Dat was toch die grappenmaker van gisteren met zijn conference?quote:
Ik drink wel eens een redbulletjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij hebben jullie ook die rare sponser kleding enzo aan althans zo zie ik het voor me
Zouden ze rap failliet zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen pubertjes die zooi dronken
Je kent me?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij hebben jullie ook die rare sponser kleding enzo aan althans zo zie ik het voor me
Ken jij mijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ergens wel nog 1 petje liggen met HUP MAX HUP. Die mag jij wel van mij hebben.
Nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:21 schreef mario390 het volgende:
ze draaaieen
aaaaatteeeeeeemmloooooooooooooooooooooooooooooooss
Nu in ieder geval wel!quote:
En mijn adoptieezel heet Lewisquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:26 schreef pullup het volgende:
Die ezels waren tofDie verwijder ik niet
Daar sluit ik me graag bij aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een prachtige OP om 2022 mee te beginnen.![]()
Goedemorgen, nogmaals een liefdevol, gezellig maar bovenal een gezond 2022.
Dansen ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Daar sluit ik me graag bij aan.
Allemaal een geweldig 2022 gewenst.![]()
Ja ik ga even nuttige dingen doen, maar ik kom terugquote:
Ik moet ff mijn kop onder de koude kraan stoppen en dan ga ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ga even nuttige dingen doen, maar ik kom terug
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:05 schreef Deisyy het volgende:
Boeuf bourguignon en stoofpeertjes staan op
Ik moet niet aan eten denken voorlopigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ga nasi maken met sateetjes natuurlijk
Geen katertje hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet niet aan eten denken voorlopig
Ik geen eenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik de hele dag alleen nog maar een oliebol gehad
Ook lekker, beetje atjar erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ga nasi maken met sateetjes natuurlijk
Ik alleen nog koffie en waterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik de hele dag alleen nog maar een oliebol gehad
ALOA JIJ HIER??? nquote:
Huhquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
@:deisyy kom eens kijken wie er zojuist binnen gewandeld is?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
Dan val je.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer parachute gesprongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef cafca het volgende:
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!Dat is de schuld van Mark Rutte !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!BoksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er meteen een nieuwe voor gekocht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Nou, bedankt dan maar, Mark, voor dat tientjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Mark Rutte !!!
Het lijkt mij niks.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste keer was een tendum jump dat zit je vast aan instructuur
Ik moest even goed nadenken wat een tendum ook alweer is....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste keer was een tendum jump dat zit je vast aan instructuur
Jij begint gelijk al effectiefquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik alleen nog koffie en water![]()
#goedevoornemens
Fraaiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef DrDarwin het volgende:
Goedemiddag.
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Deze minder droog dan je oliebollen?quote:
Nope, solid glass.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Fraai
Zit daar drank in, dat zou helemaal tof zijn ?
Schuif maar hierheenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan geen obiebol of appelflap meer zien
Je moet natuurlijk niet achterlijk gaan doen maar zulke dingen zijn mooie ervaringenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moest even goed nadenken wat een tendum ook alweer is....
Ja. Deze zijn heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze minder droog dan je oliebollen?
Ja, lijkt me ook wel. Heb wel ooit gevlogen, en een ballonvaart gedaan, maar parachutesprong nog nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet achterlijk gaan doen maar zulke dingen zijn mooie ervaringen
Je mag ze allemaal hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Olliebollen waarmee je ruiten kan ingooien![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben bang voor niks meer hoogte diepte noem het maar op
Ga je dit bij alle 40+-users doen die binnen komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je dit bij alle 40+-users doen die binnen komen?
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lekker! Krijgt je broer ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij begint gelijk al effectief![]()
* Aoibhin heeft ondertussen nog een lading gevulde eieren gemaakt![]()
Je gaat nu aan de kniepertjes beginnen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan geen obiebol of appelflap meer zien
Ik heb de beste eieren van NLquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Krijgt je broer ook?
Of het effectief is moet nog blijken
Mooiquote:
Dat verbaast me niks.quote:
Ja de eitjes gaan we lekker verdelenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Krijgt je broer ook?
Of het effectief is moet nog blijken
Ja met die gigaload aan hapjes die ik elk jaar maakquote:
Nou, er schijnt iemand beloofd te hebben dat we die vanmiddag mee zouden nemen, dus jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat nu aan de kniepertjes beginnen?
Mooie tekst. Recht uit het hartquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef maily het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jammer johquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, er schijnt iemand beloofd te hebben dat we die vanmiddag mee zouden nemen, dus ja
Mijn voornemens betreffende alcohol en op tijd naar bed gaan hebben al gefaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Houdt iedereen haar/zijn goede voornemens vol? Of ben je al volledig gefaald?
Je ligt nu al straalbezopen in je bed?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn voornemens betreffende alcohol en op tijd naar bed gaan hebben al gefaald.
Ik zie nieuwjaarsdag altijd als een soort overgangsdagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Houdt iedereen haar/zijn goede voornemens vol? Of ben je al volledig gefaald?
Ja juist... voornemens tellen pas de tweede.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nieuwjaarsdag altijd als een soort overgangsdag
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn voornemens betreffende alcohol en op tijd naar bed gaan hebben al gefaald.
Ja al die oliebollen moeten toch op, en te brak na de bubbels om te sportenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist... voornemens tellen pas de tweede.
Na het weekend ..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist... voornemens tellen pas de tweede.
En de supermarkt is dicht ... dus gezonde dingen kopen is onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja al die oliebollen moeten toch op, en te brak na de bubbels om te sporten
Proostquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm inderdaad.. dat is nog logischer
...en als je nog een week vakantie hebt...quote:
Meteen uitvluchten zoekenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nieuwjaarsdag altijd als een soort overgangsdag
Die is hier gewoon openquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de supermarkt is dicht ... dus gezonde dingen kopen is onmogelijk.
Vandaag telt gewoon nog niet
Dit vind ik ook wel een goeiequote:
En daaronder een filmpje over hoe je goede voornemens moet volhoudenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er best veel open
https://www.ad.nl/koken-e(...)uwjaarsdag~a5b63d27/
Een van mijn goede voornemens is ook om minder streng te zijn in de doelen die ik voor mezelf zetquote:
Ja anders geniet je niet van je vakantiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
...en als je nog een week vakantie hebt...
Dan telt het eigenlijk pas daarna toch?
De lat moet realistisch liggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens is ook om minder streng te zijn in de doelen die ik voor mezelf zetDat de lat ook wel eens wat lager mag liggen
En dan niet gaan Limboënquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De lat moet realistisch liggen.
Misschien op 1 ding hoog, als je het echt wil
Daar kan ie niet hoog genoeg liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan niet gaan Limboën
Precies, blij zijn met alle kleine dingetjes en geduld hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De lat moet realistisch liggen.
Misschien op 1 ding hoog, als je het echt wil
Hier?quote:
Die wil ik ook al zo langquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef DrDarwin het volgende:
Goedemiddag.
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Samequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn goede voornemen was om geen goede voornemens te hebben. Dat is gelukt.
Ik had een ander goede voornemen, stoppen met roken. Aangezien ik nog nooit heb gerookt is mijn goede voornemen meteen vervuld.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn goede voornemen was om geen goede voornemens te hebben. Dat is gelukt.
Ik heb deze..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die wil ik ook al zo lang[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb deze..Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik zit aan de wijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het met jullie goede voornemens tot dusverre?
Het ze net SMART zitten makenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wijn, rood want die was niet helemaal in de bouef bourguignon gegaan [ afbeelding ]
Met fles en alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.
Ik begin met gember/citroentheequote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Dan houd je soep overquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.quote:
Welke? Ga je ook elke keer naar een andere?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.
The Walk of Shame.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.
Ik ben de schaamte voorbij, plus dat de glasbak bij de Jumbo staat, dus niemand heeft in de gaten hoeveel en hoevaak ik er in gooiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Welke? Ga je ook elke keer naar een andere?
Met een kilo vlees ect. En 5 uur pruttelen nee hoor. Oh ik gooi er ook altijd ontbijtkoek door dat maakt het wat zoeter en wat dikkerquote:
Ik heb nooit glasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Soury daar last van heeft.
Lijkt op Earl Grey, maar dan met nog meer kruidenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wijn, rood want die was niet helemaal in de bouef bourguignon gegaan [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kaasjes erbij... laatste restjes
Oeh klinkt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hebben hier weer eens een flesje champagne open getrokken
Ook lekker! Salut!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hebben hier weer eens een flesje champagne open getrokken
Cheers Koen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:56 schreef Koen66 het volgende:
Alle voornemens hebben hier wel met drinken te maken zo te lezen, top
Jaa lekker zijn die! Hadden wij met kerst...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een zacht stinkkaasje, waar je eigenlijk alleen een stukje brood doorheen hoeft te halen
Gewoon geen zin in of geen lekkere kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed
Sinds jaren deze keer helemaal geen champagne op met O&N
Ohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een zacht stinkkaasje, waar je eigenlijk alleen een stukje brood doorheen hoeft te halen
Dat is wel lekker, maar ook wel erg sterk, ik heb het eigenlijk al een tijdje niet op, maar ik vind het echt een winters drankje.quote:
Ik had hem vanmiddag al uit de koelkast gehaald, goddelijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaa lekker zijn die! Hadden wij met kerst...
Oh en gister.. maar die moest wel ff voor de haard.
Ja.. maar net als met wijn.. er is goede en slechte.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar ook wel erg sterk, ik heb het eigenlijk al een tijdje niet op, maar ik vind het echt een winters drankje.
Camenbert beetje ouwe die van het bord aflooptquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oh![]()
Zo eentje dat bijna wegloopt![]()
Eerst ff op temperatuur laten komen
Als het lekker op kamertemperatuur is komt het vanzelf naar je toequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oh![]()
Zo eentje dat bijna wegloopt![]()
Eerst ff op temperatuur laten komen
Bohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
< Heeft die nog eentje in de koelkastquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh![]()
Wat ik ook lekker vind, dat is zo'n hele camembert in de oven en dan wordt de binnenkant lekker zacht en kun je dat als kaasfondue gebruiken
Ow jij bedoelde de kaas, terwijl ik proosttequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. maar net als met wijn.. er is goede en slechte.
Eigenlijk bedoelde ik het als voorvulling op Salut.
Het was een combiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow jij bedoelde de kaas, terwijl ik proostte
Jah! Wat druifjes of vijgenbrood erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh![]()
Wat ik ook lekker vind, dat is zo'n hele camembert in de oven en dan wordt de binnenkant lekker zacht en kun je dat als kaasfondue gebruiken
Ik heb mijn moeder nog port gegeven in haar kerstpakket, en zij heeft mij in mijn pakketje oatcakes gegeven. De combie van die oatcakes met blauwe kaas en dan een glaasje port erbij is echt heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar ook wel erg sterk, ik heb het eigenlijk al een tijdje niet op, maar ik vind het echt een winters drankje.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Heeft die nog eentje in de koelkast
Deze keer was er verder niemand die het dronk, in m'n eentje een fles vond ik ietwat te veelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in of geen lekkere kunnen krijgen?
Mjom mjom mjomquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wij hebben wel bak-camembertjes die zijn gepaneerd
Ik heb dat weleens ergens gezien, vond dat zo'n gaaf gezichtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een combi![]()
Het gaat dan ook goed samen.
Je kunt ook een fles port op z'n kop in de blue stilton zetten...
Oh, ja dan snap ik wel dat je het niet doetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze keer was er verder niemand die het dronk, in m'n eentje een fles vond ik ietwat te veel
De port trekt dan in de schimmel aderen... Goddelijk !quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens ergens gezien, vond dat zo'n gaaf gezicht
Zijn die oatcakes ook wat zoetig? Al heb je dat niet nodig bij de port.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder nog port gegeven in haar kerstpakket, en zij heeft mij in mijn pakketje oatcakes gegeven. De combie van die oatcakes met blauwe kaas en dan een glaasje port erbij is echt heerlijk
Het zijn van die koekjes van havermout. Zoeter dan gewone crackers in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn die oatcakes ook wat zoetig? Al heb je dat niet nodig bij de port.
V.S.O.P.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
Deze er even bij. Mijn zus gooit het zomaar in de prullenbak omdat ze het niet lusten dus die heb ik van een wisse dood gered [ link | afbeelding ]
Alcohol drinken vind ik gezellig maar niet in m'n eentje. Al heeft de visite aardig wat van m'n rum voorraad gedronkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ja dan snap ik wel dat je het niet doetSoms kun je ook wel van die kleintjes kopen, maar ook dan is het in je uppie wat minder gezellig
Die oatdingen ken ik niet, wel vijgenbrood of inderdaad stroop bij je oude kaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn van die koekjes van havermout. Zoeter dan gewone crackers in ieder geval wel.
Wat ook lekker is bij kaasjes dat zijn van die chutneys van vijgen of kweeperenOf van die donkere stroop bij heel oude kaas
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alcohol drinken vind ik gezellig maar niet in m'n eentje. Al heeft de visite aardig wat van m'n rum voorraad gedronken
Oooh... oude kaas... met kristallen ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oatdingen ken ik niet, wel vijgenbrood of inderdaad stroop bij je oude kaas
Ik ben altijd blij met het kerstpakket van zus. Ook fuet worst en speciaal biertjes. Moeten ze nietquote:
Geadopteerd?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met het kerstpakket van zus. Ook fuet worst en speciaal biertjes. Moeten ze niet
Zondequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
Deze er even bij. Mijn zus gooit het zomaar in de prullenbak omdat ze het niet lusten dus die heb ik van een wisse dood gered [ link | afbeelding ]
Ja echt he?quote:
Kletzenbrood is er ook lekker bijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oatdingen ken ik niet, wel vijgenbrood of inderdaad stroop bij je oude kaas
Wij zouden eigenlijk andijviestamppot eten, maar er zijn zoveel hapjes over dat we die maar op gaan maken en dan met wat salade erbij van groenten die we nog over hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb eigenlijk niet veel te eten vandaag... de restjes van restjes...
Klinkt beide goed ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij zouden eigenlijk andijviestamppot eten, maar er zijn zoveel hapjes over dat we die maar op gaan maken en dan met wat salade erbij van groenten die we nog over hebben
Hier ook wat simpele hapjes vandaag, gebakken kaas, Carpaccio, sateetjes, toastjes, kipkluifjes etcquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij zouden eigenlijk andijviestamppot eten, maar er zijn zoveel hapjes over dat we die maar op gaan maken en dan met wat salade erbij van groenten die we nog over hebben
Simpel ??quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook wat simpele hapjes vandaag, gebakken kaas, Carpaccio, sateetjes, toastjes, kipkluifjes etc
Welke 40+ers zijn dit?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simpel ??
Klinkt als een godenmaaltje
< GoA staart in lege koelkast.
Klinkt als een matige planningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simpel ??
Klinkt als een godenmaaltje
< GoA staart in lege koelkast.
Hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Voor iedereen een mooi en fijn maar bovendien een gezond 2022
Nu snap ik weer waarom ze hier zitten jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ik heb dan weer geen dronken Russen
Maar wel vodka toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ik heb dan weer geen dronken Russen
Vandaar dat @Deisyy wat moeite had met typen. En maar beweren dat het komt omdat ze mobiel zitquote:
Kreeg onverwacht bezoek eergister... en ben zo dom geweest om ze eten aan te biedenquote:
Stuur ff achteraf een tikkie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kreeg onverwacht bezoek eergister... en ben zo dom geweest om ze eten aan te bieden
Sssstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik dacht dat BB al was begonnen .
Hou op, hier mag niet over DTS of BB gepraat wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:
quote:
En Covid en Politiekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hou op, hier mag niet over DTS of BB gepraat wordenHoor de hele maand al niks anders dan BB van andere BBgekkies zoals @:greysbones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ah okquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs dat ff niet... Maar er prutteld wat
Geen idee wanneer dat begint eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Big Brother begint maandagavondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat begint eigenlijk
Vanavond wel weer Wie is de mol
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En Covid en Politiek
40+ is mijn escaperoom
Ik begon laatst over politieke zaken in het Top 2000 topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
You Thrillseekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik begon laatst over politieke zaken in het Top 2000 topic
Ik maak af en toe onbewust een politiek niet correcte opmerkingquote:
Nog ff en je gaat me vertellen dat je een gewoon puur onbedorven mens bentquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik maak af en toe onbewust een politiek niet correcte opmerking
Heb je geen kliekjes over?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probleem is niet de centjes.. maar de lege koelkast... en mijn super dicht !
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat me vertellen dat je een gewoon puur onbedorven mens bent
Ja ik zit al klaar , vleesje van gisteren van de fondue op gemaakt . Koffie staat klaar.. nu eerst ijs met slagroom.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat begint eigenlijk
Vanavond wel weer Wie is de mol
Fondue, dat heb ik lang niet gedaan zegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik zit al klaar , vleesje van gisteren van de fondue op gemaakt . Koffie staat klaar.. nu eerst ijs met slagroom.
Ik dacht dat je hier over alles mag discuseren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hou op, hier mag niet over DTS of BB gepraat wordenHoor de hele maand al niks anders dan BB van andere BBgekkies zoals @:greysbones
Ik dus ook niet. Vroeger wel , dus had mij een fonduepan gekocht en het is gewoon als vroeger.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fondue, dat heb ik lang niet gedaan zeg
Zit je in de steukmodus vandaag?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb er letterlijk nog nooit één aflevering van gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel benieuwd naar WIDM, ook al heb ik de afgelopen seizoenen wat minder gevolgd
Dat kan niet, het is Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat me vertellen dat je een gewoon puur onbedorven mens bent
Samequote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb er letterlijk nog nooit één aflevering van gezien
Oh! In dat geval vertrouw ik op jouw oordeelquote:
Ik heb ook nog nooit die neiging gehad om het te volgen, soort DTS van de TVquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb er letterlijk nog nooit één aflevering van gezien
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! In dat geval vertrouw ik op jouw oordeel
Ja juist... als het plebs er kweilend achteraan loopt.... sla ik rechtsafquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit die neiging gehad om het te volgen, soort DTS van de TV
Die swingt morgen pas de pan uit, die maak ik altijd een dag eerder, dan is het nog lekkerderquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe was de BougieBuef?
Ik heb ook nog nooit WIDM gekekekn, maar ook nog nooit ER.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit die neiging gehad om het te volgen, soort DTS van de TV
< Ooh.. zucht.. Loopt er kweilend achteraanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die swingt morgen pas de pan uit, die maak ik altijd een dag eerder, dan is het nog lekkerder
Idem.. heb destijds zelfs ET overgeslagenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit WIDM gekekekn, maar ook nog nooit ER.
Ga je voor mijn koelkast staan wachten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Ooh.. zucht.. Loopt er kweilend achteraan
Tot zover kon ik de afkortingen volgen maar ET?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem.. heb destijds zelfs ET overgeslagen
Ik ben meer van het zitten, heb je een tafel of een kruk in de keuken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je voor mijn koelkast staan wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |