Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?quote:
Is live wel een topperquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Born Slippy vooral enorm wasted potential. Die intro is echt fijn en dan verzandt het in lomp gebonk, echt zonde.
Echt enorm triest verhaal inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De gevangenisstraf van Ruben Carter was onnodig lang en hield naar niet op
Wat Amerika betreftquote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Amerika is een racistisch kutland.
Wel een mooi kutland
Nederland...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze daalt ook alleen maar, wat een armoede.
Ook niet maar dat hoor ik echt veel liever 😅quote:
Dat is 18 minuten genotquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Als jullie zo van lange nummers houden, stem dan ook eens op Anesthetize ofzo van Porcupine Tree.
fair enough, maar ik luister nauwelijks naar teksten maar naar de instrumenten, en in dat opzicht gaan ze 3 rondjes te lang door. Gewoon niet mijn smaakquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De gevangenisstraf van Ruben Carter was onnodig lang en hield naar niet op
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?
Xenoswijsheden?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?
Henk en Henk hadden altijd al gelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat Amerika betreft
Dat land bestaat niet echt
Wacht maar tot je bij de Duane in Amerika staat. Dan gaan ze je jennen hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laten we weer alle zenders gerund door Amerikaanse multinationals (Hoi Viacom) voor 6 minuten en 38 seconden stilleggen om 'I Can't Breathe' uit te zenden als tribute voor George Floyd... Om daarna elkaar weer gewoon de hersens in te schieten bij het minste of geringsteFucking triggerhappy Amerikanen, vreselijk.
Ik durf dit ook alleen maar schrijven omdat ze dit toch niet kunnen lezen zonder Google Translate![]()
Probeer je ons te hypnotiseren?quote:
Dat album heeft veel betere nummers though. Langer is niet altijd beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Als jullie zo van lange nummers houden, stem dan ook eens op Anesthetize ofzo van Porcupine Tree.
Dan ga ik naar me fadeur.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de Duane in Amerika staat. Dan gaan ze je jennen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |