Veel plezier met je vakantie !!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Allemaal alvast een prettige jaarwisseling. Vanaf morgen Dakar volgen en vakantie (moest deze week doorwerken)
Als een baasquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben bij een paar kennissen, maar ik heb ze overtuigd om Top 2000 op de achtergrond te doen
Spanje, dat staat er tochquote:
Hopelijk heb je daar geen onoirbare handelingen voor hoeven te verrichten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben bij een paar kennissen, maar ik heb ze overtuigd om Top 2000 op de achtergrond te doen
Wát een gevoel voor ritmequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijk genieten. Ik tik op de smileys op de maat van de muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde tijdzone genotquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje
Maar die klok loopt sinds het einde van de zomertijd een uur voor
Alvast de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Allemaal alvast een prettige jaarwisseling. Vanaf morgen Dakar volgen en vakantie (moest deze week doorwerken)
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef ok01 het volgende:
Even binnenkomen om te zeggen dat dit de beste plaat in de top 20 is
De politie sprak van een relatief rustige oudejaarsavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar geen onoirbare handelingen voor hoeven te verrichten.
Ik zat al te denken. Spanje en NL hebben dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje
Maar die klok loopt sinds het einde van de zomertijd een uur voor
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Nu al de nummer 1![]()
Gelukkig nieuwjaar!
Zometeen op elke gil?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijk genieten. Ik tik op de smileys op de maat van de muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Daar wil ik verder geen uitspraak over doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar geen onoirbare handelingen voor hoeven te verrichten.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Nu al de nummer 1![]()
Gelukkig nieuwjaar!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De politie sprak van een relatief rustige oudejaarsavond.
Als het maar niet "verplicht naar Disturbed luisteren" was want dat gaat te ver.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Daar wil ik verder geen uitspraak over doen
Nee zo ver ging het niet gelukkigquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het maar niet "verplicht naar Disturbed luisteren" was want dat gaat te ver.
Ian haalt die hoge noten ook gewoon niet meer. LOgisch ook gezien zijn leeftijd..quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen Child in Time live genot, maar dat doen ze al jaren niet meer geloof ik.
En daarmee uit. Geen gemaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef peaceman het volgende:
Dit hoort gewoon op 1. Geen gezeur meer, volgend jaar op 1!
Ik stel voor dat we Queen gewoon lekker daar laten staan en niet het risico lopen dat de onderhandelingen misgaan en volgend jaar Danny Vera weer het nieuwe jaar inluidtquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef peaceman het volgende:
Godver, niet live gezienquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen Child in Time live genot, maar dat doen ze al jaren niet meer geloof ik.
Inderdaad, toch wel bucketlist materiaal zeg maarquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ian haalt die hoge noten ook gewoon niet meer. LOgisch ook gezien zijn leeftijd..
Heeft hij ooit op 1 gestaan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef peaceman het volgende:
In 1984 al niet bij de reunie tourquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhaaaaaaaaaaaaaaa
En dat is dit nog één van mijn betere posts uit de reeks.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad, toch wel bucketlist materiaal zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |