Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en als ik dit forum mag geloven moet ik me ook schamen voor alle nummers van Springsteen die ik mooi vind
Die staat er nog niet in toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opkomst van The Gathering ook.
Bohhh Laura. Daar heb ik ooit nog mee op een terras in Rome gezeten. Ik was overigens niet vanuit München komen lopen.quote:
Dat absoluutquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat zij kan zingen zeg
Nah, klinkt vooral veel hetzelfde als je het niet vaak luistert vermoed ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en als ik dit forum mag geloven moet ik me ook schamen voor alle nummers van Springsteen die ik mooi vind
Nee, verrek valt me nu pas op...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Dansen aan zee is wel redelijk ok ja moet ik toegeven.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.
Strange Machines welquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die staat er nog niet in toch?
wel voor mij de fijnste nederlandse metalzangeres denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Strange Machinesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe was ze?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohhh Laura. Daar heb ik ooit nog mee op een terras in Rome gezeten. Ik was overigens niet vanuit München komen lopen.
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.
Nee joh, die hebben genoeg fans hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Oh, mijn 'non grata'-artiest is Rowwen Heze. Was ook mijn laatste concert pre-lockdown.
Ja ik vind dat hij ook wel zeiknummers heeft gemaakt, maar in vergelijking met de meesten hier ben ik bijna fan van hemquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die was gistermiddag met Strange Machinesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar heel veel Engelstalige muziek heeft heel vage tekstenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Blof heeft gewoon hele vage teksten
Nickelback ooit live gezien, dat was niet best
Ah, ik dacht dat het over het nummer ging.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nostalgie. Laatste keer Efteling stond daar werkelijk niemand (terwijl het retedruk was), best triest.
En ik ken bijna alle teksten omdat het voor mijn moeder nog wel eens in de auto opstond.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Dansen aan zee is wel redelijk ok ja moet ik toegeven.
Aldus iemand die Floor in 2002 al eens live heeft gezienquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, verrek valt me nu pas op...![]()
Anders plak je gewoon random woorden aan elkaarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...
Want al die teksten zijn blijven hangen van vroeger....
Sharon ook wel op zichquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Toch mooi dat ene Floor en ene Simone uit Nederland dit genre wereldwijd op de kaart krijgen/houden…
Prima!quote:
Onze reis door de Alpen is nu al gestrandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Als je ergens wilt schuilen, het mag nu niet meer bij mij
Niks mis meequote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...
Want al die teksten zijn blijven hangen van vroeger....
Die moet wel winnen.quote:
Sugababesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |