Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Deze tekst.. is niet goed als je een beetje depri bent
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Pink Floyd
Heb vrijwel alles op vinyl
Beam me up Scottie!quote:
Deze staan hier in huis:quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Pink Floyd
Heb vrijwel alles op vinyl
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor weer een ochtend gezelligheid.
Ja qua tekst is het niet echt een heel opbeurend nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
And you run, and you run to catch up with the sun but it's sinking
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Child in Time staat veul hoger!quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
Ja deze kan ik allemaal afvinken ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze staan hier in huis:
[ afbeelding ]
Niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Child in Time staat veul hoger!
Dark Side en The Wall hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef ok01 het volgende:
Ik heb zelf alleen Dark Side of the moon en Wish You were here op lp staan
Godver, nu ben ik depri.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Deze tekst.. is niet goed als je een beetje depri bent
Grappig toch hoeveel mooier dit in een buitenlandse taal klinkt dan in je eigen taal. Als dit van Snelle was geweest hadden we t allemaal walgelijk gevondenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
Prachtig verwoord tochquote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
gun
Goed nieuws, het duurt maar vijf minuutjes en als het afgelopen is ben je iets korter van adem en vijf minuten dichter bij de doodquote:
Ja alleen wordt dit ondersteund door briljant gitaarwerk een een fantastische stemquote:Op donderdag 30 december 2021 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig toch hoeveel mooier dit in een buitenlandse taal klinkt dan in je eigen taal. Als dit van Snelle was geweest hadden we t allemaal walgelijk gevonden
Voor mij ook. Al Mag Wish You Were Here er ook bijquote:
Ware optimist die Pippenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed nieuws, het duurt maar vijf minuutjes en als het afgelopen is ben je iets korter van adem en vijf minuten dichter bij de dood
Ja want zonder dat album geen SOYCDquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Al Mag Wish You Were Here er ook bij
Zeker niet.quote:
Nee nee dat vooral niet.quote:
Precies datquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja want zonder dat album geen SOYCD
En is de zang maar een bescheiden deel van het liedquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen wordt dit ondersteund door briljant gitaarwerk een een fantastische stem
Shine on you crazy diamond opzetten, whiskey erbij en je hebt een best mooie avondquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Al Mag Wish You Were Here er ook bij
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Shine on you crazy diamond opzetten, whiskey erbij en je hebt een best mooie avond
En meer dan een halve eeuw oud he.... blijft tijdloos. deze time.quote:
Maar die uithaal van 'AND YOU RUN AND YOU RUN'quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En is de zang maar een bescheiden deel van het lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |