Wat ga je bestellen?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat de gorilla’s komen
@:fetx @:caland @:neef_wuppie
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over de obsessie met een topic record.
Die hebben doorgaans een kleine piemelquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over de obsessie met een topic record.
Komt wel goed indien Surl en Peet Slangebeet allebei komen opdagenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Nog minimaal drie topics volstampen.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:
Erg mooi. Ik heb met iemand laten komen voor morgen. GENOTquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat de gorilla’s komen
@:fetx @:caland @:neef_wuppie
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans een kleine piemel
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik heb met iemand laten komen voor morgen. GENOT
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belgische tv geeft Kim huybrechts co-commentaar. best chille verslaggeving
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Coco heeft een pittige mening
Die is zeker gek (ik hoop dat je ziet wie het is)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor een rugzak
Lekker op keiharde grond slapen, is die gek of zo
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een pittige mening hebben over obsessie met een topicrecord
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is zeker gek (ik hoop dat je ziet wie het is)
TR geplaatstquote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)'
Gewoon met een grammetje wit erbijquote:
Oke okequote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |