Dat zou incest zijn.. dat maakt Dago tot onze eigen.. Marco B?quote:
Ik heb het vorig jaar wel verteld hier, dat het waarschijnlijk hun laatste Kerst en Oud en Nieuw zou zijn. Maar ik begrijp dat niemand dat onthoudt.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor het net van peaceman, wat heftig zeg.
De kraaienquote:
Dat is Donald met Katrien ook al toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou incest zijn.. dat maakt Dago tot onze eigen.. Marco B?
Ik vind je niet lekker.quote:
Urkstad wonen ze toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is Donald met Katrien ook al toch?
Ik vind je lekkah genotquote:
Niet in Eendhoven in ieder geval.quote:
Dat is geheel wederzijdsquote:
Zoveel liefde in dit topicquote:
Dat is gewoon de wind.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef Kopiko het volgende:
Bladblazers hierDoe dat dan tijdens Kensingt0n, of Krezip
Een liefde voor muziekquote:
Dat moet welhaast het meest overbodige product op aarde zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Er werd een fles champagne bezorgd, van mijn baas. Hartstikke leuk. Maar ik werk bij een beetje een woke multicultureel IT bedrijf en ze willen niemand tegen de kop stoten, dus het is alcoholvrije, biologische champagne geworden
Wel twee gitaargenotsplanten in 1 uurquote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we straks Free Bird alweer. Rip.
Stemplaatquote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
Staat ook 200 plekken te laag, minimaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
Spitting Games, Wow, Somewhere A Clock Is Ticking zijn dit niet met je eensquote:
Not sure if Patrollingquote:Op donderdag 30 december 2021 10:36 schreef Zorro het volgende:
@:MTheBassman was niet beschikbaar tijdnes dit nummer
Er verdient wel iemand geld meequote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet welhaast het meest overbodige product op aarde zijn.
Geef je ze wel nog even water?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel twee gitaargenotsplanten in 1 uur
Nu al weer bijnaquote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
Eensquote:
Mobiel fokken is kut. Ik ben meer van t echte werkquote:Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef je ze wel nog even water?
Had dit maar een PaTrollenleger á la Dotan!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat ook 200 plekken te laag, minimaal.
The Rip? Wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon terugsturen, dan is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Er werd een fles champagne bezorgd, van mijn baas. Hartstikke leuk. Maar ik werk bij een beetje een woke multicultureel IT bedrijf en ze willen niemand tegen de kop stoten, dus het is alcoholvrije, biologische champagne geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |