Liefquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik nou gezellig en dat mag gezegd worden.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Zo ik ga dit jaar de Top 2000 voor het eerst helemaal tot het eind en samen met jullie volgenOké misschien moet ik drie minuten voor het einde over naar de Spaanse TV anders loop ik via NLZiet 15 seconden achter op het nieuwe jaar.
Same here! Heb de lijstjes nog uit de Veronica Gids (en later de Hitdossier).quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:21 schreef Zorro het volgende:
Ik begon vroeger met de Top 100 aller tijden.
Daar stond dit altijd op 1.
Dat had zo moeten blijven.
Nog eentje dan, nog eentje dan en dan ga ik naar huis.quote:
Je hebt toch een klok mag ik hopen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Zo ik ga dit jaar de Top 2000 voor het eerst helemaal tot het eind en samen met jullie volgenOké misschien moet ik drie minuten voor het einde over naar de Spaanse TV anders loop ik via NLZiet 15 seconden achter op het nieuwe jaar.
ok01 is er weerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef ok01 het volgende:
Even binnenkomen om te zeggen dat dit de beste plaat in de top 20 is
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Allemaal alvast een prettige jaarwisseling. Vanaf morgen Dakar volgen en vakantie (moest deze week doorwerken)
Grappig: @BillDauterive heeft daar gewerkt!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Albert Heyn is blij met dit nummer
Ja maar die loopt een uur voor dus heb ik ook niks aan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je hebt toch een klok mag ik hopen?
Prettige jaarwisseling en veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Allemaal alvast een prettige jaarwisseling. Vanaf morgen Dakar volgen en vakantie (moest deze week doorwerken)
Dag Saab (soms Turbo)!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Waar woon je in godsnaam?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die loopt een uur voor dus heb ik ook niks aan.
En ja, zó lui ben ik.
Ik niet. Ik doe er wel regelmatig mijn boodschappenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Grappig: @:billdauterive heeft daar gewerkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |