Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we ons mooi voorbereiden op Van Inkelen
Daar blijf ik niet voor wakker. Sorryquote:
Dat kan alleen maar iemand met 3 boosters zijn geweest tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief
Met de prachtigste verhalen
God wat is ze lief
Gisteren uit Lissabon
ik mis je en een zoen
Vandaag uit Praag een kattenbel, want er is zoveel te doen
En morgen als de postbode mijn huis weer heeft gevonden
Dan stort ze mijn hart vol met alleliefs
Uit Londen![]()
Tijd om even meer op het dartsen te focussenquote:
oh nee dit klinkt al niet veelbelovend.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief
Met de prachtigste verhalen
God wat is ze lief
Gisteren uit Lissabon
ik mis je en een zoen
Vandaag uit Praag een kattenbel, want er is zoveel te doen
En morgen als de postbode mijn huis weer heeft gevonden
Dan stort ze mijn hart vol met alleliefs
Uit Londen![]()
Ik ga nog even A gogo terugkijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we ons mooi voorbereiden op Van Inkelen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Strani het volgende:
Prima uur om naar bed te gaan. Veel plezier hier nog!
Jeetje dit is lang geledenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb al een paar dagen die reclame niet gehoord die me gelijk doet denken aan 'Hey Fransje hier'
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Strani het volgende:
Prima uur om naar bed te gaan. Veel plezier hier nog!
Hoe kon dat er alsnog inkomen? Vorig jaar ontsprongen we de dans, maar dan komt het het jaar erop alsnog op 526 binnen...quote:
Mooiste nummer van Blofquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar iemand met 3 boosters zijn geweest tegenwoordig
Ken je het niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh nee dit klinkt al niet veelbelovend.
Das gewoon goeien handelquote:
Slechtste uur uit de hele lijst durf ik te beweren..quote:
Sleep wellquote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heel matig uur incoming, dus maar Mathijs & Leo kijken zo. Zie jullie morgen
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
Welke knappe (vrijgezelle) Fok!ster wil er ondeugend daten?
Daar zat nog een jaar tussen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe kon dat er alsnog inkomen? Vorig jaar ontsprongen we de dans, maar dan komt het het jaar erop alsnog op 526 binnen...
Ik ben wel een knappe (vrijgezelle) FOK!ster, maar echt niet dat ik naar zo'n datingsite gaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
Welke knappe (vrijgezelle) Fok!ster wil er ondeugend daten?
Vorig jaar stond die er ook al in.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe kon dat er alsnog inkomen? Vorig jaar ontsprongen we de dans, maar dan komt het het jaar erop alsnog op 526 binnen...
Fok!STerquote:
Nee akkoord, ik was ook wel weer klaar met Sjors na vandaag.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou die commentaren niet te letterlijk nemen hè![]()
Het is meer typen wat je anders hardop zou zeggen, bijvoorbeeld als Bruce voor de 15e keer komt van “och nee, daar heb je die lul ook weer.”
US hoort in de Top 100 thuisquote:
Echt hèquote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon hosselen in het T2000 topicquote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel een knappe (vrijgezelle) FOK!ster, maar echt niet dat ik naar zo'n datingsite ga
Hoe het Danst? Die stond er toch al in op 370?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ga naar Sweet Home Alabama naar bed denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Gretzl het volgende:
Twijfel of ik vannacht een volledige Inkel-sessie meepak of morgen pas. Moet er toch nog eens van komen
Wij nog steeds. Wel de akoestieke gitaartjes vervangen door overstuurde distorted gitaren natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
ook een keer met een vorige band gespeeld btw
also genot![]()
![]()
![]()
Je moet toch wat nu het in het eckte leven niet zo makkelijk meer gaatquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon hosselen in het T2000 topic
maar even naar carglass gaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dago heeft ook vast wel een ster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |