Ik kan John Mayer altijd wel heel goed hebben. Ik kan het gitaarwerk van hem altijd waarderen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga in navolging op @:ok01 ook iets vragen.
Welke alom hier verguisde plaat/artiest vind jij juist WEL leuk.
Ik ga eerst, en dit is mijn laatste post voor mijn permaban, maar ik zing alle Paul de Leeuw liedjes uit de nineties uit volle borst mee

Ja jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luisterde dit genot al voor de hype

Zeker, ik ook, maar het is fijn dat meer mensen het nu waarderenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luisterde dit genot al voor de hype

De opkomst van The Gathering ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De opkomst van Nightwish in de Top 2000 is het enige pluspunt van de DBZ-hype.

Dit vind ik erger. Dat nummer kwam in 2019 ELKE dag bij de Talpa-stations op zender. Sky, Radio 10, 538, zelfs fucking Veronica draaide het. Was niet normaal meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als het avond is. Ssssssst.

Door de wind is mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de Wind is ook een van mijn persoonlijke favorieten trouwens, daar zijn de kritieken ook niet mals op denk ik

Dat is ook niet zo’n ramp. Alle opvolgers wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Felagund het volgende:
Als het Avond is vind ik trouwens ook niet zo slecht als de meesten hier.

Jij wintquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerd
En nu ren ik weg uit dit topic

Ik had een Nightwish poster boven mijn bedquote:

Blof heeft gewoon hele vage tekstenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Omdat het stoer is om te doen
Maar dat idee krijg ik ook blij Blof

Niks mis mee! Ik Laura Pausiniquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn guilty pleasures in de lijst:
Clouseau - Daar Gaat Ze

Lang haarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Giel heeft een keer lang haar, moet meteen gek doen.
Terecht.
Lang haar

Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Blof heeft gewoon hele vage teksten
Nickelback ooit live gezien, dat was niet best

Walgelijk was dat jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit vind ik erger. Dat nummer kwam in 2019 ELKE dag bij de Talpa-stations op zender. Sky, Radio 10, 538, zelfs fucking Veronica draaide het. Was niet normaal meer.

Ik kende het zowaar al vrij aardig door de vele fans in ESF.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had een Nightwish poster boven mijn bed

Het was leuk je gekend te hebben. Als je ergens wilt schuilen, het mag nu niet meer bij mijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerd
En nu ren ik weg uit dit topic

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |