A sere hequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef EDMAN- het volgende:
Dit klinkt als een foute zomerplaat... Las Ketchup?
Beter dan alle Suus en freeks en dergelijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een mindere van ABBA is over het algemeen nog steeds prima muziek
Ja ineens deur op slot, alles leeg.quote:
Ik ben al een aantal edities van de Top 2000 bezig met de drankkast van mijn ouders leeg te drinken. Enkele flessen whisk(e)y, rum, kruidenbitters heb ik al leeggedronken. Wat ik net postte is nog over.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Speciaal kopen voor die 60 shotjes is ook weer iets teveel misschien
Mexi heeft het begeleidende plaatjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie wil je ban aan smeren?
dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een mindere van ABBA is over het algemeen nog steeds prima muziek
Ze hebben veel betere inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Dit nummer van ABBA staat veel te hoog
Verdronken vlinder staat al jaren op mijn stemlijst. Mooie teksten, Lennaert Nijgh was een ware woordenkunstenaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdronken Vlinder en Jimmy zijn mijn favo's
Mee eens, hier had een betere kunnen staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Dit nummer van ABBA staat veel te hoog
Dat zuigt dikke apeballen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ging naar Gall & Gall voor apeshot. Super druk, ik moest zelfs buiten wachten en ze hadden geen Apeshot
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef TLC het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan
[ afbeelding ]
Veel te veel en dan nog een paar extraquote:
als ABBA fan moet ik zeggen dat die 4 keer in een uur ook wel redelijk overkill waren. eentje per twee uur geheel over de hele lijst had ik ook prima gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |