ja en die mag ik dan toch pessimistisch vindenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon een verwachting uit ten aanzien van wat de regering zal doen. Die stelt wel vaker teleur in dat opzicht.
Dat riep met 2-3 weken geleden ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway de besmettingen stijgen nu ook in de groepen 50-60-70+ dus dat gaat zich vanzelf weer vertalen in meer opnames
Als dat überhaupt een argument zou zijn voor het OMT of voor de witte jassen in de regering, dan waren de scholen niet gesloten (buiten de vakantie).quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen schoolgaande kinderen. Maar ik denk wel dat je nu een punt nadert waarop je moet concluderen dat een schoolsluiting een te zware wissel op de samenleving trekt. De koek is gewoon een keer op.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Moraalridder Erik die anderen de les wil lezen maar inmiddels dus voor de tweede keer positief test
Het zullen misschien zijn eigen kinderen wel zijn die met hem op de foto willen..zo vaak zullen ze pappa niet gezien hebben lately.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorig jaar lachten we om Spanje en Italië met hun achterlijk strenge lockdowns waarbij je je hond amper mocht uitlaten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat überhaupt een argument zou zijn voor het OMT of voor de witte jassen in de regering, dan waren de scholen niet gesloten (buiten de vakantie).
Ik reken er in elk geval niet op dat ik de tiende leerlingen in mijn lokaal heb, en het schoolbestuur doet dat ook niet.
als je ze de 15e maar wel hebt maar over scholen wordt toch maandag as besloten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat überhaupt een argument zou zijn voor het OMT of voor de witte jassen in de regering, dan waren de scholen niet gesloten (buiten de vakantie).
Ik reken er in elk geval niet op dat ik de tiende leerlingen in mijn lokaal heb, en het schoolbestuur doet dat ook niet.
Perscoquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:44 schreef nostra het volgende:
Is er nou de derde weer een persco of is dan het overleg?
Gelukkig hebben we boosters.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway de besmettingen stijgen nu ook in de groepen 50-60-70+ dus dat gaat zich vanzelf weer vertalen in meer opnames
Geld is hier ook minder een issue.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vorig jaar lachten we om Spanje en Italië met hun achterlijk strenge lockdowns waarbij je je hond amper mocht uitlaten.
2 jaar later zijn de kansen volledig gekeerd en gaan ze daar richting acceptatie terwijl wij in een angststuip blijven hangen. Het kan verkeren.
Het zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Tnx.quote:
Haha, alle die mensen die dat denken gaan nog wel van een koude kermis thuiskomen. Alle steunpakketten en vaccinatiecampagnes moeten ergens van betaald worden. Iedere Nederlander gaat dat op termijn voelen in zijn portemonnee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Geld is hier ook minder een issue.
Zozo, 4 geboortejaren op 1 dag.quote:
Minder zeg ik. En vooral minder acuut. Sterk afhankelijk van toerisme en diensten, hoge werkloosheid, matige belastingmoraal, dubbel staatsschuld, gezeik met deelstaten. We gaan hier de pijn ook nog wel voelen ja, maar we kunnen nog wel even de bal vooruit trappen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Haha, alle die mensen die dat denken gaan nog wel van een koude kermis thuiskomen. Alle steunpakketten en vaccinatiecampagnes moeten ergens van betaald worden. Iedere Nederlander gaat dat op termijn voelen in zijn portemonnee.
anders grotere kans op hartaanvallen bij moderna onder de 45quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
Moderna voor veel 45-plussers, Pfizer voor de rest: waarom is dat?
https://www.ad.nl/binnenl(...)rom-is-dat~a117895c/
Niet iedere Nederlander. De gepensioneerden, voor wie wij allemaal onze vrijheid hebben opgeofferd, zullen volledig buiten schot blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Haha, alle die mensen die dat denken gaan nog wel van een koude kermis thuiskomen. Alle steunpakketten en vaccinatiecampagnes moeten ergens van betaald worden. Iedere Nederlander gaat dat op termijn voelen in zijn portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |