Born Slippy gaat mij ook steeds meer tegenstaan. En met S&F is niet zo heel veel mis. Dus dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Born Slippy vind ik echt een vreselijk nummer.
Dan nog liever Suzan en Freek
Zorgt wel voor goede protestmuziek...dat dan weer wel...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Amerika is een racistisch kutland.
Wel een mooi kutland
Echte tekstplaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Hurricane is 8,5 minuut herhaling, dat duurt gevoelsmatig langer dan Echoes of Tubular Bells
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds ze hem volledig draaien (dit jaar) wel.
Dude.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zet hem gewoon nog een keer op. Volgend jaar in mijn stemlijst. Schande dat ik die volledig heb genegeerd. Gister op los gegaan tijdens het koken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef alpeko het volgende:
Doe mij maar de Hurricane van Neil Young
Wtf, bestaat die?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die had ongetwijfeld de al walgelijke radioversie van 3 minuten nog verder kunnen verkloten
Stemplaatquote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Born Slippy gaat mij ook steeds meer tegenstaan. En met S&F is niet zo heel veel mis. Dus dan is de keuze snel gemaakt.
Nu heb ik sws niet veel met dat soort muziek maar wordt er echt niet wild van.quote:
Je zou kunnen zeggen dat het liedje een beetje na-echoot?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Hurricane is 8,5 minuut herhaling, dat duurt gevoelsmatig langer dan Echoes of Tubular Bells
Ja daarom ook, die kan wat mij betreft met een verkorte intro prima op zichzelf staanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
De gitaarsolo is ook wel de ultieme climax van het nummer, de rest is bijzaak
Van de muziek moet het inderdaad niet hebben. TEnminste, niet langer dan een minuut of 3quote:
Ja die is inderdaad klaarquote:
Suzan en Freek wel?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nu heb ik sws niet veel met dat soort muziek maar wordt er echt niet wild van.
Ik vind Born Slippy vooral enorm wasted potential. Die intro is echt fijn en dan verzandt het in lomp gebonk, echt zonde.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
De gevangenisstraf van Ruben Carter was onnodig lang en hield naar niet opquote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter voorbeeld:
Hurricane van Bob Dylan. Allejezus dit duurt echt onnodig lang en houdt maar niet op. Ik ben al geen bob dylan fan namelijk.
Ik vind vooral het verhaal erachter mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter voorbeeld:
Hurricane van Bob Dylan. Allejezus dit duurt echt onnodig lang en houdt maar niet op.
Laten we weer alle zenders gerund door Amerikaanse multinationals (Hoi Viacom) voor 6 minuten en 38 seconden stilleggen om 'I Can't Breathe' uit te zenden als tribute voor George Floyd... Om daarna elkaar weer gewoon de hersens in te schieten bij het minste of geringstequote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wel een mooi kutland
Jawel, genoteerd in de beste lijst ooit!quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Als jullie zo van lange nummers houden, stem dan ook eens op Anesthetize ofzo van Porcupine Tree.
Eenschquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Born Slippy vooral enorm wasted potential. Die intro is echt fijn en dan verzandt het in lomp gebonk, echt zonde.
Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?quote:
Is live wel een topperquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Born Slippy vooral enorm wasted potential. Die intro is echt fijn en dan verzandt het in lomp gebonk, echt zonde.
Echt enorm triest verhaal inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De gevangenisstraf van Ruben Carter was onnodig lang en hield naar niet op
Wat Amerika betreftquote:Op donderdag 30 december 2021 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wel een mooi kutland
Nederland...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze daalt ook alleen maar, wat een armoede.
Ook niet maar dat hoor ik echt veel liever 😅quote:
Dat is 18 minuten genotquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Als jullie zo van lange nummers houden, stem dan ook eens op Anesthetize ofzo van Porcupine Tree.
fair enough, maar ik luister nauwelijks naar teksten maar naar de instrumenten, en in dat opzicht gaan ze 3 rondjes te lang door. Gewoon niet mijn smaakquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De gevangenisstraf van Ruben Carter was onnodig lang en hield naar niet op
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Worden die ergens wild van? Van kussens met teksten erop ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |