SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Lekker zompig in de mond boh bohquote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om een oliebolletje te pakken
Met Nutella? @Van_Poppelquote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om een oliebolletje te pakken
Zou ie weer gedronken hebben? Of leek dat de vorige keer zo?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wel benieuwd wat ons Pieter uit de pijlendoos heeft meegesnaaid.
Dan heb je de post-match interview niet meegepikt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
Wright gaat Surl slopen met z’n oude pijlen.
Zagen we laatste keerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
Wright gaat Surl slopen met z’n oude pijlen.
Dat gaat wel lukken.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Nog minimaal drie topics volstampen.
Die heeft gewoon de hele pijlendoos meegesnaaidquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wel benieuwd wat ons Pieter uit de pijlendoos heeft meegesnaaid.
Dit klopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heb je de post-match interview niet meegepikt.
Wat ga je bestellen?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat de gorilla’s komen
@:fetx @:caland @:neef_wuppie
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over de obsessie met een topic record.
Die hebben doorgaans een kleine piemelquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over de obsessie met een topic record.
Komt wel goed indien Surl en Peet Slangebeet allebei komen opdagenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Nog minimaal drie topics volstampen.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:
Erg mooi. Ik heb met iemand laten komen voor morgen. GENOTquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat de gorilla’s komen
@:fetx @:caland @:neef_wuppie
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans een kleine piemel
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik heb met iemand laten komen voor morgen. GENOT
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belgische tv geeft Kim huybrechts co-commentaar. best chille verslaggeving
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Coco heeft een pittige mening
Die is zeker gek (ik hoop dat je ziet wie het is)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor een rugzak
Lekker op keiharde grond slapen, is die gek of zo
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een pittige mening hebben over obsessie met een topicrecord
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is zeker gek (ik hoop dat je ziet wie het is)
TR geplaatstquote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)'
Gewoon met een grammetje wit erbijquote:
Oke okequote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Oh zo bedoelde je. Ik had het meer over de pijlen van Wright vorige pot.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was 1 leg verschil waarbij Searle op een dubbel stond te wachten. Dat is niet echt slopen.
vanGerwenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie haalt straks de finale denken jullie
Price v Wright ouwe reusquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie haalt straks de finale denken jullie
Dan ga je naar de supermarkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet genoeg poedersuiker voor morgen
Toevallig heb ik nog wel wat liggen!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
Naar het winkeltje dan met die luie schaamlippen van je. @de_boswachterquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
8 bierquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Feestje met 8 oid, bier, sterk en verder ken je het wel.
@:neef_wuppie
Wordt spannend want iemand waar ik morregen naar toega is vandaag GETEST.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Feestje met 8 oid, bier, sterk en verder ken je het wel.
@:neef_wuppie
Op naar de nachtaphoteker!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
supermarkten zijn dicht morgenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Naar het winkeltje dan met die luie schaamlippen van je. @:de_boswachter
Onderweg!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog wel wat liggen!
Was hij in Ally Pally?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt spannend want iemand waar ik morregen naar toega is vandaag GETEST.
Sta je zo lang droog jeetjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog wel wat liggen!
Dat denk ik niet.quote:
@Zipportal heeft een vervelende rollback.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Dat soort poedersuiker heb ik nog wel in huisquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op naar de nachtaphoteker!
ripquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt spannend want iemand waar ik morregen naar toega is vandaag GETEST.
Ik ga de act nu gewoon genadeloos doorzettenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sta je zo lang droog jeetje
Gooi dat dan over de oliebollenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat soort poedersuiker heb ik nog wel in huis
DISLIKEquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sta je zo lang droog jeetje
Ik heb helemaal geen zin om thuis alleen te zitten. TYFUSLOCKDOWNquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om thuis alleen te zitten. TYFUSLOCKDOWN
Weet je wat dat KOSTquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gooi dat dan over de oliebollen
OF nachtbezorgerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op naar de nachtaphoteker!
Ook daar geloof ik niet inquote:
In België is alles open?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou hier wel, misschien in de ranzige randstad wel openquote:
Moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Finale tegen Wright had die al moeten winnen. Zie niet in waarom hij niet van Wright zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik niet inMisschien als hij de eerste twee sets kan pakken.
Lekker omicronnetjes opsnuiven overal allenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Zo is dat ouwe reus. Ook geen testacts allenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Het is een advies.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Oké Wappie.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo is dat ouwe reus. Ook geen testacts allen
Een afbak Ciabatta, kruidenboter en een port salut om vanavond een plankje te makenquote:
Het is weinig indrukwekkend dit WK. Dan moet Wright een off day hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale tegen Wright had die al moeten winnen. Zie niet in waarom hij niet van Wright zou kunnen winnen.
@:szura en ik steunen SURL
@Caland heeft nog wel een adresjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een afbak Ciabatta, kruidenboter en een port salut om vanavond een plankje te maken
Antikater-pillen en tandenborstels (voor vakantie)
Ik raad je aan om een keer alleen op reis te gaanquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright is ook niet indrukwekkend dit WK. Eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het is weinig indrukwekkend dit WK. Dan moet Wright een off day hebben.
https://www.twitch.tv/missmercyyquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OnlyFans aanmaken hatseflats, snel geld god.
Hopelijk droom is vannacht weer van zijn billen partijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Blokker bezorgt het an huus.
[ afbeelding ]
STRAK VAN DE SOS NIKS SLAPEN JONGEquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?
Komt door dat mondkapje, dan ga je binnensmonds pratenquote:
Ja, op naar Tenerife (wat helaas betekent dat ik hier minder actief ga zijn)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?
Laatste 4 sets gemist?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright is ook niet indrukwekkend dit WK. Eigenlijk niemand.
Lijnvlucht genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
STRAK VAN DE SOS NIKS SLAPEN JONGE
Kijk tutorial op youtube, heb ik ook gedaan om het spelletjes te begrijpenquote:
Ja met vlagen. Smith misschien.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 setjes GEWELDIGquote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste 4 sets gemist?
Bohhhh zeg tien keer klaargekomen
Claytonquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Que?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk tutorial op youtube, heb ik ook gedaan om het spelletjes te begrijpen
Ik wilde al zeggen, beetje respect he GANDO!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef BB-King het volgende:
Als iemand die amper is te verstaan je moederstaal belachelijk maakt.
In de wasbak pissen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
De laatste pot dit jaar?? Wat moet ik morgen doen dan?
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
De laatste pot dit jaar?? Wat moet ik morgen doen dan?
Onnodig dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreepquote:
Nja, weet ik wel, maar dat mag eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan maar moeilijk dingen loslaten he?
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja
[..]
Nja, weet ik wel, maar dat mag eigenlijk niet
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreep
Laat die 2 stumperds aub in COR.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.
Juist wel! Is een buitenactiviteitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.
Het spijt me, mevrouw.quote:
'Redactie Sport', ouwe beer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreep
Je bent dus superverstandig zelfs. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist wel! Is een buitenactiviteit
kom komquote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.
Let ik niet opquote:
GorillasGodenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gorilla’s zijn er NU al @:fetx @:neef_wuppie
Zeggen jullie dan weleens "mooie penis" tegen elkaar?quote:
Ik hoop van niet, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeggen jullie dan weleens "mooie penis" tegen elkaar?
+1 omdat meneer die pist in z'n gele trui een capuchon heeft.quote:
Searle heeft maar iets van 20% zicht.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:49 schreef fetX het volgende:
De houding van Searle bevalt mij niet.
BokitoGod.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gorilla’s zijn er NU al @:fetx @:neef_wuppie
Gooit met andere darts toch? Die gekleurde ringen aan de achterkant vd darts heb ik nog nooit eerder gezien volgens mij.quote:
Mij eerst ook niet, maar Searle is een lieve jongen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:49 schreef fetX het volgende:
De houding van Searle bevalt mij niet.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel gruwelijke rekenfout van Anderson daarjuist
Godskolerequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
Deze dame heet Lauren Searle. Zou het familie zijn?
[ afbeelding ]
Dat maakt me niet zo uit maar meer plaatjes van mevrouw Searle zijn welkomquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Door heel Nederland?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Van alles. Soort online supermarkt.
Ja jonguh, staat mijn vrouw net naast mequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zegt ik sta standby. Godverdommequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Vast al besproken maar wel de herhaling waard. Geen Niels meer jaaaaa
Tandenborstels, port salut, ciabatta en kruidenboter onder anderequote:
Goedendag, meer van ditquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Are you winning husbandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja jonguh, staat mijn vrouw net naast meMaar ze vindt het ook een mooie dame
Je vrouw nu doorpalen en zeggen dat je het jammer vind dat ze niet mevrouw Searle is. @de_boswachterquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja jonguh, staat mijn vrouw net naast meMaar ze vindt het ook een mooie dame
Ze hebben dezelfde lange haren en mooie ogenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt pas ongemakkelijk als je vrouw zegt dat ze het jammer vindt dat je niet meneer Searle bentquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je vrouw nu doorpalen en zeggen dat je het jammer vind dat ze niet mevrouw Searle is. @:de_boswachter
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Arnhem![]()
Den Haag![]()
Groningen![]()
Haarlem![]()
Leiden![]()
Nijmegen![]()
Rotterdam![]()
Tilburg![]()
Utrecht![]()
We hebben net met de badeend gespeeld, even rust nuquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je vrouw nu doorpalen en zeggen dat je het jammer vind dat ze niet mevrouw Searle is. @:de_boswachter
I think you’re wright.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
walk in the park voor sir Wright
Dat zou inderdaad cringe zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt pas ongemakkelijk als je vrouw zegt dat ze het jammer vindt dat je niet meneer Searle bent
Fok zolderkamer autist dusquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
Wright heeft een stukje Asperger en PDD NOS genot.
Zal wel stinken bij jou met die kliko binnenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, ben ik ook weer. EVen de kliko's naar binnen gehaald. Geen zin in gratis vlinderbommen en weetikwat allemaal erin
Dit lukt die vetkees nu niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Blokker bezorgt het an huus.
[ afbeelding ]
Jij leeft in angstquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, ben ik ook weer. EVen de kliko's naar binnen gehaald. Geen zin in gratis vlinderbommen en weetikwat allemaal erin
Aaaah oke, vandaarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hebben meer het klassieke autisme zoals ADD en ADHD.
Revenge of the Firemanquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
De schotten maken de Engelsen wel in vanavond
Nee de grijze laat ik buiten, daar zit een klem op. Alleen de oud papier en de PMD staan binnen en dat is gewoon schoon droog spul. PMD is vanochtend nog geleegd zelfsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zal wel stinken bij jou met die kliko binnen
Hoi meisje.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een act.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
Searlegod zo blind als een paard en toch zo kunnen gooien.
Het Top2000 topic zit vol met Aspergers.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hebben meer het klassieke autisme zoals ADD en ADHD.
Wilde een 4 denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
D13 huh
Wat een bijzondere keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |