Het zijn van die koekjes van havermout. Zoeter dan gewone crackers in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn die oatcakes ook wat zoetig? Al heb je dat niet nodig bij de port.
V.S.O.P.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
Deze er even bij. Mijn zus gooit het zomaar in de prullenbak omdat ze het niet lusten dus die heb ik van een wisse dood gered [ link | afbeelding ]
Alcohol drinken vind ik gezellig maar niet in m'n eentje. Al heeft de visite aardig wat van m'n rum voorraad gedronkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ja dan snap ik wel dat je het niet doetSoms kun je ook wel van die kleintjes kopen, maar ook dan is het in je uppie wat minder gezellig
Die oatdingen ken ik niet, wel vijgenbrood of inderdaad stroop bij je oude kaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn van die koekjes van havermout. Zoeter dan gewone crackers in ieder geval wel.
Wat ook lekker is bij kaasjes dat zijn van die chutneys van vijgen of kweeperenOf van die donkere stroop bij heel oude kaas
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alcohol drinken vind ik gezellig maar niet in m'n eentje. Al heeft de visite aardig wat van m'n rum voorraad gedronken
Oooh... oude kaas... met kristallen ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oatdingen ken ik niet, wel vijgenbrood of inderdaad stroop bij je oude kaas
Ik ben altijd blij met het kerstpakket van zus. Ook fuet worst en speciaal biertjes. Moeten ze nietquote:
Geadopteerd?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met het kerstpakket van zus. Ook fuet worst en speciaal biertjes. Moeten ze niet
Zondequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
Deze er even bij. Mijn zus gooit het zomaar in de prullenbak omdat ze het niet lusten dus die heb ik van een wisse dood gered [ link | afbeelding ]
Ja echt he?quote:
Kletzenbrood is er ook lekker bijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oatdingen ken ik niet, wel vijgenbrood of inderdaad stroop bij je oude kaas
Wij zouden eigenlijk andijviestamppot eten, maar er zijn zoveel hapjes over dat we die maar op gaan maken en dan met wat salade erbij van groenten die we nog over hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb eigenlijk niet veel te eten vandaag... de restjes van restjes...
Klinkt beide goed ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij zouden eigenlijk andijviestamppot eten, maar er zijn zoveel hapjes over dat we die maar op gaan maken en dan met wat salade erbij van groenten die we nog over hebben
Hier ook wat simpele hapjes vandaag, gebakken kaas, Carpaccio, sateetjes, toastjes, kipkluifjes etcquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij zouden eigenlijk andijviestamppot eten, maar er zijn zoveel hapjes over dat we die maar op gaan maken en dan met wat salade erbij van groenten die we nog over hebben
Simpel ??quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook wat simpele hapjes vandaag, gebakken kaas, Carpaccio, sateetjes, toastjes, kipkluifjes etc
Welke 40+ers zijn dit?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simpel ??
Klinkt als een godenmaaltje
< GoA staart in lege koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |