Origineel.quote:
Ik denk dat het ook is dat het een beetje middle of the Road sky radio muziek isquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heel veel Engelstalige muziek heeft heel vage teksten
Ook liedjes die iedereen wél fantastisch vind..
Dus gewoon haten omdat het Nederlands is dus. Of omdat haten
En ik vind het vaak gewoon leuke liedjes
Efteling metal is metal voor casualsquote:
Ging wel downhill toen Mutya uit de band staptequote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sugababes
Fapje doet op push the button
Anneke mag er ook wezenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel voor mij de fijnste nederlandse metalzangeres denk ik.
misschien de langverloren broer van Frank Boeijen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
Wat zingt ie eigenlijk?
Ik versta er geen zak van
Eén keer Within Temptation live gezien en daar ben ik halverwege maar naar huis gegaan.quote:
Heeft zijn ex in brand gestoken. Gaat over een pyromaan dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
Wat zingt ie eigenlijk?
Ik versta er geen zak van
Schijnbaar genoeg mensen sinds het 36 plekken is gestegenquote:
Ik snap nu wel waarom iedereen wel de Nederlandse tekst kent.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
misschien de langverloren broer van Frank Boeijen.
Ben vergeten op Strange Machines te stemmen. Hadden gelukkig veel mensen uit de ESF-SC wel gedaanquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opkomst van The Gathering ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |