Likkenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
hou er van om een vrouw vol in de anjer te bonen
En dan dat ze het nog net kan ophouden of toch net niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:56 schreef GoldRushFrog het volgende:
TS begint: Ik vind het razend opwindend als de vrouw waar ik mij seksueel tot aangetrokken voel heel nodig moet plassen. Hier kan een leuke vrouw mij echt helemaal gek mee maken.
Ja, het liefst wel. Al mag het ook best een keer fout gaan. Dat is ook niet erg. En ik ben ook altijd wel te porren voor nieuwe scenario'squote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan dat ze het nog net kan ophouden of toch net niet?
Ook een toffe fetisj. Zelf hou ik wel van glad, maar eens in de zoveel tijd is het ook wel sexy als ze wat schaamhaar laat staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef marc0871 het volgende:
Ik word geil van vrouwen met lichaamshaar.
Benen, rond de vagina, treasure trail vanaf de navel, billen, oksels.
Boven de schouders dan weer niet.
Gezichtsbeharing vind ik een afknapper en qua hoofdhaar, liever kort tot kaal.
Is het wel eens gelukt om iemand zover te krijgen tegen betaling? En zo ja, wat heeft je dat wel niet gekost?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef laforest het volgende:
Iemand die geld nodig heeft tegen betaling (en met instemming) als meubilair vastbinden, in de mond schijten, en kijken hoe ze daarvan lijden en tranen in de ogen krijgen.
Je omschrijft de gemiddelde man?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef marc0871 het volgende:
Ik word geil van vrouwen met lichaamshaar.
Benen, rond de vagina, treasure trail vanaf de navel, billen, oksels.
Boven de schouders dan weer niet.
Gezichtsbeharing vind ik een afknapper en qua hoofdhaar, liever kort tot kaal.
Alleen gratis en gewillig zover.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:34 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Is het wel eens gelukt om iemand zover te krijgen tegen betaling? En zo ja, wat heeft je dat wel niet gekost?
Alleen voor wat betreft de gezichtsbeharing lijkt me.quote:
Ik deel deze. Helaas deelt mijn vriendin deze andersom niet haha.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef Pimpeltje het volgende:
Enorm veel likken, tot ze kronkelt en klaarkomt. Alle dagen liefst.
En zelfs zonder zelf te neuken.
Wat vind je zo opwindend aan het feit dat ze een relatie heeft?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:54 schreef Cockwhale het volgende:
Fetish mwah.
Buitenseks, gewoon in bebouwde omgeving
Leggings (bij een goede kont)
Vrouwen met een relatie (of bepaalde positie)
Muurbloempjes met een middelmatig uiterlijk, maar een lekker lijf de tering neuken.
Nog niet meegemaakt, maar lijkt mij geweldig om samen met een dominante bi-vrouw, een petite dame te domineren.
Dat je het niet snapt komt omdat het een fetisj is. Dat is een bijzonderheid wat door de meesten niet gesnapt wordt. Met mijn fetisj is dat ook zo en dat begrijp ik uit normaal oogpunt ook helemaal. De fetisjes die ik voorbij zie gaan snap ik wel hierdoor maar het zijn geen dingen voor mij dan weer.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Wat vind je zo opwindend aan het feit dat ze een relatie heeft?
En wat is er zo speciaal aan net dat "middelmatige muurbloempje?"
Gewoon 2 dingen die ik vaak opmerk bij mannen en niet 100% snap
Dominantie, uitdaging, verboden, superioriteitsgevoel, macht. Dat soort dingen vermoed ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Wat vind je zo opwindend aan het feit dat ze een relatie heeft?
En wat is er zo speciaal aan net dat "middelmatige muurbloempje?"
Gewoon 2 dingen die ik vaak opmerk bij mannen en niet 100% snap
Wat is anale vernedering?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef dikkedaniel het volgende:
met platte hand in het gezicht slaan en anaal vernederen
ik heb mn vriendin een keer anaal gedaan en toen bleek ze een beetje zachte poep te hebben wat aan mn dollo bleef zitten. dat was voor haar wel flink vernederendquote:
Haha, ja dat schijnt wel te kloppen inderdaad. Ik krijg mannen er altijd wel gek mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:03 schreef Chandler het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat aardig wat dames denken te kunnen deepthroaten maar er is een verschil tussen diep en echt diep.. en gaat mij om kokhalsloos pijpen.. en dat is zeldzaam.
Dit dacht ik ook altijd. Ik vond het ook altijd lastig om mezelf submissive te noemen, omdat dat iets is wat ik vind dat ik eigenlijk niet ben. Gedomineerd worden? Yes please. Submissive zijn? Uh-uh, Mijn beeld van het meer klassiek submissive zijn was dat je daarmee alle seksuele spanning compleet weghaalt, omdat er totaal geen machtsstrijd is. Ik had het meerdere keren geprobeerd, maar ik vond het echt compleet oninteressant. Echt gedomineerd worden was voor mij vooral een man die in bed (of althans tijdens de seks) met je doet wat hij wil. En omdat dat enorm fysiek is, is er absoluut wel sprake van een machtsstrijd. En tja, dat is gewoon geilquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:03 schreef LanaMyst het volgende:
Maar als ik moet dienen en gehoorzamen, voor alles toestemming moet vragen, op moet letten hoe ik de persoon aanspreek is voor mij de spontaniteit weg en ben ik mezelf niet meer.
Ik ben hierin ook nog zoekende eigenlijk, ik weet ook niet precies hoe ik mezelf daarin moet classificeren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:57 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook altijd. Ik vond het ook altijd lastig om mezelf submissive te noemen, omdat dat iets is wat ik vind dat ik eigenlijk niet ben. Gedomineerd worden? Yes please. Submissive zijn? Uh-uh, Mijn beeld van het meer klassiek submissive zijn was dat je daarmee alle seksuele spanning compleet weghaalt, omdat er totaal geen machtsstrijd is. Ik had het meerdere keren geprobeerd, maar ik vond het echt compleet oninteressant. Echt gedomineerd worden was voor mij vooral een man die in bed (of althans tijdens de seks) met je doet wat hij wil. En omdat dat enorm fysiek is, is er absoluut wel sprake van een machtsstrijd. En tja, dat is gewoon geil![]()
Tot ik het hier twee jaar geleden met een FWB over had. Hij vertelde dat hij met een andere dame een beetje aan het experimenteren was met BDSM dingen en dat dat wel errug geil was. Ik begon meteen te stuiteren dat ik dat te veel toneel vond en dat dat echt niets voor mij was, blablabla. We hadden het daar wel vaker over gehad en hij wist heel goed hoe ik er instond, maar deze keer zei hij dat hij vond dat ik te kort door de bocht was. Hij gaf me een nummer van iemand die hij kende en zei dat ik het misschien nog eens een kans moest geven. Goed, na een week gebeld en dat weekend stond ik opeens in een dungeon. Geen slaapkamer met wat zwepen in een kastje, maar een best grote ruimte met verschillende houten en metalen constructies. Alles zag er gewoon heel erg classy uit (in hoeverre je dat natuurlijk kunt zeggen van bouwsels die toch wel een beetje dienen om iemand te pijnigen). De eigenaar van de dungeon was echt een superrelaxte gast, enorm zelfverzekerd, zonder ook maar een moment arrogant te zijn. Enorm sexy. Ik ga niet alle details vertellen, maar twee uur later stapte ik naar buiten en kon alleen maar denken: 'HO.LY.FUCK.ING.GOD!'
Dit was echt zoooo anders dan mijn eerdere ervaringen en ik had ook totaal geen moeite om submissive te zijn, omdat dat dat eigenlijk heel erg natuurlijk ging. Ik was submissive en ik was ook heel erg mezelf. Ergo: ik snap je heel goed, maar ik denk ook dat dit heel erg afhangt van met wie je het doet. Ik heb dit in het verleden met mannen gedaan die 'dominant speelden', terwijl ik wist dat dit alleen werkte omdat ik dat toeliet en er dus van hun kant niets dominants aan was. Dat werkt absoluut niet voor mij. Maar een echte Dom, dat is toch wel wat anders. Uiteraard kan het heel goed zijn dat het nog steeds niet voor jou is hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:03 schreef LanaMyst het volgende:
Maar als ik moet dienen en gehoorzamen, voor alles toestemming moet vragen, op moet letten hoe ik de persoon aanspreek is voor mij de spontaniteit weg en ben ik mezelf niet meer.
Ik kan dus sub zijn, maar bij wie en op welk moment moet ik zelf bepalen.
Even wat stukjes gequote omdat het erg herkenbaar is. Ik heb iets soortgelijks, maar dan vanuit het omgekeerde standpunt. Ik kan in spel wel dominante wensen hebben, maar heb geen behoefte aan een structurele meester / slaaf constructie. Eigenlijk niet eens in 1 sessie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef LanaMyst het volgende:
Probleem bij mij is een beetje dat ik controle wil hebben over begin en eind van de sessie, hoe lang de sessie duurt etc. En pauze (bij een langere sessie) is dan ook echt pauze. En verwacht dus ook gelijkwaardigheid buiten de sessie of tijdens de pauze.
Gedurende de sessie zelf ben ik dan wel compleet overgeleverd en onderdanig, heb dan alleen stopwoord maar die hoef ik gelukkig maar zelden te gebruiken.
Ik heb dit nu opgelost door vooral dominant te zijn en mocht ik willen dat er iets met me gedaan wordt dan geef ik mijn sub daar gewoon opdracht toe, maar dat werkt niet altijd, ik ben namelijk ook behoorlijk masochistisch en een sub opdracht geven om me met cane of zweep te bewerken klopt natuurlijk niet.
Onderdeel van die avond is dan een sessie van een uur į anderhalf uur waarin ik volledig overgeleverd ben en echt submissive ben. (als ik daar zin in heb tenminste)
Maar met echte domimanten is het tot nu altijd vrij snel fout gegaan omdat die toch een mate van gehoorzaamheid verwachten die ik ze niet kan/wil geven, althans niet constant, Waardoor ik er na een paar dates meestal wel klaar mee was. Heb me wel geprobeerd om me daar overheen te zetten maar kreeg alleen maar meer tegenzin en onrust daardoor.
Ik vind juist de controle compleet verliezen echt enorm lekker. Ik zou mezelf niet echt omschrijven als control freak, maar hou in het dagelijks leven wel echt van rust, structuur en duidelijkheid. Dat dat er tijdens de seks niet meer is vind ik eigenlijk enorm bevrijdend. Bij 'gewoon' neuken met een enigszins dominante man vind ik dat over het algemeen wat makkelijker. Ik ben 1,66 m en weeg krap 50 kg, dus fysiek delf ik sowieso al makkelijk het onderspit. Maar juist wanneer het fysieke deel minder een rol speelt, zoals in sommige gevallen bij BDSM, heb ik heel gauw dat ik de overmacht van een man mis.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef LanaMyst het volgende:
Probleem bij mij is een beetje dat ik controle wil hebben over begin en eind van de sessie, hoe lang de sessie duurt etc. En pauze (bij een langere sessie) is dan ook echt pauze. En verwacht dus ook gelijkwaardigheid buiten de sessie of tijdens de pauze.
Die rush die je omschrijft herken ik inderdaad wel, kunst is dan ook om je eraan over te geven en dat kan heel fijn zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:35 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Bij de Dom uit mijn vorige post heb ik dat dus totaal niet. Het is denk ik een combinatie van hoe hij is als persoon en toch ook wel dat onze sessies nog steeds wel vrij fysiek zijn. Als je bent vastgebonden aan een kruis of vastgeklemd zit tussen metalen buizen dan kan je zoveel controle willen als je wilt, maar dat heb je dan gewoon niet meer. En dat voelt wel eng, maar het is ook een enorme rush. Het gebeurt ook wel eens dat het iets minder fysiek is, maar daarin kan ik me nu ook wel overgeven. Hij heeft me wel eens weggestuurd, omdat ik toch wel redelijk geļrriteerd werd toen ik vrij lang in houding moest zitten. En tja, dan heb je dus niet dat 'HO.LY.FUCK.ING.GOD'-gevoel. Daar was ik toen echt superboos over, maar een paar dagen later ging ik toch maar netjes op mijn knieėn zitten...extra lang.
Dat heb ik niet echt. Ik kan het moeilijk vinden om het geduld er voor op te brengen, maar ik snap wel dat in dit geval ook het negeren aandacht is. Voor mij heeft dat niets met verwaarlozing te maken. Anders zou ik ook gauw de stekker er uit trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef LanaMyst het volgende:
[..]Maar die irritatie als je lang in een houding moet zitten herken ik eveneens, ik heb wel eens meegemaakt dat ik dan echt dacht van. wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik wil naar huis, ik voel me verwaarloost en genegeerd,
boosheid en verdriet kwamen dan omhoog. Even een halfuurtje kan leuk zijn voor het spel, maar als het meer dan een uur word en de Dominant zit doodleuk in een andere kamer te appen op zijn foon wordt ik woest.
Aandacht is het sleutelwoord hier. negeren is een echte no go voor mij.
En in een houding zitten, vastgebonden, blinddoek op, oordopjes in op standje disco met echte martelmuziek op repeat, en zo dan af en toe met een zweep over je rug geslagen worden zonder dat je iets ziet of voelt aankomen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef -Momo- het volgende:
[..]
En[quote]Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Die rush die je omschrijft herken ik inderdaad wel, kunst is dan ook om je eraan over te geven en dat kan heel fijn zijn.
Maar die irritatie als je lang in een houding moet zitten herken ik eveneens, ik heb wel eens meegemaakt dat ik dan echt dacht van. wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik wil naar huis, ik voel me verwaarloost en genegeerd,
boosheid en verdriet kwamen dan omhoog. Even een halfuurtje kan leuk zijn voor het spel, maar als het meer dan een uur word en de Dominant zit doodleuk in een andere kamer te appen op zijn foon wordt ik woest.
Aandacht is het sleutelwoord hier. negeren is een echte no go voor mij.
Ik heb het contact met die persoon toen ook vrij snel beeindigd omdat het gewoon slecht voelde. Maar in dat contact was sowieso al helemaal geen gelijkwaardigheid, het was een D/s verhouding met vriendschap, maar D/s kwam op de eerste plaats, vriendschap op de tweede.
nee nog veel erger, gewoon genegeerd worden, als je af en toe met de zweep geslagen wordt dan is hij in ieder geval actief met me bezig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:19 schreef Sfancta het volgende:
[..]
En in een houding zitten, vastgebonden, blinddoek op, oordopjes in op standje disco met echte martelmuziek op repeat, en zo dan af en toe met een zweep over je rug geslagen worden zonder dat je iets ziet of voelt aankomen?
Dit lijkt mij ook erg pittig. Als je genegeerd wordt dan is hij waarschijnlijk mentaal met je bezig. Hij zal je discipline aan het testen zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:42 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
nee nog veel erger, gewoon genegeerd worden, als je af en toe met de zweep geslagen wordt dan is hij in ieder geval actief met me bezig.
Tussen die zweepslagen kan 10 seconden of een uur zitten. Is gewoon mindplay, dat jij dat niks vind oke. Maar dan moest dat op je lijst staan vind ik. Als het erop stond en hij doet het toch, is het een lul de behanger eerste klas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:42 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
nee nog veel erger, gewoon genegeerd worden, als je af en toe met de zweep geslagen wordt dan is hij in ieder geval actief met me bezig.
Ik denk dat iedereen dat anders ervaart, heb ook wel eens subs gezien die dan mee gaan naar een club avondje en gewoon de hele avond geknield naast de Dom zitten zonder dat ze iets doen wat noemenswaardig is. Maar het feit dat ze dan zo tentoongesteld zijn aan de andere club bezoekers ervaren ze dan als prettig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Ik kan het moeilijk vinden om het geduld er voor op te brengen, maar ik snap wel dat in dit geval ook het negeren aandacht is. Voor mij heeft dat niets met verwaarlozing te maken. Anders zou ik ook gauw de stekker er uit trekken.
Is het ook, ben toch minder geschikt voor mentale spelletjes denk ik dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook erg pittig. Als je genegeerd wordt dan is hij waarschijnlijk mentaal met je bezig. Hij zal je discipline aan het testen zijn.
Just to be clear: dat trekt mij ook totaaaaaal niet. Niet omdat ik dan denk dat mijn geest gevangen zit, maar omdat ik zo gewoon niet in elkaar zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef LanaMyst het volgende:
Maar als ik alert moet zijn wat ik doe, wat ik zeg, overal toestemming voor moet vragen etc. voelt het alsof mijn geest gevangen is. Ik kan dan ook veel minder hebben aan mijn lijf.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Iedereen staat hier natuurlijk anders in. De ene kan ook heel goed met de mentale spelletjes omgaan, en intens van genieten, en de ander gewoon niet. Sommigen hebben misschien meer moeite met het fysieke gedeelte. Goede en hele duidelijke afspraken maken is dan wel heel belangrijk. Als de afspraak niet helemaal duidelijk is dan zit je zo 2 uur in een hoekje, en dan ook nog in een bepaalde houding. Al hoewel, je spreekt wel altijd een code-stopwoord af natuurlijk. Al gebruik je die absoluut niet graag kan ik me zo voorstellen. Dus met goede afspraken hoeft het ook bijna nooit zover te komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Is het ook, ben toch minder geschikt voor mentale spelletjes denk ik dan.
Ik kan qua pijn erg veel hebben, dat ik echt tien dagen lang bont en blauw ben en onder de striemen zit, uiteraard doe ik dit niet al te vaak want mijn lichaam moet zich kunnen herstellen en hoef er ook niet altijd zo bij te lopen. Dus meestal wel wat rustiger aan dan dat.
Maar ik denk wel dat het testen van discipline is inderdaad, en die is bij mij maar beperkt.
Mijn discipline gaat zover dat ik gehoorzaam als ik een opdracht(=aandacht) krijg, mits in sessie natuurlijk.
maar daar stopt het voor mij.
Jij vind het dus leuk dat je helemaal naakt in bed ligt terwijl de oudere man nog maar met veel moeite 1 kous uit heeft?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:46 schreef -Momo- het volgende:
Oudere mannen. Daarnaast kick ik ook wel op andere dingen (zoals buitensex, dominante mannen etc), maar weet niet of ik dat echt fetisjen zou noemen.
Ja, lucky you!quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:47 schreef LanaMyst het volgende:
Haha, ja dat schijnt wel te kloppen inderdaad. Ik krijg mannen er altijd wel gek mee.
Veel vrouwen willen denk ik niet oefenen, en zien seks als iets wat kan en niet iets wat je kunt (of hoeft, wil) leren... (denk ik).. Ik ken maar weinig vrouwen die oefenen op pijpen of andere seksuele onderdelen...quote:Is kwestie van oefenen, en als je het maar vaak genoeg doet leer je die kokhals reflex vanzelf af.
En je moet het ook lekker vinden om te doen en jezelf ontspannen.
Als je het eenmaal gewend bent maakt de lengte ook niet meer uit of hij nu 17 of 25 cm is. Al geeft meer lengte ook wel weer een extra dimensie.
Ik ga alleen wat meer kwijlen als hij langer is of harder tekeer gaat. Oja en nooit op volle maag, dat gaat geheid verkeerd.
Of het aanleg is weet ik niet, maar belangrijk is wel dat je er zelf van moet genieten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 06:24 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja, lucky you!
[..]
Veel vrouwen willen denk ik niet oefenen, en zien seks als iets wat kan en niet iets wat je kunt (of hoeft, wil) leren... (denk ik).. Ik ken maar weinig vrouwen die oefenen op pijpen of andere seksuele onderdelen...
Gelukkig heeft deepthroat niet alleen met oefenen te maken maar met zoveel meer... of je hebt er aanleg voor of niet, de penis moet voldoen aan de juiste voorwaarden, niet te dik, niet te dun, niet te recht, niet te krom, etc..
Had ooit een vriendinnetje die er totaal geen moeite mee had.... al had ik wel moeite met een paar van haar kiezen en toen de kiezen er uit waren had ze een vriendjedus toen ging het feest niet meer door!
M'n huidige vriendin kan hem aardig aan, maar niet zoals ik ooit gevoeld had, ondanks dat toch heel tevreden met wat er ze mee kan, al is ze geen pijper...:'(
Kokhals pijpen ligt aan de houding bij mij en het stoten. Als ik op met mijn nek op de rand van voetenrand ligt en mijn kerel stoot gaat het er een beetje grof aan toe, ook slaan enzo, dan kan ik niet anders, vind ik ook niet erg, vinden we beide geil. Er ligt ook een handdoekje op de vloer. Een ander standje, tegen het kussen, heb ik er minder moeite mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:03 schreef Chandler het volgende:
Ik geil op deepthroat, vrouwen die weten wat ze willen en daarvoor mannen gek maken. Dus lots of tease.. dus Heerlijk sletterig doen..
Ook is het heerlijk om te zien hoe dames zelf bezig zijn en komen
En vrouwen die vrouwen verwennen. Heerlijk hoe passioneel dat kan zijn.
Uit eigen ervaring weet ik dat aardig wat dames denken te kunnen deepthroaten maar er is een verschil tussen diep en echt diep.. en gaat mij om kokhalsloos pijpen.. en dat is zeldzaam.
Uhm? Ha...ha...ha?quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:21 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Jij vind het dus leuk dat je helemaal naakt in bed ligt terwijl de oudere man nog maar met veel moeite 1 kous uit heeft?
Dat is zeker nr 1 ;-)quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:35 schreef LanaMyst het volgende:
Of het aanleg is weet ik niet, maar belangrijk is wel dat je er zelf van moet genieten.
Absoluut.quote:Het is inderdaad een kwestie van oefenen, en dat je leert om de kokhals reflex te onderdrukken.
Maar als je het eigenlijk niet wilt of het alleen maar doet om de man te plezieren kom je niet ver.
Kiezen heb ik wel eens last van gehad, tanden ook wel.. en de juiste hoek doet alles!quote:Ik heb veel verschillende formaten en vormen gehad, maar tot nu toe is het bij allemaal nog gelukt. Maar als hij erg krom is, is het wel belangrijk dat je de juiste hoek kiest. Anders voel je weerstand en kan je er keelpijn van krijgen, en is voor de man dan ook niet altijd prettig.
Vriendin lief is fan van facefuck, dat wind haar ontiegelijk op... dus terwijl ik mijzelf en haar mond verwent verwent ze haar borsten en clitje zelf... mega geil!quote:Als hij heel dik is moet je een beetje kracht zetten om hem door keelgat te duwen maar ook dat lukt prima. Waarschijnlijk bij een extreem dikke dat het dan mogelijk niet past maar die ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb geen verstandskiezen meer, misschien dat dat ook een voordeel is.
Verder is zorgen dat je hem niet raakt met de tanden ook een handigheidje. Gebeurd alleen soms als hij echt als een wilde tekeer gaat (facefuck). Of in aparte houding.
Al spelende leert men, maar wat ik wilde zeggen is dat er weinig dames zijn die blijven oefenen op hun kokhalsreflex, tenzij tijdens de seks maar niet zonder 'seks', terwijl dit in de 'industrie' wel wat gebeurd... men wil grenzen verleggen en moet daarvoor 'studeren'.quote:Los van deepthroaten ben ik van mening dat seks wel degelijk een ontdekkingstocht is waarbij je steeds nieuwe dingen leert en bestaande technieken verbeterd.
Haha, deels mee eens, niet alles in porno is realistisch in het algemeen, waar de wens is en de mogelijkheden kun je die soms (deels) vervullen. Echter is porno wel een goede indicator voor wat allemaal mogelijk zou kunnen zijn!.quote:Een bekende uitspraak is dat porno niet realistisch zou zijn. En dat het in het echt minder heftig zou zijn. Maar in mijn geval is het eerder andersom.
Het geeft mij juist een kick en enorme bevrediging om hetzelfde te kunnen als die meiden in pornofilms en het zelfs beter en heftiger te kunnen.
Idem hier, als ik de vrouw zo gek krijg dat ze er weer over begint... woei...quote:Het streelt mijn ego enorm als een man als hij weer vertrekt een gevoel heeft van: "Holy shit, wat is me nu overkomen"
Het is mooi dat jullie dat beiden niet erg vinden, voornamelijk voor jou, jou overkomt het zeg maar. Mijn ervaring is dat dat niet het geval is bij veel van de dames. Lucky guy you have!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef Mylene het volgende:
Kokhals pijpen ligt aan de houding bij mij en het stoten. Als ik op met mijn nek op de rand van voetenrand ligt en mijn kerel stoot gaat het er een beetje grof aan toe, ook slaan enzo, dan kan ik niet anders, vind ik ook niet erg, vinden we beide geil. Er ligt ook een handdoekje op de vloer. Een ander standje, tegen het kussen, heb ik er minder moeite mee.
Dat erken ik, doen wij hier wat weinig op't moment... rollenspellen dan!..quote:Mijn fetisj, werkkleding bij een man, ook (werk)handschoenen, en van leer. Heerlijk om zo betast en gekneveld te worden, de geur terwijl mijn adem wordt ontnomen. Rollenspel ook erg geil.
Een jonge schaars geklede vrouw kleedt zich toch sneller uit dan een oude man? :-)quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Uhm? Ha...ha...ha?
Sorry, de grap is niet aangekomen...
Maybe, maar we hoeven ons toch niet perse tegelijk uit te kleden? Bovendien help ik een man graag als ik geil benquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef Pimpeltje het volgende:
Een jonge schaars geklede vrouw kleedt zich toch sneller uit dan een oude man? :-)
Ik heb ook al wel vrouwen meegemaakt die de kleren van mijn lijf rukten. :-)quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:17 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Maybe, maar we hoeven ons toch niet perse tegelijk uit te kleden? Bovendien help ik een man graag als ik geil ben
Maakt het dan nog uit of ze stevig zijn of niet?quote:
Niet echt, ik vind formaat het belangrijkste.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of ze stevig zijn of niet?
En of ze echt zijn of niet?
Haha, die is ook leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef Treinhoer het volgende:
Ik hou er van om nietsvermoedende vrouwen in de brandnetels te duwen.
Heb je daar dan een soort toiletmeubel voor gebouwd ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef laforest het volgende:
Iemand die geld nodig heeft tegen betaling (en met instemming) als meubilair vastbinden, in de mond schijten, en kijken hoe ze daarvan lijden en tranen in de ogen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |