Mopperkontquote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt naar buiten
Nee geen sneeuw
Ga maar weer naar huis jongens
Dan hoor je maar de helft van hem nummerquote:
Gaan klagen dat jij je buitengesloten voelt en het bedrijf niet inclusief genoeg isquote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Er werd een fles champagne bezorgd, van mijn baas. Hartstikke leuk. Maar ik werk bij een beetje een woke multicultureel IT bedrijf en ze willen niemand tegen de kop stoten, dus het is alcoholvrije, biologische champagne geworden
Daarom hebben ze zo veel tijd om muziek te maken.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt naar buiten
Nee geen sneeuw
Ga maar weer naar huis jongens
Tja woke people kan je alles aansmerenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er verdient wel iemand geld mee
Ik vind hem niet zo enig.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef laxus13 het volgende:
Enigste goede plaat van Snow Patrol
Ze betalen niet slecht hoor, ik kan de hele straat op Moet & Chandon trakterenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan klagen dat jij je buitengesloten voelt en het bedrijf niet inclusief genoeg is
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Er werd een fles champagne bezorgd, van mijn baas. Hartstikke leuk. Maar ik werk bij een beetje een woke multicultureel IT bedrijf en ze willen niemand tegen de kop stoten, dus het is alcoholvrije, biologische champagne geworden
Nouja, als zeewierchips gewoon te vreten is lijkt het me een mooi product.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wij kregen ook twee kerstpakketten, waarbij we eentje weg mochten geven aan iemand die het nodig heeft. Ook een heel mooi idee.
Maar in dat pakket zit dan biologische zeep, zeewierchips, dat soort werk.
Ik weet echt niet aan wie ik dat moet geven
Ik hou wel van Snow Patrolquote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef Zorro het volgende:
Nou vooruit, dan zeg ik het maar eerlijk:
Ik vind deze gewoon leuk. Zo'n beetje de enige van ze die ik wat vind, maar toch.
Dan zit er maar één ding op: rennen!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Nee hier kan ik dan weer niet zoveel mee
Nou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Moggehquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef ok01 het volgende:
Goedemorgen![]()
Helemaal klaar voor Pink Floyd zo
Run naar de koffietafel?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
deze staat wel op mijn crematielijst, hopelijk duurt het nog effe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |