Smoor is wat meer zuchtmeisje-ish, dus dat waardeer ik meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Niet geheel mijn smaak, maar zit tenminste nog wel een daadwerkelijke boodschap achter i.p.v. een rijmelarij van likmevesje.
Ik heb er dus helemaal niets tegen, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ben er weer.
Benieuwd wat de mening van FOK! is over dit nummer.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Alleen met veel veel drank in de mik....
Nuchter trek ik Bon Jovi niet.
Oh ja dat is de regel, toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef essnhills het volgende:
A
[..]![]()
Alleen nieuw topic duurde lang
Smoorquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds wel genietbaar, maar Maaike heeft veel mooiere nummers gemaakt die het grote publiek nauwelijks kent.
Zoals Wattendagen Doe Mij Maar Het Verdriet
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit nummer zo mooi.![]()
Jullie mogen allemaal haten
Lijkt me wel toch. Maar is het dan per se beter?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Weten mensen die dit affikken eigenlijk naar aanleiding van wat dit geschreven is?
Ze heeft het dit nummer nog gespeeld op de uitvaart van prins Friso. Koninklijke loeminadie?!quote:
Wat maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Weten mensen die dit affikken eigenlijk naar aanleiding van wat dit geschreven is?
Maakt dat wat uit in je mening of je het mooi vindt klinken?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Nee. Misschien komt dat nog. Manon zou in de wachtrij op Zoom zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Waren ze in beeld?
Via die berichtjes die in beeld komen kan iedereen Tom en Manon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |