Ook lekker! Salut!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hebben hier weer eens een flesje champagne open getrokken
Cheers Koen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:56 schreef Koen66 het volgende:
Alle voornemens hebben hier wel met drinken te maken zo te lezen, top
Jaa lekker zijn die! Hadden wij met kerst...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een zacht stinkkaasje, waar je eigenlijk alleen een stukje brood doorheen hoeft te halen
Gewoon geen zin in of geen lekkere kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed
Sinds jaren deze keer helemaal geen champagne op met O&N
Ohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een zacht stinkkaasje, waar je eigenlijk alleen een stukje brood doorheen hoeft te halen
Dat is wel lekker, maar ook wel erg sterk, ik heb het eigenlijk al een tijdje niet op, maar ik vind het echt een winters drankje.quote:
Ik had hem vanmiddag al uit de koelkast gehaald, goddelijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaa lekker zijn die! Hadden wij met kerst...
Oh en gister.. maar die moest wel ff voor de haard.
Ja.. maar net als met wijn.. er is goede en slechte.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar ook wel erg sterk, ik heb het eigenlijk al een tijdje niet op, maar ik vind het echt een winters drankje.
Camenbert beetje ouwe die van het bord aflooptquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oh![]()
Zo eentje dat bijna wegloopt![]()
Eerst ff op temperatuur laten komen
Als het lekker op kamertemperatuur is komt het vanzelf naar je toequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oh![]()
Zo eentje dat bijna wegloopt![]()
Eerst ff op temperatuur laten komen
Bohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
< Heeft die nog eentje in de koelkastquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh![]()
Wat ik ook lekker vind, dat is zo'n hele camembert in de oven en dan wordt de binnenkant lekker zacht en kun je dat als kaasfondue gebruiken
Ow jij bedoelde de kaas, terwijl ik proosttequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. maar net als met wijn.. er is goede en slechte.
Eigenlijk bedoelde ik het als voorvulling op Salut.
Het was een combiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow jij bedoelde de kaas, terwijl ik proostte
Jah! Wat druifjes of vijgenbrood erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh![]()
Wat ik ook lekker vind, dat is zo'n hele camembert in de oven en dan wordt de binnenkant lekker zacht en kun je dat als kaasfondue gebruiken
Ik heb mijn moeder nog port gegeven in haar kerstpakket, en zij heeft mij in mijn pakketje oatcakes gegeven. De combie van die oatcakes met blauwe kaas en dan een glaasje port erbij is echt heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar ook wel erg sterk, ik heb het eigenlijk al een tijdje niet op, maar ik vind het echt een winters drankje.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Heeft die nog eentje in de koelkast
Deze keer was er verder niemand die het dronk, in m'n eentje een fles vond ik ietwat te veelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in of geen lekkere kunnen krijgen?
Mjom mjom mjomquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wij hebben wel bak-camembertjes die zijn gepaneerd
Ik heb dat weleens ergens gezien, vond dat zo'n gaaf gezichtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een combi![]()
Het gaat dan ook goed samen.
Je kunt ook een fles port op z'n kop in de blue stilton zetten...
Oh, ja dan snap ik wel dat je het niet doetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze keer was er verder niemand die het dronk, in m'n eentje een fles vond ik ietwat te veel
De port trekt dan in de schimmel aderen... Goddelijk !quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens ergens gezien, vond dat zo'n gaaf gezicht
Zijn die oatcakes ook wat zoetig? Al heb je dat niet nodig bij de port.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder nog port gegeven in haar kerstpakket, en zij heeft mij in mijn pakketje oatcakes gegeven. De combie van die oatcakes met blauwe kaas en dan een glaasje port erbij is echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |