Joan faalde helaas jammerlijk op het ESF, vooral door de slechte begeleiding. Dat was natuurlijk gewoon een finale liedje.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allemaal, kijk sinds 2001.
Ik vind een Joan Franka, een Hind, een Glennis Grace of een Treble een stuk leuker dan Anouk hoor.
Over De Toppers, 3J's en Sieneke moet ik nog even nadenken
[..]
Ik heb Arcade en Calm After the Storm ook op #1 en #2, daarna komt Joan
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
West-Friesland jonguhhhh
al een hele verbetering maar eigenlijk ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Nou zo is dat!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja op de fiets komt dit nummer toch iets minder aan
En de rest van de band dan?quote:
heerlijk tochquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik vind dit zoooo slecht.....
Nee. Dat is Bad medicine. Misschien. Lekker om mee te brullen iig.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet het beste nummer van Jon Bovi
Nooit gehoord, maar nu je het zegtquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje gejat van Policy of Truth
Wil jij alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft eens in de ESF-SC komen posten dat Joan Franka en Treble beter waren dan Anouk? Ik heb wel weer eens zin in een rel.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allemaal, kijk sinds 2001.
Ik vind een Joan Franka, een Hind, een Glennis Grace of een Treble een stuk leuker dan Anouk hoor.
Over De Toppers, 3J's en Sieneke moet ik nog even nadenken
[..]
Ik heb Arcade en Calm After the Storm ook op #1 en #2, daarna komt Joan
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
al een hele verbetering maar eigenlijk ook weer niet
Die moesten toch altijd alleen maar doen wat hij zei.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
West-Friesland jonguhhhh
Mijn topografische kennis is zo slecht nog niet, geen zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Hét crematie nummerquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Frankie die I dit it my way zegt komt morgenavond, dus staat gelukkig wel hoger dan deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |