ALOA JIJ HIER??? nquote:
Huhquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
@:deisyy kom eens kijken wie er zojuist binnen gewandeld is?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
Dan val je.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer parachute gesprongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef cafca het volgende:
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!Dat is de schuld van Mark Rutte !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!BoksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er meteen een nieuwe voor gekocht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Nou, bedankt dan maar, Mark, voor dat tientjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Mark Rutte !!!
Het lijkt mij niks.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste keer was een tendum jump dat zit je vast aan instructuur
Ik moest even goed nadenken wat een tendum ook alweer is....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eerste keer was een tendum jump dat zit je vast aan instructuur
Jij begint gelijk al effectiefquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik alleen nog koffie en water![]()
#goedevoornemens
Fraaiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef DrDarwin het volgende:
Goedemiddag.
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Deze minder droog dan je oliebollen?quote:
Nope, solid glass.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Fraai
Zit daar drank in, dat zou helemaal tof zijn ?
Schuif maar hierheenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan geen obiebol of appelflap meer zien
Je moet natuurlijk niet achterlijk gaan doen maar zulke dingen zijn mooie ervaringenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moest even goed nadenken wat een tendum ook alweer is....
Ja. Deze zijn heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze minder droog dan je oliebollen?
Ja, lijkt me ook wel. Heb wel ooit gevlogen, en een ballonvaart gedaan, maar parachutesprong nog nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet achterlijk gaan doen maar zulke dingen zijn mooie ervaringen
Je mag ze allemaal hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Olliebollen waarmee je ruiten kan ingooien![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben bang voor niks meer hoogte diepte noem het maar op
Ga je dit bij alle 40+-users doen die binnen komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ALOA JIJ HIER??? n![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je dit bij alle 40+-users doen die binnen komen?
Prijs gewonnen in de oudejaarsloterij!GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lekker! Krijgt je broer ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij begint gelijk al effectief![]()
* Aoibhin heeft ondertussen nog een lading gevulde eieren gemaakt![]()
Je gaat nu aan de kniepertjes beginnen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan geen obiebol of appelflap meer zien
Ik heb de beste eieren van NLquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Krijgt je broer ook?
Of het effectief is moet nog blijken
Mooiquote:
Dat verbaast me niks.quote:
Ja de eitjes gaan we lekker verdelenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Krijgt je broer ook?
Of het effectief is moet nog blijken
Ja met die gigaload aan hapjes die ik elk jaar maakquote:
Nou, er schijnt iemand beloofd te hebben dat we die vanmiddag mee zouden nemen, dus jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat nu aan de kniepertjes beginnen?
Mooie tekst. Recht uit het hartquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef maily het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jammer johquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, er schijnt iemand beloofd te hebben dat we die vanmiddag mee zouden nemen, dus ja
Mijn voornemens betreffende alcohol en op tijd naar bed gaan hebben al gefaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Houdt iedereen haar/zijn goede voornemens vol? Of ben je al volledig gefaald?
Je ligt nu al straalbezopen in je bed?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn voornemens betreffende alcohol en op tijd naar bed gaan hebben al gefaald.
Ik zie nieuwjaarsdag altijd als een soort overgangsdagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Houdt iedereen haar/zijn goede voornemens vol? Of ben je al volledig gefaald?
Ja juist... voornemens tellen pas de tweede.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nieuwjaarsdag altijd als een soort overgangsdag
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn voornemens betreffende alcohol en op tijd naar bed gaan hebben al gefaald.
Ja al die oliebollen moeten toch op, en te brak na de bubbels om te sportenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist... voornemens tellen pas de tweede.
Na het weekend ..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist... voornemens tellen pas de tweede.
En de supermarkt is dicht ... dus gezonde dingen kopen is onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja al die oliebollen moeten toch op, en te brak na de bubbels om te sporten
Proostquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm inderdaad.. dat is nog logischer
...en als je nog een week vakantie hebt...quote:
Meteen uitvluchten zoekenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nieuwjaarsdag altijd als een soort overgangsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |