Volgend jaar Flood van Boris in de lijst, integraal.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Als jullie zo van lange nummers houden, stem dan ook eens op Anesthetize ofzo van Porcupine Tree.
Barbaar.quote:
Xenos borden met “in dit huis”quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, ik maak wel een keer een eigen playlist voor als over een paar jaar 50% van de lijst Suzan en Freek is.
En geurkaarsen. En LIVE LOVE LAUGHquote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?
Het gaat maar door en door en door en door en door en...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer gaat wel een beetje erg lang door he
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer gaat wel een beetje erg lang door he
Keer in Spanje gezien in een (soort van) woestijn. Het enige vervelende: ze hebben topnummers, maar het publiek zit vooral te wachten op Slippyquote:
Ja hoor kan prima. Bijvoorbeeld 150 ml van het water vervangen door 150 ml bierquote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh ja @:houdjemond jij ging toch zelf oliebollen bakken met een bierbeslag?
Blijkbaar gaan wij ook zelf bakken morgen, heb je nog tips?
We hebben zo'n kant en klaar pakket waar alleen nog lauw water bij moet, weet niet of je daar ook een bierbeslag van kan maken?
Ik stel voor dat we dan gewoon naar de Mex2000 luisteren en net zo kritisch zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, ik maak wel een keer een eigen playlist voor als over een paar jaar 50% van de lijst Suzan en Freek is.
LOVE voor het raam wat alle voorbijgangers dan als EVOL lezenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En geurkaarsen. En LIVE LOVE LAUGH
Ook een ideequote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dan gewoon naar de Mex2000 luisteren en net zo kritisch zijn.
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar maar maarquote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor kan prima. Bijvoorbeeld 150 ml van het water vervangen door 150 ml bier
Wel zorgen dat het bier niet koud is. Zet het flesje nu al in de woonkamer bijvoorbeeld. Of zet het (dichte) flesje morgen eerst even in warm water zodat het wat opwarmt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |