Ook daar geloof ik niet inquote:
In België is alles open?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om thuis alleen te zitten. TYFUSLOCKDOWN
Nou hier wel, misschien in de ranzige randstad wel openquote:
Moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Finale tegen Wright had die al moeten winnen. Zie niet in waarom hij niet van Wright zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik niet inMisschien als hij de eerste twee sets kan pakken.
Lekker omicronnetjes opsnuiven overal allenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Zo is dat ouwe reus. Ook geen testacts allenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Het is een advies.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Schijt aan Hugo.
Oké Wappie.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo is dat ouwe reus. Ook geen testacts allen
Een afbak Ciabatta, kruidenboter en een port salut om vanavond een plankje te makenquote:
Het is weinig indrukwekkend dit WK. Dan moet Wright een off day hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale tegen Wright had die al moeten winnen. Zie niet in waarom hij niet van Wright zou kunnen winnen.
@:szura en ik steunen SURL
@Caland heeft nog wel een adresjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet genoeg poedersuiker voor morgen
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een afbak Ciabatta, kruidenboter en een port salut om vanavond een plankje te maken
Antikater-pillen en tandenborstels (voor vakantie)
Ik raad je aan om een keer alleen op reis te gaanquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright is ook niet indrukwekkend dit WK. Eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het is weinig indrukwekkend dit WK. Dan moet Wright een off day hebben.
https://www.twitch.tv/missmercyyquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OnlyFans aanmaken hatseflats, snel geld god.
Hopelijk droom is vannacht weer van zijn billen partijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Blokker bezorgt het an huus.
[ afbeelding ]
STRAK VAN DE SOS NIKS SLAPEN JONGEquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?
Komt door dat mondkapje, dan ga je binnensmonds pratenquote:
Ja, op naar Tenerife (wat helaas betekent dat ik hier minder actief ga zijn)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja jij stapt 1 januari het vliegtuig in hè?
Laatste 4 sets gemist?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright is ook niet indrukwekkend dit WK. Eigenlijk niemand.
Lijnvlucht genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
STRAK VAN DE SOS NIKS SLAPEN JONGE
Kijk tutorial op youtube, heb ik ook gedaan om het spelletjes te begrijpenquote:
Ja met vlagen. Smith misschien.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 setjes GEWELDIGquote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste 4 sets gemist?
Bohhhh zeg tien keer klaargekomen
Claytonquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Que?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk tutorial op youtube, heb ik ook gedaan om het spelletjes te begrijpen
Ik wilde al zeggen, beetje respect he GANDO!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef BB-King het volgende:
Als iemand die amper is te verstaan je moederstaal belachelijk maakt.
In de wasbak pissen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
De laatste pot dit jaar?? Wat moet ik morgen doen dan?
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
De laatste pot dit jaar?? Wat moet ik morgen doen dan?
Onnodig dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreepquote:
Nja, weet ik wel, maar dat mag eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een opstel schrijven over hoe zielig je bent dat je op 30 december nog niet kon bedenken wat je op 31 december ging doen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan maar moeilijk dingen loslaten he?
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja
[..]
Nja, weet ik wel, maar dat mag eigenlijk niet
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreep
Laat die 2 stumperds aub in COR.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.
Juist wel! Is een buitenactiviteitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino van Zelst en Yorick Bleijenburg zullen niet blij met je zijn.
Het spijt me, mevrouw.quote:
'Redactie Sport', ouwe beer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen ruk van het spelletje begreep
Je bent dus superverstandig zelfs. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist wel! Is een buitenactiviteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |