Dat "ze" er mee bezig zijn zal zijn; dat dit niet gaat lukken staat vastquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:57 schreef Idisrom het volgende:
Volgens de Japan Times zijn ze in Tokio bezig met het ontwikkelen van een één-keer-in-je-leven-vaccinatie tegen Covid-19.
Modellen liegen nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef belanov het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie cijfers. Niet te vroeg juichen, ik hou vertrouwen in het RIVM en verwacht voor middernacht nog een stevige stijging
Als ze bij mij aan het bed zo'n Jerusalem-dansje zouden doen zou ik ook met infuus en al het ziekenhuis uit rennen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef DonDruiper het volgende:
Als een raket uit de ziekenhuizen. Erg mooi.
Toch bijna de meest optimistische voorspelling (1700-) verslagenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Het FOK! OMT wenst u met deze daling een zalige jaarwisseling
@:Zipportal @:Lenny_Leonard
Omdat jongeren een langer levenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
Moderna voor veel 45-plussers, Pfizer voor de rest: waarom is dat?
https://www.ad.nl/binnenl(...)rom-is-dat~a117895c/
Gelukkig maar. De deskundigen begonnen zich al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]Ohh nee toch, nieuwe variant. De flurona.
De term wappie is wel aan devaluatie onderhevig merk ik.quote:
We zitten allemaal op FOK!; dan zijn we sowieso al wappie met z'n allen. Wie doet dat nou voor z'n plezier?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
De term wappie is wel aan devaluatie onderhevig merk ik.
Oh ik dacht dit de verzamelplek was voor de sociaal minder capabelen. Een soort digitale sociale werkplaats if you will. Althans dat was mijn doorverwijzing.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We zitten allemaal op FOK!; dan zijn we sowieso al wappie met z'n allen. Wie doet dat nou voor z'n plezier?
Klopt, maar wij zitten hier allemaal om jou in de gaten te houden en om je bezig te houden. Lukt aardig toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh ik dacht dit de verzamelplek was voor de sociaal minder capabelen. Een soort digitale sociale werkplaats if you will. Althans dat was mijn doorverwijzing.
Dat wordt smullen als de scholen weer open gaan, ik zie de hel en verdoemenis berichten in de media al voor mij 👍quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef Stridone het volgende:
[..]
Die andere landen zijn over een week alweer over de piek heen zonder overbelasting van ziekenhuizen terwijl wij hier nog zitten te bibberen voor een milde variant.
1. De ziekenhuiscijfers blijven dalende of stabiel de komende 2 weken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat wordt smullen als de scholen weer open gaan, ik zie de hel en verdoemenis berichten in de media al voor mij 👍
Je voelt het bijna aankomen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
1. De ziekenhuiscijfers blijven dalende of stabiel de komende 2 weken.
2. Scholen open op 14 januari.
3. Voorspelbare grote toename in aantallen besmettingen(wat vanwege de milde variant en boosters niet leidt tot totale overspoeling van de ziekenhuizen)
4. Hugo, Mark en het OMT bij het zien van de explosief stijgende besmettingen:
[ afbeelding ]
5. Alles dicht tot april uit paniek.
Dat zie ik ook wel gebeuren ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
3. Voorspelbare grote toename in aantal besmettingen(wat vanwege de milde variant en boosters niet leidt tot totale overspoeling van de ziekenhuizen)
4. Hugo, Mark en het OMT bij het zien van de explosief stijgende besmettingsaantallen:
[ afbeelding ]
Fake.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
3. Voorspelbare grote toename in aantal besmettingen(wat vanwege de milde variant en boosters niet leidt tot totale overspoeling van de ziekenhuizen)
4. Hugo, Mark en het OMT bij het zien van de explosief stijgende besmettingsaantallen:
[ afbeelding ]
Oh ja, tijd gaat snel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fake.
Hugo is er dan niet meer.
Misschien nog een tijdje 2G omdat we dan zogenaamd eerder open kunnen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles voor de zorgquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer heeft hem net STUK gewassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |