abonnement Unibet Coolblue
pi_198583396
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Weet niet of deze site hier al eens genoemd is? https://www.bookdepository.com/

Ze verzenden gratis wereldwijd. Grote keuze :)
Staat in de openingspost :Y
pi_198616475
Ik heb er ook een nieuwe verslaving bij geloof ik :D



(Tweede is nog niet af hè ;) )

Meteen nog een vraagje voor de kenners: ik heb nu de 'Twinmarkers' van de Action. Die bevallen op zich wel goed, al is de kwaliteit niet fantastisch (sommige punten waren nieuw uit de verpakking al niet helemaal mooi meer).
Zijn Promarkers wat dat betreft hun geld waard, qua meerwaarde zeg maar?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_198706961
Die laatste zijn gaaf!
Ik kwam in dit topic terecht omdat ik iets nodig heb om me te ontspannen. Lezen en haken lukt nu even niet. Het is positieve stress maar ik moet het loslaten af en toe en nu herinner ik me weer dat ik ook ergens een mandala boek heb .... mijn potloden zijn niet fijn maar volgens mij heb ik wel stiften?

Dat van de ProMarkers wil ik ook graag weten.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:39:29 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_198708256
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:21 schreef twist02 het volgende:
Ik heb er ook een nieuwe verslaving bij geloof ik :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Tweede is nog niet af hè ;) )

Meteen nog een vraagje voor de kenners: ik heb nu de 'Twinmarkers' van de Action. Die bevallen op zich wel goed, al is de kwaliteit niet fantastisch (sommige punten waren nieuw uit de verpakking al niet helemaal mooi meer).
Zijn Promarkers wat dat betreft hun geld waard, qua meerwaarde zeg maar?
Ik heb ze beide en ik vind de Promarkers wel het fijnst. Kleuren mooi en egaal. Blijven ook lang goed! Al moet ik zeggen dat ik al Promarkers had voordat Action met stiften kwam.

Tombows zijn ook prachtig *; Voordeel is dat je die in alle boeken kunt gebruiken, omdat het geen alcohol stiften zijn. Heb er ook van Koi, maar die vind ik minder. Zijn hele slappe punten. En worden ook sneller lelijk qua punt. Faber Castell is ook erg fijn trouwens!

En ja... Als ik het zo lees, dan heb ik veel haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_198712152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb ze beide en ik vind de Promarkers wel het fijnst. Kleuren mooi en egaal. Blijven ook lang goed! Al moet ik zeggen dat ik al Promarkers had voordat Action met stiften kwam.

Tombows zijn ook prachtig *; Voordeel is dat je die in alle boeken kunt gebruiken, omdat het geen alcohol stiften zijn. Heb er ook van Koi, maar die vind ik minder. Zijn hele slappe punten. En worden ook sneller lelijk qua punt. Faber Castell is ook erg fijn trouwens!

En ja... Als ik het zo lees, dan heb ik veel haha
Dankjewel! Ik denk dat ik mezelf nog even ga dwingen om met m'n Action markers te blijven kleuren, om te zien of kleuren als hobby ook echt blijvend is :P

En dan zijn die Promarkers misschien wel een mooi verjaardagscadeautje voor mezelf O-)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 27 maart 2021 @ 21:02:56 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_198722877
Haha. Misschien zou ik zelf eerder voor een ander type stift gaan, dus zonder alcohol. Tenzij je alleen maar enkelzijdige platen blijft kleuren. Ik heb enkele boeken van Johanna Basford en daar kan je niet in met alcohol stiften.

Ik heb toen ook wel geluk gehad dat Letraset overgenomen werd en er een heleboel in de sale ging bij Promarker.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_198728255
Ja, ik vind die alcohol markers dus juist fijn, ook dat ze een beetje vloeien :)

Verder heb ik weinig echt specifieke kleurboeken of stijlen die ik leuk vind, dus geloof niet dat dat echt een issue wordt voor mij.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_198751434
Ohja, wie is er bekend met deze potloden?
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_34.37.ProductTitle
Ik heb al Faber Castell polychromos 120 stuks.
Daar zitten ook kleuren bij die het prima doen op zwart.
Zijn deze dan een toevoeging?
Voor de prijs hoef ik het niet te laten. Wel als het weinig toevoegt. :)
pi_198757238
Ik heb het betoverde woud binnen, wat een mooi boek O+
pi_198765956
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:21 schreef twist02 het volgende:
Ik heb er ook een nieuwe verslaving bij geloof ik :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Tweede is nog niet af hè ;) )

Meteen nog een vraagje voor de kenners: ik heb nu de 'Twinmarkers' van de Action. Die bevallen op zich wel goed, al is de kwaliteit niet fantastisch (sommige punten waren nieuw uit de verpakking al niet helemaal mooi meer).
Zijn Promarkers wat dat betreft hun geld waard, qua meerwaarde zeg maar?
Leuk :D

Welk kleurboek is dit?
pi_198766006
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 16:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk :D

Welk kleurboek is dit?
Het zijn er 2; dit zijn de titelpagina's zelfs :)

Ik heb ze besteld via Amazon:

https://www.amazon.nl/All(...)arcasm/dp/170081236X
https://www.amazon.nl/Sna(...)h-Five/dp/1640010718
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_198766019
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 16:30 schreef twist02 het volgende:

[..]

Het zijn er 2; dit zijn de titelpagina's zelfs :)

Ik heb ze besteld via Amazon:

https://www.amazon.nl/All(...)arcasm/dp/170081236X
https://www.amazon.nl/Sna(...)h-Five/dp/1640010718
Dankjewel ^O^
  woensdag 31 maart 2021 @ 07:45:43 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_198775447
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Misschien zou ik zelf eerder voor een ander type stift gaan, dus zonder alcohol. Tenzij je alleen maar enkelzijdige platen blijft kleuren. Ik heb enkele boeken van Johanna Basford en daar kan je niet in met alcohol stiften.

Ik heb toen ook wel geluk gehad dat Letraset overgenomen werd en er een heleboel in de sale ging bij Promarker.
Ik kleur ook nog steeds met de stiften van die overname :)
En de markers die af en toe bij Kruidvat verkocht worden/ werden. Die vind ik ook fijn.
pi_198806141
Eerst deze mandala gekleurd voordat ik in mijn nieuwe boek begin

  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 april 2021 @ 22:01:25 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_198808129
quote:
12s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:55 schreef Marijke45 het volgende:
Iemand hier dat ook aan diamond painting doet?
Topic voor je opgezocht: CRE / Diamant schilderen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_198877812
Ik heb o.a. een aantal kleurboeken van Johanna Basford in huis. Momenteel bezig in 'Secret Garden'.

Kleuren werkt ontspannend voor me. In periodes van veel spanning/overprikkeling grijp ik automatisch naar de kleurboeken en stiften. Wist dus alweer hoelaat het was toen ik ze pakte ;)

Nu dus aan het kleuren tussen de andere werkzaamheden door. Wat heerlijk om te doen!

Teken ook mandala's, trouwens :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:41:12 #267
370431 drakin
vurig typje
pi_198935765
Mandala gekleurd op dun printpapier, eigenlijk te dun voor stiften.

Maar mooi als je het resultaat tegen het licht houdt

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199346905
Mijn set-up is ook weer compleet. Ben helemaal zen nu. Dankzij @Luchtbel !!!! Dus thnx :*

Zijn jullie ook nog lekker aan het kleuren? Ik kan amper stoppen vrees ik ;)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:14:46 #269
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_199372073
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn set-up is ook weer compleet. Ben helemaal zen nu. Dankzij @:Luchtbel !!!! Dus thnx :*

Zijn jullie ook nog lekker aan het kleuren? Ik kan amper stoppen vrees ik ;)

[ afbeelding ]
Ha Child, geen dank :) ik kleur zelf ook nog :Y veel. Je hebt een fijne lichte plek in dit huis om te kleuren enzo zeg.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 16:29:53 #270
382129 crew  Donna
pi_199374195
Ik kleur voornamelijk Minnie Mouse op het moment, met dochter haha. Maar dat vind ik ook wel leuk!
pi_199668126
@ChildoftheStars jij hebt vooral workshops over kleuren op je lijstje staan van de Kreadoe volgens mij. Ben na het weekend benieuwd naar de resultaten!
pi_199668538
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef Serinde het volgende:
@:ChildoftheStars jij hebt vooral workshops over kleuren op je lijstje staan van de Kreadoe volgens mij. Ben na het weekend benieuwd naar de resultaten!
Ja tekenen en kleuren! Na het weekend zal ik posten!

Vloeken in de kerk: mijn goedkope alcoholmarkers vind ik veel fijner dan de dure tombow heb ik ontdekt (en die van ohuhu helemaal fijn)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199702762
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef Serinde het volgende:
@:ChildoftheStars jij hebt vooral workshops over kleuren op je lijstje staan van de Kreadoe volgens mij. Ben na het weekend benieuwd naar de resultaten!
Ik zal vandaag even wat foto's maken van dingen! Al heb ik maar 1 kleurworkshop gedaan. De rest van tekenen en schilderen, maar ook dan weer kleur gegeven ;) Dus ik zal hier het eea posten

Edit: ik faal! Iets te geobsedeerd door schilderen momenteel

[ Bericht 4% gewijzigd door ChildoftheStars op 01-06-2021 21:02:10 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199710584
Naast de heerlijke potloden van Faber Castell was ik tijdens mijn vakantie begonnen aan een mandala met cheapass gelpennen van de Action. Dat is ook goed bevallen, vandaar dat ik wellicht ook wat betere stiften o.i.d. wil aanschaffen (Stabilo 68 / 88 schijnen goed te zijn??).

Gebruiken jullie ook wel stiften / fineliners voor het kleuren? Welk merk(en) gebruiken jullie en hoe bevallen ze?
pi_199710717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:52 schreef TolstoiFan het volgende:
Naast de heerlijke potloden van Faber Castell was ik tijdens mijn vakantie begonnen aan een mandala met cheapass gelpennen van de Action. Dat is ook goed bevallen, vandaar dat ik wellicht ook wat betere stiften o.i.d. wil aanschaffen (Stabilo 68 / 88 schijnen goed te zijn??).

Gebruiken jullie ook wel stiften / fineliners voor het kleuren? Welk merk(en) gebruiken jullie en hoe bevallen ze?
Ja ik gebruik ze naast potloden. Steadler en stabilo gebruik ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199710981
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja ik gebruik ze naast potloden. Steadler en stabilo gebruik ik
Gebruik je dan Stabilo 68 of 88 (of beide :))?
  woensdag 2 juni 2021 @ 06:57:37 #277
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_199713604
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik zal vandaag even wat foto's maken van dingen! Al heb ik maar 1 kleurworkshop gedaan. De rest van tekenen en schilderen, maar ook dan weer kleur gegeven ;) Dus ik zal hier het eea posten

Edit: ik faal! Iets te geobsedeerd door schilderen momenteel
Dan heb je in ieder geval nog iets gedaan/ geleerd dat je leuk vindt?!



Ik ben eergisteren s nachts hieraan begonnen.....denk dat ik beter verder uit elkaar liggende kleuren had kunnen kiezen
pi_199713655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:22 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Gebruik je dan Stabilo 68 of 88 (of beide :))?
Volgens mij 68 :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199713673
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 06:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Dan heb je in ieder geval nog iets gedaan/ geleerd dat je leuk vindt?!

[ afbeelding ]

Ik ben eergisteren s nachts hieraan begonnen.....denk dat ik beter verder uit elkaar liggende kleuren had kunnen kiezen
Ja! het was echt een fantastisch weekend. Ik zit weer in een flow.
Wat kleuren betreft moest ik wel lachen om mezelf. Blenden met alcoholmarkers is niet moeilijk, maar ik ben geen fan van Tombow (handig een goedkope smaak :P ). Ik heb van Tombow alcoholmarkers en normale stiften geprobeerd, maar nee... ik hoef er geen te kopen.

Met een andere alcoholmarker workshop was ik wel erg tevreden over de kwaliteit van de markers :) dus dat was leuk. Echter heb ik hier zelf getekend.
Oh ik ben nu ook helemaal gestoord van pastelpotloden. Fantastisch is dat! (ook met zelf tekenen)

maar het leukste is hier compleet offtopic. Ik ben enorm fan van waterverf en ik heb nu een tic met gebakjes en taartjes schilderen.

Ik vind je kleurwerk echt heel mooi! Juist die kleurencombinatie en dat je wit erin laat (durf ik nooit).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 2 juni 2021 @ 07:44:30 #280
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_199713741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja! het was echt een fantastisch weekend. Ik zit weer in een flow.
Wat kleuren betreft moest ik wel lachen om mezelf. Blenden met alcoholmarkers is niet moeilijk, maar ik ben geen fan van Tombow (handig een goedkope smaak :P ). Ik heb van Tombow alcoholmarkers en normale stiften geprobeerd, maar nee... ik hoef er geen te kopen.

Met een andere alcoholmarker workshop was ik wel erg tevreden over de kwaliteit van de markers :) dus dat was leuk. Echter heb ik hier zelf getekend.
Oh ik ben nu ook helemaal gestoord van pastelpotloden. Fantastisch is dat! (ook met zelf tekenen)

maar het leukste is hier compleet offtopic. Ik ben enorm fan van waterverf en ik heb nu een tic met gebakjes en taartjes schilderen.

Ik vind je kleurwerk echt heel mooi! Juist die kleurencombinatie en dat je wit erin laat (durf ik nooit).
Kun je je voorlopig weer vermaken :) wat zijn pastelpotloden? Heel zacht ofzo?

En dankjewel maar dat wit ben ik nog aan het invullen. Ik kan niks wit laten. Dan denk ik steeds dat er een kleurplaat in huis is die af “moet” :o
pi_199713899
Iets niet wit kunnen laten herken ik ook wel, maar ben er toch mee begonnen en merk dat (in ieder geval bij de mandala's die ik gekleurd heb) er met wat wit, meer contrast en leven in komt.
Eigenlijk ben ik daar mee begonnen na het kijken van veel YouTube filmpjes.

@Luchtbel, ik vind de kleuren ook mooi bij elkaar passen.
pi_199713942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 07:44 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Kun je je voorlopig weer vermaken :) wat zijn pastelpotloden? Heel zacht ofzo?

En dankjewel maar dat wit ben ik nog aan het invullen. Ik kan niks wit laten. Dan denk ik steeds dat er een kleurplaat in huis is die af “moet” :o
Het is pastelkrijt in een potlood. Waardoor je mooiere kleuren hebt en idd heel zachte punt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199754742
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 07:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Volgens mij 68 :)
Nog een vraagje :): als je met de Stabilo's kleurt, krijg je dan strepen in de vlakken? Of een "vlekkerig" resultaat? Dat je dus precies kunt zien, waar je bent begonnen met kleuren en waar je gestopt bent met kleuren.
Of kun je daar mooi egaal mee kleuren?

Op de site van Stabilo zie ik voorbeelden van mensen die met Stabilo gekleurd hebben en sommige zien er zo ontzettend streperig/vlekkerig uit. Ik vraag me af of dat door de Stabilo's komt of door degene die ermee kleurt.

[ Bericht 2% gewijzigd door TolstoiFan op 05-06-2021 14:07:48 ]
pi_200715041
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 14:00 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Nog een vraagje :): als je met de Stabilo's kleurt, krijg je dan strepen in de vlakken? Of een "vlekkerig" resultaat? Dat je dus precies kunt zien, waar je bent begonnen met kleuren en waar je gestopt bent met kleuren.
Of kun je daar mooi egaal mee kleuren?
Ja, dat krijg je. De Stabilo's kleuren niet streeploos op. Dat kun je enigszins afvangen door niet in niet te 'strepen' maar kleine ronde kleurbewegingen te maken.

quote:
Op de site van Stabilo zie ik voorbeelden van mensen die met Stabilo gekleurd hebben en sommige zien er zo ontzettend streperig/vlekkerig uit. Ik vraag me af of dat door de Stabilo's komt of door degene die ermee kleurt.
Beide kan, denk ik. :)
Zelf kleur ik met de afbeelding mee, zodat de evt. strepen het lijntje volgen en niet haaks op de afbeelding staan.

Ik kleur overigens meestal met Stabilo point 88 en Stabilo pen 68.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200715178
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:52 schreef TolstoiFan het volgende:
Naast de heerlijke potloden van Faber Castell was ik tijdens mijn vakantie begonnen aan een mandala met cheapass gelpennen van de Action. Dat is ook goed bevallen, vandaar dat ik wellicht ook wat betere stiften o.i.d. wil aanschaffen (Stabilo 68 / 88 schijnen goed te zijn??).

Gebruiken jullie ook wel stiften / fineliners voor het kleuren? Welk merk(en) gebruiken jullie en hoe bevallen ze?
Als ik met potloden kleur dan gebruik ik altijd de Faber-Castell Polychromos. Da's echt m'n go-to. Al jaren, eigenlijk. Gelukkig hebben we in het volgende dorp een creatieve winkel die ze, ook los, verkoopt. Vroeger ging ik ervoor naar Haarlem, maar da's nu niet meer nodig.

Heb ook wel stiften van Action gebruikt, maar deze waren duidelijk op alcohol basis en stonken behoorlijk. Ook drukten ze snel door 't papier heen. Zelfs dik papier.

Stabilo's zijn fijn in gebruik. Ze stinken niet en je kunt bijv. twee dezelfde sets kopen, maar dan met een andere punt. Bijv. de point 88 (fineliner) en pen 68 (viltstift). Dan kun je ook in de dunne lijnen (vlakken) kleuren met dezelfde kleur. De kleurnummers komen in de hele lijn terug, dus je krijgt geen kleurverschil als je ertussen wisselt. Ik gebruik tevens de pointVisco. Die laatste schrijven ook fijn btw!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200719097
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je. De Stabilo's kleuren niet streeploos op. Dat kun je enigszins afvangen door niet in niet te 'strepen' maar kleine ronde kleurbewegingen te maken.
[..]

Beide kan, denk ik. :)
Zelf kleur ik met de afbeelding mee, zodat de evt. strepen het lijntje volgen en niet haaks op de afbeelding staan.

Ik kleur overigens meestal met Stabilo point 88 en Stabilo pen 68.
Krijg je dan geen ronde "strepen", dat je de ronde kleurbewegingen blijft zien?
Ik heb inmiddels van zowel Stabilo 88 als 68 wat losse exemplaren gekocht, om te kijken of het bevalt. Ben er nog niet aan toe gekomen om ze daadwerkelijk te gebruiken.

Maar misschien is dat streperige wel inherent aan kleuren met viltstiften, dan zijn stiften niets voor mij, want ik ga me dan alleen maar ergeren aan dat streperige :).
pi_200719850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:22 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Krijg je dan geen ronde "strepen", dat je de ronde kleurbewegingen blijft zien?
Ik heb inmiddels van zowel Stabilo 88 als 68 wat losse exemplaren gekocht, om te kijken of het bevalt. Ben er nog niet aan toe gekomen om ze daadwerkelijk te gebruiken.
Het stoort mij niet, maar dat kan heel goed en persoonlijk dingetje zijn.

Ik kan je via dm wel een linkje sturen? Kan je iets zien van wat ik onlangs ben gaan kleuren.

quote:
Maar misschien is dat streperige wel inherent aan kleuren met viltstiften, dan zijn stiften niets voor mij, want ik ga me dan alleen maar ergeren aan dat streperige :).
Copic Ciao markers zijn streeploos. Ze zijn wel duur en ruiken ook, maar heel fijn om me te werken. Heb ze destijds gekocht voor m'n opleiding, maar nu gebruik ik ze alleen voor kleuren. Maar minder vaak dan de Stabilo's. :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200721372
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:06 schreef Celestien het volgende:

[..]

Het stoort mij niet, maar dat kan heel goed en persoonlijk dingetje zijn.

Ik kan je via dm wel een linkje sturen? Kan je iets zien van wat ik onlangs ben gaan kleuren.
[..]

Copic Ciao markers zijn streeploos. Ze zijn wel duur en ruiken ook, maar heel fijn om me te werken. Heb ze destijds gekocht voor m'n opleiding, maar nu gebruik ik ze alleen voor kleuren. Maar minder vaak dan de Stabilo's. :)
Zo, die Copic Ciao markers zijn inderdaad duur :o :o :o :o :o :o :o
Ben wel benieuwd wat je zoal kleurt :)!
pi_200721559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:44 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Zo, die Copic Ciao markers zijn inderdaad duur :o :o :o :o :o :o :o
Ben wel benieuwd wat je zoal kleurt :)!
Niet zoveel meer als vroeger. Heb een tijd mandala's ontworpen. Was erg leuk, maar met een kleuter in huis is daar maar beperkt tijd voor. Bij inspiratie ga ik er graag voor zitten en ga ik door tot hij af is. Een uurtje hier en een uurtje daar, dat werkt - helaas - nog niet voor mij. Ben overgestapt op enkel inkleuren nu. Mandala's, maar ook bijv. de kleurboeken van Johanna Basford en Maria Trolle. Vooral voor ontspanning.

Copic Ciao markers zijn bizar duur. Wie weet leuk om te vragen voor een verjaardag of kerst ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200752593
Ben weer aan een nieuwe mandala begonnen. Kleurenpalet: Stabilo point nrs 88/41, 88/11, 88/19, 88/29.
De mandala heeft zelf al wit (duh) en goud. :)

Misschien switch ik nog wel naar de pen 68, maar je kan zo leuk 'wolken' met die point.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201027546
Gisteren deze twee kleurboeken gekregen. *O*



en



Erg blij mee!

Zijn er meer mensen in dit topic die kleurboeken van Maria Trolle of Johanna Basford in huis hebben?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201027562
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:48 schreef Celestien het volgende:
Gisteren deze twee kleurboeken gekregen. *O*

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Erg blij mee!

Zijn er meer mensen in dit topic die kleurboeken van Maria Trolle of Johanna Basford in huis hebben?
oooooh hebbuh hebbuh! zo mooi O+ Veel plezier mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201027624
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
oooooh hebbuh hebbuh! zo mooi O+ Veel plezier mee
Echt wel! Gaat helemaal goedkomen. *O*
Heb meerdere kleurboeken van hen in huis. Het ligt aan m'n stemming welke ik pak. Heb ook mandalakleurboeken.. Die pak ik er intuïtief bij als ik bijv. veel spanning/overprikkeling heb, wat weggewerkt moet worden. Mijn gevoel merkt het eerder van mijn hoofd, zeg maar. Ga ik mandala's kleuren, dan is 't 9 v/d 10 keer druk in mijn hoofd. ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201027644
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:52 schreef Celestien het volgende:

[..]
Echt wel! Gaat helemaal goedkomen. *O*
Heb meerdere kleurboeken van hen in huis. Het ligt aan m'n stemming welke ik pak. Heb ook mandalakleurboeken.. Die pak ik er intuïtief bij als ik bijv. veel spanning/overprikkeling heb, wat weggewerkt moet worden. Mijn gevoel merkt het eerder van mijn hoofd, zeg maar. Ga ik mandala's kleuren, dan is 't 9 v/d 10 keer druk in mijn hoofd. ;)
Mooi! En dat van meerdere kleurboeken ken ik. Soms wil je ook gewoon even wat anders

Fijn dat je iets tegen stress gevonden hebt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201027687
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mooi! En dat van meerdere kleurboeken ken ik. Soms wil je ook gewoon even wat anders

Fijn dat je iets tegen stress gevonden hebt :*
Ik heb het eigenlijk teruggevonden. Vroeger kleurde (en tekende) ik veel vaker, maar ergens ben ik ermee gestopt. En nu begin ik het langzaam weer op te pakken. Het kleuren al wat langer, maar het tekenen, dat moet nog wat opgepoetst worden. ;)

Welke kleurboeken heb jij?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201027711
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:56 schreef Celestien het volgende:

[..]
Ik heb het eigenlijk teruggevonden. Vroeger kleurde (en tekende) ik veel vaker, maar ergens ben ik ermee gestopt. En nu begin ik het langzaam weer op te pakken. Het kleuren al wat langer, maar het tekenen, dat moet nog wat opgepoetst worden. ;)

Welke kleurboeken heb jij?
Oef, dat weet ik niet zo uit mijn hoofd en ben nu niet thuis
Ik heb een ernstige voorkeur aan inspirational quotes-kleurboeken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201028214
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef, dat weet ik niet zo uit mijn hoofd en ben nu niet thuis
Ik heb een ernstige voorkeur aan inspirational quotes-kleurboeken
We hebben deels dezelfde smaak. :) Heb ik er drie van. Eentje is al wat ouder en ongeveer vol. Een kleinere editie voor in de handtas voor onderweg/vakantie & eentje met mandala's. Daar ben ik momenteel mee bezig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 08:32:30 #298
388664 crew  Dotteke
pi_202106933
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:48 schreef Celestien het volgende:
Gisteren deze twee kleurboeken gekregen. *O*

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Erg blij mee!

Zijn er meer mensen in dit topic die kleurboeken van Maria Trolle of Johanna Basford in huis hebben?
Heb nooit geweten dat er dit soort kleurboeken bestonden.
Zal mij er eens in gaan verdiepen is misschien ook wel leuk om te gaan doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 10 november 2021 @ 08:50:05 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_202107150
Ik heb alle boeken van Johanna Basford O+
Het betoverde woud heb ik overigens helemaal vol. Zoooo leuk!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 09:08:49 #300
388664 crew  Dotteke
pi_202107319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb alle boeken van Johanna Basford O+
Het betoverde woud heb ik overigens helemaal vol. Zoooo leuk!
Doe je dat dan met speciale potloden of gewone kleurpotloden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')