Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en als ik dit forum mag geloven moet ik me ook schamen voor alle nummers van Springsteen die ik mooi vind
Die staat er nog niet in toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opkomst van The Gathering ook.
Bohhh Laura. Daar heb ik ooit nog mee op een terras in Rome gezeten. Ik was overigens niet vanuit München komen lopen.quote:
Dat absoluutquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat zij kan zingen zeg
Nah, klinkt vooral veel hetzelfde als je het niet vaak luistert vermoed ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en als ik dit forum mag geloven moet ik me ook schamen voor alle nummers van Springsteen die ik mooi vind
Nee, verrek valt me nu pas op...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Dansen aan zee is wel redelijk ok ja moet ik toegeven.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.
Strange Machines welquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die staat er nog niet in toch?
wel voor mij de fijnste nederlandse metalzangeres denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Strange Machinesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe was ze?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohhh Laura. Daar heb ik ooit nog mee op een terras in Rome gezeten. Ik was overigens niet vanuit München komen lopen.
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.
Nee joh, die hebben genoeg fans hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Oh, mijn 'non grata'-artiest is Rowwen Heze. Was ook mijn laatste concert pre-lockdown.
Ja ik vind dat hij ook wel zeiknummers heeft gemaakt, maar in vergelijking met de meesten hier ben ik bijna fan van hemquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die was gistermiddag met Strange Machinesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar heel veel Engelstalige muziek heeft heel vage tekstenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Blof heeft gewoon hele vage teksten
Nickelback ooit live gezien, dat was niet best
Ah, ik dacht dat het over het nummer ging.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nostalgie. Laatste keer Efteling stond daar werkelijk niemand (terwijl het retedruk was), best triest.
En ik ken bijna alle teksten omdat het voor mijn moeder nog wel eens in de auto opstond.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Dansen aan zee is wel redelijk ok ja moet ik toegeven.
Aldus iemand die Floor in 2002 al eens live heeft gezienquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, verrek valt me nu pas op...![]()
Anders plak je gewoon random woorden aan elkaarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...
Want al die teksten zijn blijven hangen van vroeger....
Sharon ook wel op zichquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Toch mooi dat ene Floor en ene Simone uit Nederland dit genre wereldwijd op de kaart krijgen/houden…
Prima!quote:
Onze reis door de Alpen is nu al gestrandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Als je ergens wilt schuilen, het mag nu niet meer bij mij
Niks mis meequote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...
Want al die teksten zijn blijven hangen van vroeger....
Die moet wel winnen.quote:
Sugababesquote:
Origineel.quote:
Ik denk dat het ook is dat het een beetje middle of the Road sky radio muziek isquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heel veel Engelstalige muziek heeft heel vage teksten
Ook liedjes die iedereen wél fantastisch vind..
Dus gewoon haten omdat het Nederlands is dus. Of omdat haten
En ik vind het vaak gewoon leuke liedjes
Efteling metal is metal voor casualsquote:
Ging wel downhill toen Mutya uit de band staptequote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sugababes
Fapje doet op push the button
Anneke mag er ook wezenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel voor mij de fijnste nederlandse metalzangeres denk ik.
misschien de langverloren broer van Frank Boeijen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
Wat zingt ie eigenlijk?
Ik versta er geen zak van
Eén keer Within Temptation live gezien en daar ben ik halverwege maar naar huis gegaan.quote:
Heeft zijn ex in brand gestoken. Gaat over een pyromaan dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
Wat zingt ie eigenlijk?
Ik versta er geen zak van
Schijnbaar genoeg mensen sinds het 36 plekken is gestegenquote:
Ik snap nu wel waarom iedereen wel de Nederlandse tekst kent.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
misschien de langverloren broer van Frank Boeijen.
Ben vergeten op Strange Machines te stemmen. Hadden gelukkig veel mensen uit de ESF-SC wel gedaanquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opkomst van The Gathering ook.
Is wel langzaam weer uit mijn hoofd aan het verdwijnen. Dat effect wordt met de tijd misschien wel minder.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
deze is een tijdlang echt kapotgedraaid, ben er daardoor niet echt meer fan van.
Ahjaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft zijn ex in brand gestoken. Gaat over een pyromaan dit.
Lijkt me ook een hele saaie livebandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
Slechtste concert waar ik ooit bij was was KoL in Ziggo Dome. Ver-schrikkelijk.
Ja toen werd minder....quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ging wel downhill toen Mutya uit de band stapte
Klopt wel, vind hem nu weer wel leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is wel langzaam weer uit mijn hoofd aan het verdwijnen. Dat effect wordt met de tijd misschien wel minder.
Ergens rond de 1500 is wel een mooi plekje ervoorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef alopio het volgende:
Mag er best in dit nummer
Niet zo hoog
Anneke is soms heel fijn en soms super irritant vind ik. Beetje hit or miss qua stem.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anneke mag er ook wezen
Mijn WhatsApp profielafbeelding is een foto van mij met Anneke![]()
![]()
Was het op Pinkpop ofzo ook niet zo teringsaai?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
Slechtste concert waar ik ooit bij was was KoL in Ziggo Dome. Ver-schrikkelijk.
Ik vond het ook op een gegeven moment vervelend haar stem. Was voorprogramma van Rammstein.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén keer Within Temptation live gezien en daar ben ik halverwege maar naar huis gegaan.
Dat was absoluut geen sterk optreden van Sharon…
Nummer ontdekt door bij een vriend gehoord te hebben ipv DBZquote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben vergeten op Strange Machines te stemmen. Hadden gelukkig veel mensen uit de ESF-SC wel gedaan
Gaaf land?quote:
Daar was ik (gelukkig) niet bij, maar dit optreden was inderdaad mokersaai, monotoon en vlak.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was het op Pinkpop ofzo ook niet zo teringsaai?
Laten we dit als doel stellen voor volgend jaar .quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens rond de 1500 is wel een mooi plekje ervoor
Prima analyse…quote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Anneke is soms heel fijn en soms super irritant vind ik. Beetje hit or miss qua stem.
Simone is geweldig, maar haar ballads trek ik ook niet altijd.
Floor kan ik altijd wel hebben.
Sharon is ook fijn, maar denk wel de minste van de vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |