manipulatiequote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zijn Ouboter en Hendrix niet omgedraaid. Dan had ik wat langer pauze om bier te halen enzo.
Laat Patricia het niet horenquote:
Nee, ik ook niet. Niet geheel mijn smaak, maar zit tenminste nog wel een daadwerkelijke boodschap achter i.p.v. een rijmelarij van likmevesje.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet zoveel tegen.
Zullen wel instrumenten van familieleden zijn. En meespelen met een nummer waarvan je niet weet hoe je hem moet spelen blijft kutquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Piebe het volgende:
Kopen / huren / lenen mensen speciaal instrumenten om zogenaamd mee te spelen op de zoom
Waren ze in beeld?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Manon wilde ook via de app op TV ten huwelijk gevraagd worden. Tom deed dat en de rest haakte er op in.
Muzikaal niet helemaal voor mij maar qua tekst en emotie heftig.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ben er weer.
Benieuwd wat de mening van FOK! is over dit nummer.
Ja, reeds gedeeld enzoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Typisch dat Ouboter voorbij komt in de Giel-uren![]()
[ afbeelding ]
Alleen met veel veel drank in de mik....quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
heerlijk toch
Lekker meebrullen
Illuminati manipulatiequote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig wel dat dit tijdens de shift van Giel is.
Haha.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet zoveel tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |