abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202925908
Misschien dat het leuk is om in navolging van het topic over de fetisj van Thijs een soort centraal topic te hebben.

Voel je vrij om hier alles te delen over jouw seksuele fetisj. Of eventueel mee te praten/discussiëren over de fetisj van anderen. Wat mij betreft houden we dit topic een klein beetje serieus en oprecht, maar dat is misschien moeilijk te realiseren.

TS begint: Ik vind het razend opwindend als de vrouw waar ik mij seksueel tot aangetrokken voel heel nodig moet plassen. Hier kan een leuke vrouw mij echt helemaal gek mee maken.

Jullie beurt! Veel plezier :o
pi_202925932
hou er van om een vrouw vol in de anjer te bonen
pi_202926005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
hou er van om een vrouw vol in de anjer te bonen
Likken

En aan vieze slipjes ruiken aaaaah
lol
pi_202926590
Heb vele fetishen, als ik die hier neertyp heb ik een permban te pakken.
pi_202927473
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:56 schreef GoldRushFrog het volgende:
TS begint: Ik vind het razend opwindend als de vrouw waar ik mij seksueel tot aangetrokken voel heel nodig moet plassen. Hier kan een leuke vrouw mij echt helemaal gek mee maken.
En dan dat ze het nog net kan ophouden of toch net niet?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_202927585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
En dan dat ze het nog net kan ophouden of toch net niet?
Ja, het liefst wel. Al mag het ook best een keer fout gaan. Dat is ook niet erg. En ik ben ook altijd wel te porren voor nieuwe scenario's :D
pi_202929126
Ik word geil van vrouwen met lichaamshaar.
Benen, rond de vagina, treasure trail vanaf de navel, billen, oksels.

Boven de schouders dan weer niet.
Gezichtsbeharing vind ik een afknapper en qua hoofdhaar, liever kort tot kaal.
pi_202935328
Enorm veel likken, tot ze kronkelt en klaarkomt. Alle dagen liefst.
En zelfs zonder zelf te neuken.
pi_202938225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef marc0871 het volgende:

Ook een toffe fetisj. Zelf hou ik wel van glad, maar eens in de zoveel tijd is het ook wel sexy als ze wat schaamhaar laat staan.

Rest van de lichaamsbeharing bij dames hoeft voor mij niet zo. Al ben ik er ook weer niet gelijk allergisch voor zoals sommige andere mannen.
pi_202938977
Iemand die geld nodig heeft tegen betaling (en met instemming) als meubilair vastbinden, in de mond schijten, en kijken hoe ze daarvan lijden en tranen in de ogen krijgen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_202959166
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef laforest het volgende:
Iemand die geld nodig heeft tegen betaling (en met instemming) als meubilair vastbinden, in de mond schijten, en kijken hoe ze daarvan lijden en tranen in de ogen krijgen.
Is het wel eens gelukt om iemand zover te krijgen tegen betaling? En zo ja, wat heeft je dat wel niet gekost? :o
pi_202959803
Fetish mwah.

Buitenseks, gewoon in bebouwde omgeving

Leggings (bij een goede kont)

Vrouwen met een relatie (of bepaalde positie)

Muurbloempjes met een middelmatig uiterlijk, maar een lekker lijf de tering neuken.

Nog niet meegemaakt, maar lijkt mij geweldig om samen met een dominante bi-vrouw, een petite dame te domineren.
pi_202960136
Vrouwen die afval op straat gooien.
  vrijdag 31 december 2021 @ 16:01:52 #14
423737 NM07
Backwards cap
pi_202961656
Zelf heb ik veel fetishes die draaien rondom het thema: dames en vrouwelijkheid dienen als man.

Een voorbeeld: ik kick op de fantasie om een dame waarvan ik het gezicht niet kan zien te bevredigen. Ik zit dan bijvoorbeeld in een kamer vastgebonden en een voor mij onbekende dame mag mij dan “gebruiken “ voor haar lust. Dus vooral BDSM en dan onderdanig is mijn rol.
Agustín Bernasconi .Nike AF1 Mid 07
pi_202962839
Oudere mannen. Daarnaast kick ik ook wel op andere dingen (zoals buitensex, dominante mannen etc), maar weet niet of ik dat echt fetisjen zou noemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Momo- op 31-12-2021 18:52:09 ]
pi_202966256
Gaaf om te lezen allemaal :). Mooi dat ieder zo z'n eigen ding heeft. De ene fetisj wat zeldzamer dan de ander.
pi_202968695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef marc0871 het volgende:

Je omschrijft de gemiddelde man?
pi_202968958
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:34 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Is het wel eens gelukt om iemand zover te krijgen tegen betaling? En zo ja, wat heeft je dat wel niet gekost? :o
Alleen gratis en gewillig zover. :)
pi_202969382
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:23 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Je omschrijft de gemiddelde man?
Alleen voor wat betreft de gezichtsbeharing lijkt me.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_202990208
quote:
16s.gif Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef Pimpeltje het volgende:
Enorm veel likken, tot ze kronkelt en klaarkomt. Alle dagen liefst.
En zelfs zonder zelf te neuken.
Ik deel deze. Helaas deelt mijn vriendin deze andersom niet haha.

Heerlijk om haar te zien genieten en dan als ze klaar of even lekker knuffelen of lekker gaan slapen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_202990237
Ik geil op deepthroat, vrouwen die weten wat ze willen en daarvoor mannen gek maken. Dus lots of tease.. dus Heerlijk sletterig doen..

Ook is het heerlijk om te zien hoe dames zelf bezig zijn en komen O+

En vrouwen die vrouwen verwennen. Heerlijk hoe passioneel dat kan zijn.

Uit eigen ervaring weet ik dat aardig wat dames denken te kunnen deepthroaten maar er is een verschil tussen diep en echt diep.. en gaat mij om kokhalsloos pijpen.. en dat is zeldzaam.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 2 januari 2022 @ 10:43:48 #22
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202991021
Likken, totdat het glinsterend kutvocht als een rijke waterval in de Amazonewoud langs mijn kin stroomt

En ik hou van wijven met grote borsten, van die mottige tieten, heerlijk....
Beati pauperes spiritu
pi_202994830
Mijn fetisj is in eerste instantie niet op sex gericht, ook geen vunzigheden oid. Het zal bij de meeste users wel bekend zijn dat mijn vriendin, die erg streng is, me heropvoed en veel dingen bepaald voor mij, (kinder)straf uitdeelt waar nodig. Binnen dit kader zijn er wel een aantal dingen die mij opwinden.
pi_202995918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:54 schreef Cockwhale het volgende:
Fetish mwah.

Buitenseks, gewoon in bebouwde omgeving

Leggings (bij een goede kont)

Vrouwen met een relatie (of bepaalde positie)

Muurbloempjes met een middelmatig uiterlijk, maar een lekker lijf de tering neuken.

Nog niet meegemaakt, maar lijkt mij geweldig om samen met een dominante bi-vrouw, een petite dame te domineren.
Wat vind je zo opwindend aan het feit dat ze een relatie heeft?
En wat is er zo speciaal aan net dat "middelmatige muurbloempje?"

Gewoon 2 dingen die ik vaak opmerk bij mannen en niet 100% snap
pi_202996155
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dat je het niet snapt komt omdat het een fetisj is. Dat is een bijzonderheid wat door de meesten niet gesnapt wordt. Met mijn fetisj is dat ook zo en dat begrijp ik uit normaal oogpunt ook helemaal. De fetisjes die ik voorbij zie gaan snap ik wel hierdoor maar het zijn geen dingen voor mij dan weer.
pi_202996288
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dominantie, uitdaging, verboden, superioriteitsgevoel, macht. Dat soort dingen vermoed ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cockwhale op 03-01-2022 11:20:59 ]
  zondag 2 januari 2022 @ 17:43:42 #27
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202996312
met platte hand in het gezicht slaan en anaal vernederen :)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_202996675
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef dikkedaniel het volgende:
met platte hand in het gezicht slaan en anaal vernederen :)
Wat is anale vernedering?
  zondag 2 januari 2022 @ 18:25:20 #29
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202996900
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef laforest het volgende:

[..]
Wat is anale vernedering?
ik heb mn vriendin een keer anaal gedaan en toen bleek ze een beetje zachte poep te hebben wat aan mn dollo bleef zitten. dat was voor haar wel flink vernederend :')
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_203004729
Dingen met snelheid/gevaar, zoals keihard autorijden.
Stressvolle situaties. Machtsspelletjes.
  maandag 3 januari 2022 @ 15:58:06 #31
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_203010400
Ik heb bijna een fetisj voor fetisjen kan je wel zeggen. Op seksueel gebied heb ik zoveel dingen waar ik extreem opgewonden van kan raken. Vrouwen die zich extreem sletterig kleden en gedragen staat toch wel bovenaan, dit kan simpelweg wat kant zijn, maar ook latex (liefst), spandex of leer. En vooral een vrouw die erg submissive (onderdanig) is vind ik heerlijk... ik ben nogal erg dominant in bed namelijk. Hou van de controle hebben tijdens het spel... en heb altijd al de fetisj gehad van mijn partner delen in bed. En dan bedoel ik geen cuckold, waar zijn bezig is en ik alleen maar kijk, maar waar ik net zo goed in deel neem. Met een andere man erbij, of zelfs twee... en ondanks ik wel enigszins op seksueel gebied 'bi' genoemd kan worden gaat het echt om zij met extra mannen... :9
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_203027091
Ik vind een vrouw in badpak/bikini heel opwindend. Mocht ik een vrouw zijn, mijn kast lag er vol van en ik zou wekelijks zwemmen/zonnen, ...

Ook heel leuk ondergoed vind ik zeer opwindend bij een vrouw en dat hoeft daarom niet ordinair te zijn!
Cindy De Vuyst
pi_203035163
Net als TS heb ik wel iets met plas. Niet als een vrouw nodig moet, maar meer het plassen zelf. Een plassende vrouw vind ik heel sexy, met name als ze het niet op een wc doet maar ergens anders.

Maar ik doe er verder niks mee. Ik vind de aanblik dus opwindend, maar ik wil plas absoluut niet betrekken in mijn seksleven. Er wordt absoluut niet over me heen geplast, ik wil geen plas in m'n mond, geen broekplassen, helemaal niks. Dat lijkt me vooral vies en onpraktisch en dat wil ik allemaal niet opruimen. Ik kijk er graag naar als een vrouw plast, fap soms ook op een herinnering aan/filmpje van een (wild)plassende vrouw, maar daar blijft het bij. Heb er geen behoefte aan dat het verder gaat dan dat.
pi_203036957
Ruftende vrouwen zodat ik de geur kan opsnuiven.
pi_203040289
Wat is ruften?

En ik benadruk dat beffen mijn fetisj is.
pi_203040783
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:03 schreef Chandler het volgende:

Uit eigen ervaring weet ik dat aardig wat dames denken te kunnen deepthroaten maar er is een verschil tussen diep en echt diep.. en gaat mij om kokhalsloos pijpen.. en dat is zeldzaam.
Haha, ja dat schijnt wel te kloppen inderdaad. Ik krijg mannen er altijd wel gek mee. :P

Is kwestie van oefenen, en als je het maar vaak genoeg doet leer je die kokhals reflex vanzelf af.
En je moet het ook lekker vinden om te doen en jezelf ontspannen.
Als je het eenmaal gewend bent maakt de lengte ook niet meer uit of hij nu 17 of 25 cm is. Al geeft meer lengte ook wel weer een extra dimensie.
Ik ga alleen wat meer kwijlen als hij langer is of harder tekeer gaat. Oja en nooit op volle maag, dat gaat geheid verkeerd.
pi_203040884
Ik heb best veel fetisjes, en eigenlijk het meeste ook al eens geprobeerd/ervaren.

Ik ben in feite ook wel voor bijna alles in, behalve dan scatplay, zeer extreme dingen met bloed en letsel, of dingen die illegaal zijn.

Dus ik kan de vraag beter omdraaien, waar hou ik niet van...

Ik ben switch (kan dus zowel onderdanig als dominant zijn)

Het seks spel is voor mij een samenspel maar ook iets waarin ik mijn creativiteit de vrije loop kan laten, dus heb sowieso ruimdenkende mensen nodig die nergens van op kijken en ook durven.

Soms geef ik me over en laat alles doen, soms neem ik zelf het initiatief, go with the flow.
Maar als ik moet dienen en gehoorzamen, voor alles toestemming moet vragen, op moet letten hoe ik de persoon aanspreek is voor mij de spontaniteit weg en ben ik mezelf niet meer.

Ik kan dus sub zijn, maar bij wie en op welk moment moet ik zelf bepalen.
Zal dus nooit een echte slavin kunnen zijn. Wel geprobeerd, maar werkt niet voor mij.

Ik ben ook meer een kinky nymfomane waar onderdanigheid een onderdeel van kan zijn, dan dat ik echt onderdanig ingesteld ben.
pi_203043058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 08:03 schreef LanaMyst het volgende:
Maar als ik moet dienen en gehoorzamen, voor alles toestemming moet vragen, op moet letten hoe ik de persoon aanspreek is voor mij de spontaniteit weg en ben ik mezelf niet meer.
Dit dacht ik ook altijd. Ik vond het ook altijd lastig om mezelf submissive te noemen, omdat dat iets is wat ik vind dat ik eigenlijk niet ben. Gedomineerd worden? Yes please. Submissive zijn? Uh-uh, Mijn beeld van het meer klassiek submissive zijn was dat je daarmee alle seksuele spanning compleet weghaalt, omdat er totaal geen machtsstrijd is. Ik had het meerdere keren geprobeerd, maar ik vond het echt compleet oninteressant. Echt gedomineerd worden was voor mij vooral een man die in bed (of althans tijdens de seks) met je doet wat hij wil. En omdat dat enorm fysiek is, is er absoluut wel sprake van een machtsstrijd. En tja, dat is gewoon geil ;)

Tot ik het hier twee jaar geleden met een FWB over had. Hij vertelde dat hij met een andere dame een beetje aan het experimenteren was met BDSM dingen en dat dat wel errug geil was. Ik begon meteen te stuiteren dat ik dat te veel toneel vond en dat dat echt niets voor mij was, blablabla. We hadden het daar wel vaker over gehad en hij wist heel goed hoe ik er instond, maar deze keer zei hij dat hij vond dat ik te kort door de bocht was. Hij gaf me een nummer van iemand die hij kende en zei dat ik het misschien nog eens een kans moest geven. Goed, na een week gebeld en dat weekend stond ik opeens in een dungeon. Geen slaapkamer met wat zwepen in een kastje, maar een best grote ruimte met verschillende houten en metalen constructies. Alles zag er gewoon heel erg classy uit (in hoeverre je dat natuurlijk kunt zeggen van bouwsels die toch wel een beetje dienen om iemand te pijnigen). De eigenaar van de dungeon was echt een superrelaxte gast, enorm zelfverzekerd, zonder ook maar een moment arrogant te zijn. Enorm sexy. Ik ga niet alle details vertellen, maar twee uur later stapte ik naar buiten en kon alleen maar denken: 'HO.LY.FUCK.ING.GOD!'

Dit was echt zoooo anders dan mijn eerdere ervaringen en ik had ook totaal geen moeite om submissive te zijn, omdat dat dat eigenlijk heel erg natuurlijk ging. Ik was submissive en ik was ook heel erg mezelf. Ergo: ik snap je heel goed, maar ik denk ook dat dit heel erg afhangt van met wie je het doet. Ik heb dit in het verleden met mannen gedaan die 'dominant speelden', terwijl ik wist dat dit alleen werkte omdat ik dat toeliet en er dus van hun kant niets dominants aan was. Dat werkt absoluut niet voor mij. Maar een echte Dom, dat is toch wel wat anders. Uiteraard kan het heel goed zijn dat het nog steeds niet voor jou is hoor.
pi_203043467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:57 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook altijd. Ik vond het ook altijd lastig om mezelf submissive te noemen, omdat dat iets is wat ik vind dat ik eigenlijk niet ben. Gedomineerd worden? Yes please. Submissive zijn? Uh-uh, Mijn beeld van het meer klassiek submissive zijn was dat je daarmee alle seksuele spanning compleet weghaalt, omdat er totaal geen machtsstrijd is. Ik had het meerdere keren geprobeerd, maar ik vond het echt compleet oninteressant. Echt gedomineerd worden was voor mij vooral een man die in bed (of althans tijdens de seks) met je doet wat hij wil. En omdat dat enorm fysiek is, is er absoluut wel sprake van een machtsstrijd. En tja, dat is gewoon geil ;)

Tot ik het hier twee jaar geleden met een FWB over had. Hij vertelde dat hij met een andere dame een beetje aan het experimenteren was met BDSM dingen en dat dat wel errug geil was. Ik begon meteen te stuiteren dat ik dat te veel toneel vond en dat dat echt niets voor mij was, blablabla. We hadden het daar wel vaker over gehad en hij wist heel goed hoe ik er instond, maar deze keer zei hij dat hij vond dat ik te kort door de bocht was. Hij gaf me een nummer van iemand die hij kende en zei dat ik het misschien nog eens een kans moest geven. Goed, na een week gebeld en dat weekend stond ik opeens in een dungeon. Geen slaapkamer met wat zwepen in een kastje, maar een best grote ruimte met verschillende houten en metalen constructies. Alles zag er gewoon heel erg classy uit (in hoeverre je dat natuurlijk kunt zeggen van bouwsels die toch wel een beetje dienen om iemand te pijnigen). De eigenaar van de dungeon was echt een superrelaxte gast, enorm zelfverzekerd, zonder ook maar een moment arrogant te zijn. Enorm sexy. Ik ga niet alle details vertellen, maar twee uur later stapte ik naar buiten en kon alleen maar denken: 'HO.LY.FUCK.ING.GOD!'

Dit was echt zoooo anders dan mijn eerdere ervaringen en ik had ook totaal geen moeite om submissive te zijn, omdat dat dat eigenlijk heel erg natuurlijk ging. Ik was submissive en ik was ook heel erg mezelf. Ergo: ik snap je heel goed, maar ik denk ook dat dit heel erg afhangt van met wie je het doet. Ik heb dit in het verleden met mannen gedaan die 'dominant speelden', terwijl ik wist dat dit alleen werkte omdat ik dat toeliet en er dus van hun kant niets dominants aan was. Dat werkt absoluut niet voor mij. Maar een echte Dom, dat is toch wel wat anders. Uiteraard kan het heel goed zijn dat het nog steeds niet voor jou is hoor.
Ik ben hierin ook nog zoekende eigenlijk, ik weet ook niet precies hoe ik mezelf daarin moet classificeren.
Ik heb behoorlijk wat ervaring als submissive en begin nu ook te groeien als Dominant (verbaal heb ik daarin nog wel het één en ander te leren)

In bed gedomineerd worden vind ik heerlijk, maar neem ook vaak het initiatief over, niet dat ik dan domimant word maar wel dat ik dan geniet om die man gek te maken, dit gebeurd dan vaak op het moment dat ik merk dan de man het even wat rustiger aan wil doen.
Maar echt submissive zijn kan soms fijn voelen, maar soms voel ik ook echt weerstand.

Probleem bij mij is een beetje dat ik controle wil hebben over begin en eind van de sessie, hoe lang de sessie duurt etc. En pauze (bij een langere sessie) is dan ook echt pauze. En verwacht dus ook gelijkwaardigheid buiten de sessie of tijdens de pauze.
Gedurende de sessie zelf ben ik dan wel compleet overgeleverd en onderdanig, heb dan alleen stopwoord maar die hoef ik gelukkig maar zelden te gebruiken.

Ik heb dit nu opgelost door vooral dominant te zijn en mocht ik willen dat er iets met me gedaan wordt dan geef ik mijn sub daar gewoon opdracht toe, maar dat werkt niet altijd, ik ben namelijk ook behoorlijk masochistisch en een sub opdracht geven om me met cane of zweep te bewerken klopt natuurlijk niet.

Ik heb wel eens een feestavondje bij vrienden (die 2 compleet ingerichte kamers hiervoor hebben), en ik geniet dan toch het meeste om gewoon volledig vrij maar wel gewillig te bewegen op zo'n avond/nacht en laat dan ook heel veel toe want ik ben best grenzeloos.

Onderdeel van die avond is dan een sessie van een uur á anderhalf uur waarin ik volledig overgeleverd ben en echt submissive ben. (als ik daar zin in heb tenminste)

Maar met echte domimanten is het tot nu altijd vrij snel fout gegaan omdat die toch een mate van gehoorzaamheid verwachten die ik ze niet kan/wil geven, althans niet constant, Waardoor ik er na een paar dates meestal wel klaar mee was. Heb me wel geprobeerd om me daar overheen te zetten maar kreeg alleen maar meer tegenzin en onrust daardoor.

Maar wat je zegt klopt wel dat degene met wie je het doet een hele belangrijke factor is, er even vanuitgaande dat het tot een date komt (merendeel valt daarvoor al af) is het bij de ene na 1 of 2 keer al klaar, bij de andere duurt het maanden (in begin zelfs euforisch) maar uiteindelijk heb ik tot nu toe nog in alle gevallen meegemaakt dat mijn weerstand op den duur de overhand krijgt.
pi_203043645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 08:03 schreef LanaMyst het volgende:

Ik kan dus sub zijn, maar bij wie en op welk moment moet ik zelf bepalen.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef LanaMyst het volgende:

Probleem bij mij is een beetje dat ik controle wil hebben over begin en eind van de sessie, hoe lang de sessie duurt etc. En pauze (bij een langere sessie) is dan ook echt pauze. En verwacht dus ook gelijkwaardigheid buiten de sessie of tijdens de pauze.
Gedurende de sessie zelf ben ik dan wel compleet overgeleverd en onderdanig, heb dan alleen stopwoord maar die hoef ik gelukkig maar zelden te gebruiken.

Ik heb dit nu opgelost door vooral dominant te zijn en mocht ik willen dat er iets met me gedaan wordt dan geef ik mijn sub daar gewoon opdracht toe, maar dat werkt niet altijd, ik ben namelijk ook behoorlijk masochistisch en een sub opdracht geven om me met cane of zweep te bewerken klopt natuurlijk niet.

Onderdeel van die avond is dan een sessie van een uur á anderhalf uur waarin ik volledig overgeleverd ben en echt submissive ben. (als ik daar zin in heb tenminste)

Maar met echte domimanten is het tot nu altijd vrij snel fout gegaan omdat die toch een mate van gehoorzaamheid verwachten die ik ze niet kan/wil geven, althans niet constant, Waardoor ik er na een paar dates meestal wel klaar mee was. Heb me wel geprobeerd om me daar overheen te zetten maar kreeg alleen maar meer tegenzin en onrust daardoor.

Even wat stukjes gequote omdat het erg herkenbaar is. Ik heb iets soortgelijks, maar dan vanuit het omgekeerde standpunt. Ik kan in spel wel dominante wensen hebben, maar heb geen behoefte aan een structurele meester / slaaf constructie. Eigenlijk niet eens in 1 sessie.

Het wisselen van rol (dominant / onderdanig) binnen het spel herken ik ook. Dat wordt niet begrepen en is vaak niet eens gewenst. Of het een of het ander, maar ik wil allebei.

Mijn fetishes vallen eigenlijk allemaal wel in de BDSM wereld, maar ik heb helemaal niets met vastbinden of slaan (of überhaupt pijn doen of hebben). Dat maakt het erg lastig om te vinden wat ik wil.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_203044707
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind juist de controle compleet verliezen echt enorm lekker. Ik zou mezelf niet echt omschrijven als control freak, maar hou in het dagelijks leven wel echt van rust, structuur en duidelijkheid. Dat dat er tijdens de seks niet meer is vind ik eigenlijk enorm bevrijdend. Bij 'gewoon' neuken met een enigszins dominante man vind ik dat over het algemeen wat makkelijker. Ik ben 1,66 m en weeg krap 50 kg, dus fysiek delf ik sowieso al makkelijk het onderspit. Maar juist wanneer het fysieke deel minder een rol speelt, zoals in sommige gevallen bij BDSM, heb ik heel gauw dat ik de overmacht van een man mis.

Bij de Dom uit mijn vorige post heb ik dat dus totaal niet. Het is denk ik een combinatie van hoe hij is als persoon en toch ook wel dat onze sessies nog steeds wel vrij fysiek zijn. Als je bent vastgebonden aan een kruis of vastgeklemd zit tussen metalen buizen dan kan je zoveel controle willen als je wilt, maar dat heb je dan gewoon niet meer. En dat voelt wel eng, maar het is ook een enorme rush. Het gebeurt ook wel eens dat het iets minder fysiek is, maar daarin kan ik me nu ook wel overgeven. Hij heeft me wel eens weggestuurd, omdat ik toch wel redelijk geïrriteerd werd toen ik vrij lang in houding moest zitten. En tja, dan heb je dus niet dat 'HO.LY.FUCK.ING.GOD'-gevoel. Daar was ik toen echt superboos over, maar een paar dagen later ging ik toch maar netjes op mijn knieën zitten...extra lang.

Overigens is gelijkwaardigheid bij ons echt totaal geen issue, dat is er zonder meer.
pi_203045115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:35 schreef -Momo- het volgende:

[..]

Bij de Dom uit mijn vorige post heb ik dat dus totaal niet. Het is denk ik een combinatie van hoe hij is als persoon en toch ook wel dat onze sessies nog steeds wel vrij fysiek zijn. Als je bent vastgebonden aan een kruis of vastgeklemd zit tussen metalen buizen dan kan je zoveel controle willen als je wilt, maar dat heb je dan gewoon niet meer. En dat voelt wel eng, maar het is ook een enorme rush. Het gebeurt ook wel eens dat het iets minder fysiek is, maar daarin kan ik me nu ook wel overgeven. Hij heeft me wel eens weggestuurd, omdat ik toch wel redelijk geïrriteerd werd toen ik vrij lang in houding moest zitten. En tja, dan heb je dus niet dat 'HO.LY.FUCK.ING.GOD'-gevoel. Daar was ik toen echt superboos over, maar een paar dagen later ging ik toch maar netjes op mijn knieën zitten...extra lang.

Die rush die je omschrijft herken ik inderdaad wel, kunst is dan ook om je eraan over te geven en dat kan heel fijn zijn.
Maar die irritatie als je lang in een houding moet zitten herken ik eveneens, ik heb wel eens meegemaakt dat ik dan echt dacht van. wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik wil naar huis, ik voel me verwaarloost en genegeerd,
boosheid en verdriet kwamen dan omhoog. Even een halfuurtje kan leuk zijn voor het spel, maar als het meer dan een uur word en de Dominant zit doodleuk in een andere kamer te appen op zijn foon wordt ik woest.
Aandacht is het sleutelwoord hier. negeren is een echte no go voor mij.

Ik heb het contact met die persoon toen ook vrij snel beeindigd omdat het gewoon slecht voelde. Maar in dat contact was sowieso al helemaal geen gelijkwaardigheid, het was een D/s verhouding met vriendschap, maar D/s kwam op de eerste plaats, vriendschap op de tweede.
pi_203046458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef LanaMyst het volgende:

[..]Maar die irritatie als je lang in een houding moet zitten herken ik eveneens, ik heb wel eens meegemaakt dat ik dan echt dacht van. wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik wil naar huis, ik voel me verwaarloost en genegeerd,
boosheid en verdriet kwamen dan omhoog. Even een halfuurtje kan leuk zijn voor het spel, maar als het meer dan een uur word en de Dominant zit doodleuk in een andere kamer te appen op zijn foon wordt ik woest.
Dat heb ik niet echt. Ik kan het moeilijk vinden om het geduld er voor op te brengen, maar ik snap wel dat in dit geval ook het negeren aandacht is. Voor mij heeft dat niets met verwaarlozing te maken. Anders zou ik ook gauw de stekker er uit trekken.
pi_203046608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef -Momo- het volgende:

[..]

En[quote]0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Die rush die je omschrijft herken ik inderdaad wel, kunst is dan ook om je eraan over te geven en dat kan heel fijn zijn.
Maar die irritatie als je lang in een houding moet zitten herken ik eveneens, ik heb wel eens meegemaakt dat ik dan echt dacht van. wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik wil naar huis, ik voel me verwaarloost en genegeerd,

Ik heb het contact met die persoon toen ook vrij snel beeindigd omdat het gewoon slecht voelde. Maar in dat contact was sowieso al helemaal geen gelijkwaardigheid, het was een D/s verhouding met vriendschap, maar D/s kwam op de eerste plaats, vriendschap op de tweede.
En in een houding zitten, vastgebonden, blinddoek op, oordopjes in op standje disco met echte martelmuziek op repeat, en zo dan af en toe met een zweep over je rug geslagen worden zonder dat je iets ziet of voelt aankomen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2022 14:20:22 ]
pi_203046935
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:19 schreef Sfancta het volgende:

[..]
En in een houding zitten, vastgebonden, blinddoek op, oordopjes in op standje disco met echte martelmuziek op repeat, en zo dan af en toe met een zweep over je rug geslagen worden zonder dat je iets ziet of voelt aankomen?
nee nog veel erger, gewoon genegeerd worden, als je af en toe met de zweep geslagen wordt dan is hij in ieder geval actief met me bezig.
pi_203047102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:42 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
nee nog veel erger, gewoon genegeerd worden, als je af en toe met de zweep geslagen wordt dan is hij in ieder geval actief met me bezig.
Dit lijkt mij ook erg pittig. Als je genegeerd wordt dan is hij waarschijnlijk mentaal met je bezig. Hij zal je discipline aan het testen zijn.
pi_203047134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:42 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Tussen die zweepslagen kan 10 seconden of een uur zitten. Is gewoon mindplay, dat jij dat niks vind oke. Maar dan moest dat op je lijst staan vind ik. Als het erop stond en hij doet het toch, is het een lul de behanger eerste klas.
pi_203047406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Dat heb ik niet echt. Ik kan het moeilijk vinden om het geduld er voor op te brengen, maar ik snap wel dat in dit geval ook het negeren aandacht is. Voor mij heeft dat niets met verwaarlozing te maken. Anders zou ik ook gauw de stekker er uit trekken.
Ik denk dat iedereen dat anders ervaart, heb ook wel eens subs gezien die dan mee gaan naar een club avondje en gewoon de hele avond geknield naast de Dom zitten zonder dat ze iets doen wat noemenswaardig is. Maar het feit dat ze dan zo tentoongesteld zijn aan de andere club bezoekers ervaren ze dan als prettig.
Of een hele of halve dag in een kooi zitten, afwachtend wat er gaat gebeuren ALS er iets gaat gebeuren.

Maar dat soort dingen zijn niets voor mij, ik snap heel goed dat de Dom niet altijd aandacht voor mij hoeft te hebben, dat wel. En dat ik even voor een korte periode (halfuur) geparkeerd word kan ik dan ook nog wel accepteren. Maar als hij geen aandacht voor mij heeft urenlang of een hele avond of dag, dan wil ik vrij zijn mijn eigen vermaak te zoeken.

Maar soms vraag ik me af hoe dat dan zit bij mij, ben ik dan geen sub? Maar ja, ik kan van heel veel aspecten van het bdsm spel wel intens genieten, ook in de rol van sub.
Al zit dit bij mij vooral op het gebied van pijn, vernedering, hard laten gebruiken(lust slavin) en in veel mindere mate op psychologisch vlak. Ook al is mijn lichaam vastgeboden, ben ik geblinddoekt, en ik door wat er me me gedaan wordt overal fysieke prikkels ervaar, kan dat heel bevrijdend zijn voor mijn geest. Kan bepaalde pijn ook omzetten naar een gevoel van lust en genot.
Maar als ik alert moet zijn wat ik doe, wat ik zeg, overal toestemming voor moet vragen etc. voelt het alsof mijn geest gevangen is. Ik kan dan ook veel minder hebben aan mijn lijf.
pi_203047808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Dit lijkt mij ook erg pittig. Als je genegeerd wordt dan is hij waarschijnlijk mentaal met je bezig. Hij zal je discipline aan het testen zijn.
Is het ook, ben toch minder geschikt voor mentale spelletjes denk ik dan.
Ik kan qua pijn erg veel hebben, dat ik echt tien dagen lang bont en blauw ben en onder de striemen zit, uiteraard doe ik dit niet al te vaak want mijn lichaam moet zich kunnen herstellen en hoef er ook niet altijd zo bij te lopen. Dus meestal wel wat rustiger aan dan dat.

Maar ik denk wel dat het testen van discipline is inderdaad, en die is bij mij maar beperkt.
Mijn discipline gaat zover dat ik gehoorzaam als ik een opdracht(=aandacht) krijg, mits in sessie natuurlijk.
maar daar stopt het voor mij.
pi_203048170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef LanaMyst het volgende:
Maar als ik alert moet zijn wat ik doe, wat ik zeg, overal toestemming voor moet vragen etc. voelt het alsof mijn geest gevangen is. Ik kan dan ook veel minder hebben aan mijn lijf.
Just to be clear: dat trekt mij ook totaaaaaal niet. Niet omdat ik dan denk dat mijn geest gevangen zit, maar omdat ik zo gewoon niet in elkaar zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')