Choco Prince?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:33 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik![]()
![]()
Lekkere Prince wel
Is Dago vader gewordenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Foto’s heb ik gemist…zoals je begrijpt. Bevallen?
Ik keek nog op de lijst gisteren, maar dit tijdstip leek me niet zo geweldig.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:33 schreef alopio het volgende:
Dit was nu ideaal nummer voor een van je bieren @:dagoduck
En wat vonden die er van?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef alopio het volgende:
Als kind dacht ik altijd dat ie over dove mensen zong
Ja daarom moest je die pakken van Koopmans weggooien ipv zelf met gist te gaan klooienquote:Op donderdag 30 december 2021 10:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.ad.nl/binnen(...)m-in-breda~a6c0ea73/
Teveel gist gebruikt
Ging alleen maar over HJs hier dus ik denk van nietquote:Op donderdag 30 december 2021 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Foto’s heb ik gemist…zoals je begrijpt. Bevallen?
In topic van gisteren, ten tijden van Nightswimming stond een betere foto van hem (en Katyquote:Op donderdag 30 december 2021 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Orlando Bloom ziet er in mijn herinnering tot anders uit
Wacht, wat?quote:
Brabanders hequote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom moest je die pakken van Koopmans weggooien ipv zelf met gist te gaan klooien
Vergeet Kwok niet.quote:
Ach het zijn de feestdagen, yoloquote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek nog op de lijst gisteren, maar dit tijdstip leek me niet zo geweldig.
Bevallen van HJ Grande Prestige. 200 gram schoon aan de haak. Vader en bierglas maken het goed!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ging alleen maar over HJs hier dus ik denk van niet
Klopt!quote:
#hetisergenstwaalfuurquote:Op donderdag 30 december 2021 10:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het zijn de feestdagen, yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |