Dan wordt er wel veel geklaagd denk ik ja. Ik verwacht wel klachten als jullie naar Just Abandoned Myself moeten luisteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dan gewoon naar de Mex2000 luisteren en net zo kritisch zijn.
Ik heb daar geen moeite (meer) mee. Het is de normale gang van zaken. Elk nummer heeft een cyclus en als ze geen nieuw publiek weten te trekken dan houdt het op.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Ome Bob zal hetzelfde lot ondergaan als Ome Neil, langzaamaan zullen hun nummers steeds verder wegzakken.
Daar waar ik (mede)jongeren nogal eens zie dwepen met bands als Dire Straits en Pink Floyd hoor ik vrijwel niemand over Bob Dylan en Neil Young.
Het gaat niet per definitie om lang nummer, maar het gaat erom dat dit soort muziek gewoon een meeslepend verhaal is dat je naar een andere wereld tracht mee te nemen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Als jullie zo van lange nummers houden, stem dan ook eens op Anesthetize ofzo van Porcupine Tree.
Geef mij maar Rez/Cowgirl of Moaner, op de laatste heb ik gestemd...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Keer in Spanje gezien in een (soort van) woestijn. Het enige vervelende: ze hebben topnummers, maar het publiek zit vooral te wachten op Slippy
Monegros?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Keer in Spanje gezien in een (soort van) woestijn. Het enige vervelende: ze hebben topnummers, maar het publiek zit vooral te wachten op Slippy
We zijn er bijna.quote:
Ligt eraan welk bier je gebruikt. Ik zou er geen Westvleteren in pleuren nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar maar maar
Is dat niet zonde van het bier
Lijkt me wel heel lekker trouwens
Ik vind Bob Dylan ook net zo goed, of meer zelfs, een verhalenverteller dan een muzikantquote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
fair enough, maar ik luister nauwelijks naar teksten maar naar de instrumenten, en in dat opzicht gaan ze 3 rondjes te lang door. Gewoon niet mijn smaak
Het zegt me niet meteen iets.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt er wel veel geklaagd denk ik ja. Ik verwacht wel klachten als jullie naar Just Abandoned Myself moeten luisteren.
Moet ruimte zijn voor de suzan en freeks racoons en bankzitters hèquote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dylan heeft nog maar 7 noteringen. Dat kan niet.
Nee dat is niet zonde van het bierquote:Op donderdag 30 december 2021 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar maar maar
Is dat niet zonde van het bier
Lijkt me wel heel lekker trouwens
Ah ja, da's een goeiequote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor kan prima. Bijvoorbeeld 150 ml van het water vervangen door 150 ml bier
Wel zorgen dat het bier niet koud is. Zet het flesje nu al in de woonkamer bijvoorbeeld. Of zet het (dichte) flesje morgen eerst even in warm water zodat het wat opwarmt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |