe topic begonnen en iemand zei dat deze er is.
Heeft iemand ervaringen met Kalour kleurpotloden?
Hoe gaat het met doordrukken in die boeken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb opeens de kleurvibe weer te pakken. Met alcoholmarkers en boekjes van Coco Wyo.
Ik leg er een vel papier tussen want het drukt met dit type markers flink door. Wel vind ik dat het papier mooi vloeit, ik kan behoorlijk egaal kleuren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hoe gaat het met doordrukken in die boeken?
Dat is goed om te weten. Wil mijn alcoholmarkers ook weer eens gaan gebruiken. Zal eens kijken wat voor boeken er zijn van dit merkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik leg er een vel papier tussen want het drukt met dit type markers flink door. Wel vind ik dat het papier mooi vloeit, ik kan behoorlijk egaal kleuren.
@clixplicity misschienquote:Op donderdag 5 september 2024 16:51 schreef MeestervanDijk79 het volgende:
Nou, dat heb ik dus ook. Zat er aan te denken om komende week met mijn klas ook eens wat te gaan kleuren. Ik wil graag aan de slag gaan met houtskool. Iemand tips?
Ik teken de laatste tijd met losse staafjes houtskool, behoorlijk zacht en goed uit te vegen, goed voor snelle schetsen en mooie overgangen tussen licht en donker. Geperst houtskool of houtskoolpotloden zijn harder en beter geschikt voor nauwkeuriger werk. Waar je voor kiest hangt van je eigen voorkeur en onderwerp af.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:51 schreef MeestervanDijk79 het volgende:
Nou, dat heb ik dus ook. Zat er aan te denken om komende week met mijn klas ook eens wat te gaan kleuren. Ik wil graag aan de slag gaan met houtskool. Iemand tips?
Mooi!quote:Op zondag 8 september 2024 13:47 schreef clixplicity het volgende:
Ik ben gisteren aan een nieuwe tekening begonnen: https://clixplicit.nl/index.php/portfolio/schilderen/ella. Ik zal af en toen een update posten. Panpastel + pastelpotlood, 36 x 36 cm
[ afbeelding ]
Heb jij met brush en fine punt of met die scheve brede en fine punt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou je ohuhu adviseren
Kan zelf niet meer zonder
Ik heb brush punt en beitelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb jij met brush en fine punt of met die scheve brede en fine punt?
Ja beitel, kon er niet op komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb brush punt en beitel
Gebruik voornamelijk brush
Becreativeshop verkoopt zequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja beitel, kon er niet op komen.
Beitel + brush kon ik niet vinden. Ik ga eens even op zoek.
Heb nog nooit alcohol markers gebruikt. Wordt wel tijd!
Staat bij kleurboeken er wel bij toch of alcohol markers geschikt zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Becreativeshop verkoopt ze
En koop er ook papier bij. Normaal papier werken ze niet op en verkeerd papier trekt ook de stiften leeg
Ik heb geen flauw idee om eerlijk te zijn? Gebruik ze voor tekenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Staat bij kleurboeken er wel bij toch of alcohol markers geschikt zijn?
Ik wil er echt mee kleuren. Tekenen kan ik niet hahaha.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee om eerlijk te zijn? Gebruik ze voor tekenen.
Alleen ik gok dat het er wel op zou staan ja
Ik ook niet. Doe maar alsofquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wil er echt mee kleuren. Tekenen kan ik niet hahaha.
Het eindresultaat van deze tekening is hier te bekijken: https://clixplicit.nl/index.php/portfolio/schilderen/ellaquote:Op zondag 8 september 2024 13:47 schreef clixplicity het volgende:
Ik ben gisteren aan een nieuwe tekening begonnen: https://clixplicit.nl/index.php/portfolio/schilderen/ella. Ik zal af en toen een update posten. Panpastel + pastelpotlood, 36 x 36 cm
[ afbeelding ]
Wat kan je toch goed tekenen/schilderen/kleuren, geweldig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:17 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Het eindresultaat van deze tekening is hier te bekijken: https://clixplicit.nl/index.php/portfolio/schilderen/ella
Doe je dit nog steeds?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb opeens de kleurvibe weer te pakken. Met alcoholmarkers en boekjes van Coco Wyo.
Hey Moonquote:Op maandag 3 maart 2025 13:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe je dit nog steeds?![]()
Ik heb ook die vibe weer helemaal te pakken! Ook dus met Coco Wyo. Zo heerlijk om te doen, kan je je echt uren mee vermaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |