manipulatiequote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zijn Ouboter en Hendrix niet omgedraaid. Dan had ik wat langer pauze om bier te halen enzo.
Laat Patricia het niet horenquote:
Nee, ik ook niet. Niet geheel mijn smaak, maar zit tenminste nog wel een daadwerkelijke boodschap achter i.p.v. een rijmelarij van likmevesje.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet zoveel tegen.
Zullen wel instrumenten van familieleden zijn. En meespelen met een nummer waarvan je niet weet hoe je hem moet spelen blijft kutquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Piebe het volgende:
Kopen / huren / lenen mensen speciaal instrumenten om zogenaamd mee te spelen op de zoom
Waren ze in beeld?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Manon wilde ook via de app op TV ten huwelijk gevraagd worden. Tom deed dat en de rest haakte er op in.
Muzikaal niet helemaal voor mij maar qua tekst en emotie heftig.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ben er weer.
Benieuwd wat de mening van FOK! is over dit nummer.
Ja, reeds gedeeld enzoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Typisch dat Ouboter voorbij komt in de Giel-uren![]()
[ afbeelding ]
Alleen met veel veel drank in de mik....quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
heerlijk toch
Lekker meebrullen
Illuminati manipulatiequote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig wel dat dit tijdens de shift van Giel is.
Haha.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet zoveel tegen.
Smoor is wat meer zuchtmeisje-ish, dus dat waardeer ik meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Niet geheel mijn smaak, maar zit tenminste nog wel een daadwerkelijke boodschap achter i.p.v. een rijmelarij van likmevesje.
Ik heb er dus helemaal niets tegen, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ben er weer.
Benieuwd wat de mening van FOK! is over dit nummer.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Alleen met veel veel drank in de mik....
Nuchter trek ik Bon Jovi niet.
Oh ja dat is de regel, toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef essnhills het volgende:
A
[..]![]()
Alleen nieuw topic duurde lang
Smoorquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds wel genietbaar, maar Maaike heeft veel mooiere nummers gemaakt die het grote publiek nauwelijks kent.
Zoals Wattendagen Doe Mij Maar Het Verdriet
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit nummer zo mooi.![]()
Jullie mogen allemaal haten
Lijkt me wel toch. Maar is het dan per se beter?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Weten mensen die dit affikken eigenlijk naar aanleiding van wat dit geschreven is?
Ze heeft het dit nummer nog gespeeld op de uitvaart van prins Friso. Koninklijke loeminadie?!quote:
Wat maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Weten mensen die dit affikken eigenlijk naar aanleiding van wat dit geschreven is?
Maakt dat wat uit in je mening of je het mooi vindt klinken?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Nee. Misschien komt dat nog. Manon zou in de wachtrij op Zoom zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Waren ze in beeld?
Via die berichtjes die in beeld komen kan iedereen Tom en Manon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |