quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel gruwelijke rekenfout van Anderson daarjuist
Godskolerequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
Deze dame heet Lauren Searle. Zou het familie zijn?
[ afbeelding ]
Dat maakt me niet zo uit maar meer plaatjes van mevrouw Searle zijn welkomquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Door heel Nederland?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Van alles. Soort online supermarkt.
Ja jonguh, staat mijn vrouw net naast mequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zegt ik sta standby. Godverdommequote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Vast al besproken maar wel de herhaling waard. Geen Niels meer jaaaaa
Tandenborstels, port salut, ciabatta en kruidenboter onder anderequote:
Goedendag, meer van ditquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Are you winning husbandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja jonguh, staat mijn vrouw net naast meMaar ze vindt het ook een mooie dame
Je vrouw nu doorpalen en zeggen dat je het jammer vind dat ze niet mevrouw Searle is. @de_boswachterquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja jonguh, staat mijn vrouw net naast meMaar ze vindt het ook een mooie dame
Ze hebben dezelfde lange haren en mooie ogenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt pas ongemakkelijk als je vrouw zegt dat ze het jammer vindt dat je niet meneer Searle bentquote:Op donderdag 30 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je vrouw nu doorpalen en zeggen dat je het jammer vind dat ze niet mevrouw Searle is. @:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |