Dan hoor je maar de helft van hem nummerquote:
Gaan klagen dat jij je buitengesloten voelt en het bedrijf niet inclusief genoeg isquote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Er werd een fles champagne bezorgd, van mijn baas. Hartstikke leuk. Maar ik werk bij een beetje een woke multicultureel IT bedrijf en ze willen niemand tegen de kop stoten, dus het is alcoholvrije, biologische champagne geworden
Daarom hebben ze zo veel tijd om muziek te maken.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt naar buiten
Nee geen sneeuw
Ga maar weer naar huis jongens
Tja woke people kan je alles aansmerenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er verdient wel iemand geld mee
Ik vind hem niet zo enig.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef laxus13 het volgende:
Enigste goede plaat van Snow Patrol
Ze betalen niet slecht hoor, ik kan de hele straat op Moet & Chandon trakterenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan klagen dat jij je buitengesloten voelt en het bedrijf niet inclusief genoeg is
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Er werd een fles champagne bezorgd, van mijn baas. Hartstikke leuk. Maar ik werk bij een beetje een woke multicultureel IT bedrijf en ze willen niemand tegen de kop stoten, dus het is alcoholvrije, biologische champagne geworden
Nouja, als zeewierchips gewoon te vreten is lijkt het me een mooi product.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wij kregen ook twee kerstpakketten, waarbij we eentje weg mochten geven aan iemand die het nodig heeft. Ook een heel mooi idee.
Maar in dat pakket zit dan biologische zeep, zeewierchips, dat soort werk.
Ik weet echt niet aan wie ik dat moet geven
Ik hou wel van Snow Patrolquote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef Zorro het volgende:
Nou vooruit, dan zeg ik het maar eerlijk:
Ik vind deze gewoon leuk. Zo'n beetje de enige van ze die ik wat vind, maar toch.
Dan zit er maar één ding op: rennen!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Nee hier kan ik dan weer niet zoveel mee
Nou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Moggehquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef ok01 het volgende:
Goedemorgen![]()
Helemaal klaar voor Pink Floyd zo
Run naar de koffietafel?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
deze staat wel op mijn crematielijst, hopelijk duurt het nog effe
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
In My Place is het dichtst bij shoegaze wat we zitten. Ja en het gemompel van Bruce zou zo mee kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal helaas nog wel lang wachten zijn op Jesus & Mary Chain voor groter Shoegaze genot
Ok1quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef ok01 het volgende:
Goedemorgen![]()
Meen je niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef Fred_B het volgende:
Zometeen weer Broes en Sjors lees ik. Die hadden we gelukkig nog niet gehad.
Wij o @ok01quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef ok01 het volgende:
Goedemorgen![]()
Toch vinden veel Bruce fans dit een geweldig nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit had niet gehoeven. Zeg ik als Brucefan
Ik vind dat hij veel zeiknummers heeft, maar deze kan ik nog wel hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Broes
Als je hem nog niet irritant vond, dan doet de top2000 dat wel voor je
Ik moest ff nadenken wat vrachtwagens hier nou weer mee te maken hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meen je niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef ok01 het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken wat vrachtwagens hier nou weer mee te maken hebben
Maar ik snap hemDaar ben ik blij omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oorgasme uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
Stemmen we nog even op een of ander woord?
https://www.nporadio2.nl/(...)-muziek-kan-oproepen
Al bespr.. ach, laat ook maar. Fok! is inclusief. ALLES mag besproken wordenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Broes vind ik zeker niet toffer dan de rest
That's what Patricia saidquote:Op donderdag 30 december 2021 10:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij veel zeiknummers heeft, maar deze kan ik nog wel hebben
En daar ging de koffie. uchequote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meen je niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's wel heel vervelend voor Bruce.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken wat vrachtwagens hier nou weer mee te maken hebben
Maar ik snap hemScania, Scania, ScaniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
Stemmen we nog even op een of ander woord?
https://www.nporadio2.nl/(...)-muziek-kan-oproepen
Hoewel dat reeds besproken is.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:47 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Al bespr.. ach, laat ook maar. Fok! is inclusief. ALLES mag besproken worden
En bij Bat Out of Hell: Vleergasme.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
En bij Nightwish.. FLoorgasme
Saai jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En bij Bat out of Hell: Vleergasme.
Haar fetish is ook tougher than the restquote:Op donderdag 30 december 2021 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
That's what Patricia said
Ozzy vindt deze post leukquote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En bij Bat out of Hell: Vleergasme.
Dittequote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
En bij Nightwish.. FLoorgasme
Nee nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
We slaan en beetje door met Bruce haat.
Laten we ons nou gewoon richten op Nick, Simon, J, J, J, Suzan en Freek
Echt schrijnend iddquote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
We slaan en beetje door met Bruce haat.
Laten we ons nou gewoon richten op Nick, Simon, J, J, J, Suzan en Freek
Ik heb niemand Dagoduck horen zeggenquote:
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Deze tekst.. is niet goed als je een beetje depri bent
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Pink Floyd
Heb vrijwel alles op vinyl
Beam me up Scottie!quote:
Deze staan hier in huis:quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Pink Floyd
Heb vrijwel alles op vinyl
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor weer een ochtend gezelligheid.
Ja qua tekst is het niet echt een heel opbeurend nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
And you run, and you run to catch up with the sun but it's sinking
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Child in Time staat veul hoger!quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
Ja deze kan ik allemaal afvinken ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze staan hier in huis:
[ afbeelding ]
Niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Child in Time staat veul hoger!
Dark Side en The Wall hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef ok01 het volgende:
Ik heb zelf alleen Dark Side of the moon en Wish You were here op lp staan
Godver, nu ben ik depri.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Deze tekst.. is niet goed als je een beetje depri bent
Grappig toch hoeveel mooier dit in een buitenlandse taal klinkt dan in je eigen taal. Als dit van Snelle was geweest hadden we t allemaal walgelijk gevondenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
Prachtig verwoord tochquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
Goed nieuws, het duurt maar vijf minuutjes en als het afgelopen is ben je iets korter van adem en vijf minuten dichter bij de doodquote:
Ja alleen wordt dit ondersteund door briljant gitaarwerk een een fantastische stemquote:Op donderdag 30 december 2021 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig toch hoeveel mooier dit in een buitenlandse taal klinkt dan in je eigen taal. Als dit van Snelle was geweest hadden we t allemaal walgelijk gevonden
Voor mij ook. Al Mag Wish You Were Here er ook bijquote:
Ware optimist die Pippenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed nieuws, het duurt maar vijf minuutjes en als het afgelopen is ben je iets korter van adem en vijf minuten dichter bij de dood
Ja want zonder dat album geen SOYCDquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Al Mag Wish You Were Here er ook bij
Zeker niet.quote:
Nee nee dat vooral niet.quote:
Precies datquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja want zonder dat album geen SOYCD
En is de zang maar een bescheiden deel van het liedquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen wordt dit ondersteund door briljant gitaarwerk een een fantastische stem
Shine on you crazy diamond opzetten, whiskey erbij en je hebt een best mooie avondquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Al Mag Wish You Were Here er ook bij
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Shine on you crazy diamond opzetten, whiskey erbij en je hebt een best mooie avond
En meer dan een halve eeuw oud he.... blijft tijdloos. deze time.quote:
Maar die uithaal van 'AND YOU RUN AND YOU RUN'quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En is de zang maar een bescheiden deel van het lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |