Claytonquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright is ook niet indrukwekkend dit WK. Eigenlijk niemand.
Que?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk tutorial op youtube, heb ik ook gedaan om het spelletjes te begrijpen
Ik wilde al zeggen, beetje respect he GANDO!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef BB-King het volgende:
Als iemand die amper is te verstaan je moederstaal belachelijk maakt.
In de wasbak pissen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
De laatste pot dit jaar?? Wat moet ik morgen doen dan?
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
De laatste pot dit jaar?? Wat moet ik morgen doen dan?
Onnodig dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreepquote:
Nja, weet ik wel, maar dat mag eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan maar moeilijk dingen loslaten he?
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja
[..]
Nja, weet ik wel, maar dat mag eigenlijk niet
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreep
Laat die 2 stumperds aub in COR.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.
Juist wel! Is een buitenactiviteitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.
Het spijt me, mevrouw.quote:
'Redactie Sport', ouwe beer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreep
Je bent dus superverstandig zelfs. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist wel! Is een buitenactiviteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |