Danse Macabre is niets mis mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Krijg wel Danse Macabre-vibes van dat tussenstuk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerd
En nu ren ik weg uit dit topic
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerd
En nu ren ik weg uit dit topic
Dan kunnen we net zo goed de reis opgevenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En geen pizza Hawaï bestellen
Jij bent echt Wickedquote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als het avond is. Ssssssst.
3 doors downquote:
Ik vind het ook een goede cover, trek het een stuk beter dan de rest van Sanne Hans, maar hoeft ook weer niet zo hoog te staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de Wind is ook een van mijn persoonlijke favorieten trouwens, daar zijn de kritieken ook niet mals op denk ik
Jac Kloes wordt wat lastig…quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze was dan ook getraind als operazangeres. Juist die kunnen heeeeeeeel erg overdrijvvvveeennnnn. Vraag maar aan Jac Cloes en Henk Poort hahah
Nostalgie. Laatste keer Efteling stond daar werkelijk niemand (terwijl het retedruk was), best triest.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Danse Macabre is niets mis mee.
Van Nickelback kan ik maar één nummer hebben, When we all stand together. De rest, ja, muzikaal behang. Niet echt super, niet echt baggerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Men haat Nickelback toch alleen omdat internet dat nu eenmaal doet?
Vind ik ook heel mooi, maar die staat imo wel te hoogquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de Wind is ook een van mijn persoonlijke favorieten trouwens, daar zijn de kritieken ook niet mals op denk ik
Ik heb er een beetje hetzelfde mee als Kensington: het klinkt allemaal hetzelfde. En peer pressure is ook een ding.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik luisterde dit genot al voor de hypequote:
Zeker nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Danse Macabre is niets mis mee.
Ja. Omdat het stoer is om te doenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |