Die is hier gewoon openquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de supermarkt is dicht ... dus gezonde dingen kopen is onmogelijk.
Vandaag telt gewoon nog niet
Dit vind ik ook wel een goeiequote:
En daaronder een filmpje over hoe je goede voornemens moet volhoudenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er best veel open
https://www.ad.nl/koken-e(...)uwjaarsdag~a5b63d27/
Een van mijn goede voornemens is ook om minder streng te zijn in de doelen die ik voor mezelf zetquote:
Ja anders geniet je niet van je vakantiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
...en als je nog een week vakantie hebt...
Dan telt het eigenlijk pas daarna toch?
De lat moet realistisch liggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens is ook om minder streng te zijn in de doelen die ik voor mezelf zetDat de lat ook wel eens wat lager mag liggen
En dan niet gaan Limboënquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De lat moet realistisch liggen.
Misschien op 1 ding hoog, als je het echt wil
Daar kan ie niet hoog genoeg liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan niet gaan Limboën
Precies, blij zijn met alle kleine dingetjes en geduld hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De lat moet realistisch liggen.
Misschien op 1 ding hoog, als je het echt wil
Hier?quote:
Die wil ik ook al zo langquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:09 schreef DrDarwin het volgende:
Goedemiddag.
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Samequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn goede voornemen was om geen goede voornemens te hebben. Dat is gelukt.
Ik had een ander goede voornemen, stoppen met roken. Aangezien ik nog nooit heb gerookt is mijn goede voornemen meteen vervuld.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn goede voornemen was om geen goede voornemens te hebben. Dat is gelukt.
Ik heb deze..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die wil ik ook al zo lang[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb deze..Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik zit aan de wijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het met jullie goede voornemens tot dusverre?
Het ze net SMART zitten makenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wijn, rood want die was niet helemaal in de bouef bourguignon gegaan [ afbeelding ]
Met fles en alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.
Ik begin met gember/citroentheequote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Dan houd je soep overquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.quote:
Welke? Ga je ook elke keer naar een andere?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.
The Walk of Shame.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.
Ik ben de schaamte voorbij, plus dat de glasbak bij de Jumbo staat, dus niemand heeft in de gaten hoeveel en hoevaak ik er in gooiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Welke? Ga je ook elke keer naar een andere?
Met een kilo vlees ect. En 5 uur pruttelen nee hoor. Oh ik gooi er ook altijd ontbijtkoek door dat maakt het wat zoeter en wat dikkerquote:
Ik heb nooit glasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Soury daar last van heeft.
Lijkt op Earl Grey, maar dan met nog meer kruidenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wijn, rood want die was niet helemaal in de bouef bourguignon gegaan [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kaasjes erbij... laatste restjes
Oeh klinkt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hebben hier weer eens een flesje champagne open getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |