En dan niet de moeite nemen een foto te zoeken zonder watermerkquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef TLC het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan
[ afbeelding ]
Fernando trek ik nog wel, maar Chiquitita en I have a Dream vind ik echt triplequote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik kan bijna alle nummers van Abba prima hebben. Leuk zelfs! Maar deze en Fernando vind ik heel erg.
Fernando kan ik ook heel slecht tegenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik kan bijna alle nummers van Abba prima hebben. Leuk zelfs! Maar deze en Fernando vind ik heel erg.
Andante, Andante.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef livelink het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal edities van de Top 2000 bezig met de drankkast van mijn ouders leeg te drinken. Enkele flessen whisk(e)y, rum, kruidenbitters heb ik al leeggedronken. Wat ik net postte is nog over.
Dat is nou niet echt een prestatie hequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan alle Suus en freeks en dergelijken
Proost!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Prut!
Vooroorlogse prijs voor deze topwhisky, een paar jaar geleden gevonden in een deli shop de bergen van Andalusië...
Deventer likeur. Kan er niets over vinden. Staat ook niets op de verpakking behalve de naam, een foto en dat het 24% alcohol is.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vage likeur klinkt als een goed idee.
Ik zag t pas laterquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan niet de moeite nemen een foto te zoeken zonder watermerk
Lijkt me wel een bijzondere uitvoering, met een panfluitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik kwam vroeger in Brussel elke dag een panfluitspeler op straat tegen die alleen dit nummer kende.
Ja wel een beetje overkill, maar goedquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ABBA fan moet ik zeggen dat die 4 keer in een uur ook wel redelijk overkill waren. eentje per twee uur geheel over de hele lijst had ik ook prima gevonden.
Laatste avond, dus nu kan het nogquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef 4-elements het volgende:
Het gaat nu wel ouderwets snel zeg.
Fernandoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fernando trek ik nog wel, maar Chiquitita en I have a Dream vind ik echt triple
Ik hou van ABBA, ik denk dat ik alleen Eagle niet zo kan waarderen, de rest is goudquote:
Na 425 keer gaat het bijzondere eraf hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me wel een bijzondere uitvoering, met een panfluit
Nee joh. Die reprise alleen alquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel de minste dit uur ja. Weer van die simpele nietszeggende pop.
nee deze hoeft van mij ook niet zo. Had m leuker gevonden op 1312 of zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja wel een beetje overkill, maar goed
Dit is trouwens zeker niet de beste ABBA
Staat het al op tiktok??quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef essnhills het volgende:
Hier kun je best dat dansje van Las ketchup op doen volgens mij
Ja morgenavond is iedereen andere dingen aan het doenquote:
Dat is 12 per dag, 84 in totaal, dat is wel heel veel ABBA.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ABBA fan moet ik zeggen dat die 4 keer in een uur ook wel redelijk overkill waren. eentje per twee uur geheel over de hele lijst had ik ook prima gevonden.
En Happy New Year, brrrrrquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fernando trek ik nog wel, maar Chiquitita en I have a Dream vind ik echt triple
Voor het eerst wel 2020-tempo nu ja. Mijn vinger wordt moe van het scrollenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef 4-elements het volgende:
Het gaat nu wel ouderwets snel zeg.
Staat de Macarena er eigenlijk in?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef essnhills het volgende:
Hier kun je best dat dansje van Las ketchup op doen volgens mij
Ik hoop niet dat ik op tiktok staquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat het al op tiktok??
![]()
![]()
Jaja, maar ze drinken alleen wijn. Sommige dranken zijn nog voor oudooms en tantes die volgens mij op verjaardag kwamen 20 jaar geleden en al lang dood zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Goed bezig(ik hoop wel dat ze nog leven?)
Precies ditquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh. Die reprise alleen al
Ja lijkt mij ook. Of is er iemand hier die morgenavond wel op Fok zit?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja morgenavond is iedereen andere dingen aan het doen
had even geen zin in quick mathsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is 12 per dag, 84 in totaal, dat is wel heel veel ABBA.
Pisang Ambon, ik ben geen 14 meerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Zorro het volgende:
Nog niemand met Pisang Ambon bij dit nummer of heb ik het gemist?
Het lukt me niet meer om alles te lezen. Zal ook wel de leeftijd zijn inmiddelsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor het eerst wel 2020-tempo nu ja. Mijn vinger wordt moe van het scrollen
Überhaupt wat muziekquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg het net voor elkaar om per ongeluk in COR te posten in plaats van hier. Maar goed, die mensen daar kunnen wel wat ABBA gebruiken.
Hoempa hoempa hoempa hoempa.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh. Die reprise alleen al
Geen ideequote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat de Macarena er eigenlijk in?
Zelfde geldt voor mij. Ik heb het geeneens...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik op tiktok sta
je hebt zonder nadenken filmpjes gedeeld?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik op tiktok sta
Ja naturlijk, net alsof ik wat anders te doen hebquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Of is er iemand hier die morgenavond wel op Fok zit?
Er zijn er altijd wel een paarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Of is er iemand hier die morgenavond wel op Fok zit?
https://www.whiskybase.co(...)375/glenfarclas-1990quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Prut!
Vooroorlogse prijs voor deze topwhisky, een paar jaar geleden gevonden in een deli shop de bergen van Andalusië...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |