Moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om thuis alleen te zitten. TYFUSLOCKDOWN
Finale tegen Wright had die al moeten winnen. Zie niet in waarom hij niet van Wright zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik niet inMisschien als hij de eerste twee sets kan pakken.
Lekker omicronnetjes opsnuiven overal allenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Zo is dat ouwe reus. Ook geen testacts allenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Het is een advies.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Oké Wappie.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo is dat ouwe reus. Ook geen testacts allen
Een afbak Ciabatta, kruidenboter en een port salut om vanavond een plankje te makenquote:
Het is weinig indrukwekkend dit WK. Dan moet Wright een off day hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale tegen Wright had die al moeten winnen. Zie niet in waarom hij niet van Wright zou kunnen winnen.
@:szura en ik steunen SURL
@Caland heeft nog wel een adresjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet genoeg poedersuiker voor morgen
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een afbak Ciabatta, kruidenboter en een port salut om vanavond een plankje te maken
Antikater-pillen en tandenborstels (voor vakantie)
Ik raad je aan om een keer alleen op reis te gaanquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om thuis alleen te zitten. TYFUSLOCKDOWN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |